Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sykt at folk allerede har flere millioner, når vi så vidt har kommet til desember. Virker som at det er helt normalt.

Jeg har bare planer om dette. Mangler de tre fra Fiorentina.

http://www.futhead.com/15/squads/11070691/

Får verken lagt inn bilde eller brukt linkfunksjon på mob nå. Heller ikke mulig å laste opp filer. Forumet er ikke så veldig mobilvennlig :p

Det er bare de som bruker flere 1000kr på pakker/coins, som har over 1 million kroner på FUT, med mindre man er heldig med pakker. De aller fleste har rundt 50-100K.

I FIFA 15, så har jeg hittil brukt 1200kr på FIFA Points/Pakker. De beste spillerne jeg har fått er Vidal og Xavi....

Kjøpt 80stk McGeady :-) pris:150K

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Kjøpt 80stk McGeady :-) pris:150K

Hvorfor? Er det ikke litt tidlig å investere? Kommer ett market-crash i januar :)

Irske spillere har nesten ikke gått ned i pris, når det har vært market crash nå i november/desember....De irske spillerne holder seg veldig stabilt i pris...Noe sier meg at irske spillere ikke kommer til å gå nedover i pris, og kan fort gå opp i pris når en FIFA youtuber nevner at folk må kjøpe irkse spillere, og markedet går helt berzerk. Jeg hadde 150K igjen, etter at jeg bygget et lag til 50K. Dermed investerte jeg de pengene i 80 stk McGeady, og er dermed ferdig med det...:-)

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Hva i svarte faen!?!?!?!?! Jeg vant akkurat tittelen i 3. div, også står det at jeg er i 3. div igjen?? Det står til og med nederst til venstre under "sesonghistorikk" at beste sesongresultat er 3. div med 21p. Noen som kan hjelpe meg? Er jævlig sur nå.

Neppe noe du får gjort med det.

Kjøper inn nytt lag (venter litt med IF Fernandéz).

3562411daec6b5eefb33816207d0d6d7.png

13691841185778221f7ce574101f8527.png

Lenke til kommentar

Javel? Er det mange i denne tråden som har opplevd det, eller er det noen du kjenner? Får ikke kontakt med EA, men når jeg eventuelt får det må det da være mulig å sjekke at jeg faktisk har vunnet 3. div. Å sende meg opp til 2. div kan jo være et problem, men det er noe de rett og slett er nødt til å fikse. Må jo være enorm pågang og et klagehelvete om dette er en gjenganger.

Lenke til kommentar

Javel? Er det mange i denne tråden som har opplevd det, eller er det noen du kjenner? Får ikke kontakt med EA, men når jeg eventuelt får det må det da være mulig å sjekke at jeg faktisk har vunnet 3. div. Å sende meg opp til 2. div kan jo være et problem, men det er noe de rett og slett er nødt til å fikse. Må jo være enorm pågang og et klagehelvete om dette er en gjenganger.

Er i hvert fall noen på VG-forumet, og antagelig mange på EA-forumet. Vet ikke om EA vil gjøre noe med det, men tviler. Da hadde folk garantert nevnt det på forumet.

Jeg har gitt opp å kontakte EA. De svarer ikke overhodet.

Lenke til kommentar

Ok. En kompis av meg fikk svar av EA relativt kjapt via chatten deres, så jeg prøver igjen i morgen. Synd at EA skal fucke opp spillopplevelsen så til de grader og ha så mange bugs. Nå var det faktisk gøy å spille etter å ha lært meg å avverge kick-off glitchen (selv om den helt klart har blitt vanskeligere å utføre etter nyeste patch, og jeg tror de aller fleste klarer det nå), stoppe OP spillere som Aubameyang, Remy, Doumbia osv. og vinne 3. div med et 79-rated lag. Slet veldig i starten, men har begynt å mestre det bedre nå.

Lenke til kommentar

Hva i svarte faen!?!?!?!?! Jeg vant akkurat tittelen i 3. div, også står det at jeg er i 3. div igjen?? Det står til og med nederst til venstre under "sesonghistorikk" at beste sesongresultat er 3. div med 21p. Noen som kan hjelpe meg? Er jævlig sur nå.

Tar kontakt med EA nå. http://help.ea.com/en/chat/initialize/

Samme dritt skjedde med meg også!! Vant 4, fortsatt i 4!!
Lenke til kommentar
Samme dritt skjedde med meg også!! Vant 4, fortsatt i 4!!

Vel. Jeg orker ikke sånt piss. Da går jeg heller over til en annen modus som Pro Clubs, vanlig seasons eller karriere. Ironisk om det samme skjer der, så det beste er vel å bare droppe online. Men det vil jeg jo ikke. Dette må være den mest rotete versjonen EA har laget, på alle mulige måter. Frustrerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...