Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Om noen har peng, så invister i IF Neymar.. Koster vel rundt 600k nå. NIF hans vil koste rundt 700k++ om ikke en mill ca etter hvert. Noe som vil si at informen øker i pris.. Ca 200-300k tjent på det. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Sitti litt med FUT Web appen nå, dette er mitt første BPL lag iallefall, blir nok veldig forandret når jeg får fullversjonen på Tirsdag.https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=ku7wwTbdbA7s:360 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Flott at trialen ender 10 minutter før slutt i en kamp jeg ligger under med 0-5, og har fått en utvist i... Jeg får en DNF, og motstanderen tror nok at jeg ragequitta Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Fy søren. Cavani er et beist for meg dette året. Tidligere så har han vært ræva på FIFA 14 osv. Men nå har det virkelig skjedd noe, han har fått en del mindre i pace, men han føles absolutt ikke som 79 i pace når han løper. Ja pace er kanskje viktig i år. Men har du en high rated spiss, så tror jeg det løser mer for å være ærlig enn fks en spiller som Ibarbo. Avslutning statsene er viktige føler jeg, mer enn noensinne. Cavani står intet mindre med 27 mål på 12 kamper med 6 assist.Kom meg til sesong 8 på FUT. Spiller kun mot andre spillere. CPU er møkk.. Står med 14-0-1 allerede. Jeg føler folk sliter med avslutninger og tenker vel for mye på pace. Aner ikke hvor mange jeg har møtt med 90+ spisser/vinger. Enten så er det bare det at folk er dårlige, eller jeg som er veldig god. Velger å gå for det første for å ikke være cocky... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Da har jeg også logget meg inn på web appen og startet å bygge lag. Alltid like gøy. Fikk selvfølgelig bare dritt i pakkene. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hva koster fifa poeng på ps4? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Har spilt det i 6 timer med EA Access og nå gleder eg meg bare til spillet kommer Her er laget, er alltid tysk Trenger Reus sårt.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Har dere hatt tilgang til katalogen? Kan dere isåfall bekrefte at man kan kjøpe flere coin boosts med en gang og at man dermed får ganske mye ekstra allerede fra første kamp? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Har dere hatt tilgang til katalogen? Kan dere isåfall bekrefte at man kan kjøpe flere coin boosts med en gang og at man dermed får ganske mye ekstra allerede fra første kamp? man kan det ja 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Å kjøpe Anderson Talisca kan vært et røverkjøp! Kjøpte han for 2 dager siden (10K) Nå koster han 30K, og prisen hans bare fortsetter å øke. Noen som har peiling på hvor mye han kan bli verdt den kommende uka? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Noen her som har prøvd Doumbia eller Emenike? Begge ser OP as fuck! Endret 21. september 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Noen her som har prøvd Doumbia eller Emenike? Begge ser OP as fuck! Doumbia er ikke det.. Emenike, ja sikkert.. Men kjedelig og hypet spiller.. Men for all del, desto flere som tror at pace er sinnsykt viktig på spisser, så viktig at de overser alt annet så blir det bare mat for Silva og Chiellini paret mitt.. Er så gøy å se de ensformig kjedelig lagene og alt folk gjør er å løpe på kantene og prøve gjennombrudd.. Lett å forsvare seg mot sånt.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Doumbia var den første jeg kjøpte. Haha. Var Pogba for et år siden. Doumbia og russisk liga ble ekstra interessant når Rondon ble oppgradert (inkludert 4* skill moves). Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg kommer ikke inn på web appen. Dette kommer opp: Spillet kommer opp i Origin-biblioteket, og det står at jeg kan laste det ned kl1900 i dag. Det er også bekreftet at bestillingen er fullført. Kan jeg gjøre noe for å få det til å fungere, eller må jeg bare vente? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Det betyr at du ikke har logget inn med et tidligere FUT14-lag før 1. august i år på den accounten. Er du sikker på at du har logget inn på en tidligere konto du har spilt FUT på (før 1. august i år)? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Nei, spillte fut14 på en annen konto. Så da er det bare å vente? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg har masse problemer med FUT Web-appen, flere av spillerne mine virker "bugga" - når jeg prøver å lagre et lag med enkelte av spillerne så får jeg bare beskjed om at "selected item could not be found" :| Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Nei, spillte fut14 på en annen konto. Så da er det bare å vente? Er nok det som er problemet Får bare smøre deg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Har spilt det i 6 timer med EA Access og nå gleder eg meg bare til spillet kommer Her er laget, er alltid tysk Trenger Reus sårt.. Shiit, for et lag! Benatia for Dante, og Robben for Muller? I tillegg til Reus inn? Da har du vel et toppa Bundesliga-lag? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2014 Del Skrevet 22. september 2014 Ikke langt ifra i hvert fall, men på papiret er nok Boateng bedre enn Hummels. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå