Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gidder ikke være med på den dritten igjen. Tenkte det var kule greier, men pakkene er utsolgt i løpet av 2-3 minutter maks. Klarte å karré til meg til sammen 7 pakker, så det gidder jeg ikke delta på igjen :)

Med tanke på hvordan det var på fredag, så lider vel EA ikke stort på det.

Lenke til kommentar

Opplevde noe rart i dag. Lå i divisjon 2 FUT online og hadde 16 poeng og tre kamper igjen å spille. Vant kamp nr 8 og fikk dermed 19 poeng og klar for opprykk. Logget av og tok en pause på noen timer. Logget på igjen og vant kamp nr 9 og fikk 22 poeng. Til min store ergelse bestemte min Playstation 4 seg for at jeg plutselig lå i 3 divisjon. Kjipt med slike feil når jeg endelig hadde klart opprykk til øverste divisjon. Spilte deretter to kamper til som jeg vant, og fikk null cash i mynter.

Noen andre som har opplevd rot med registrering av kamper og divisjoner?

Lenke til kommentar

Hei gutter! Jeg lurer på følgene:

1. Er det bare med meg det skjer at det blir autobytte av spillere, når flere av mine spillere er nær ballen, selv om jeg har skrudd av autoswitch totalt? Jeg har kontroll med en spiller f.eks og har god løpebane for å skjære av og plutselig blir det spillerbytte og da begynner den andre spilleren å løpe motsatt vei og det blir klar bane frem mot mål. Fitt* spill!!

2. Hvorfor i helvet* driver keeper å ruser ut uten at jeg gjør det? Ender med at motspiller bare løper et par ekstra meter for å skyte under keeper. Fitt* spill!

Tapte akkurat opprykk til div.1 pga punkt.1 og seff fikk jeg 3 replays i trynet. Hvorfor er folk så forbanna mongo? Jeg tar aldri replay, uansett om det er langskudd fra 40m eller frispark fra 4125987413163m.

Sorry for semi rage. :)

Lenke til kommentar

Opplever punkt 1 titt og ofte. Sjeldent det leder til mål for motstandere, men det er irriterende. Hvis motstanderen får et dårlig mottak eller spiller ballen litt for langt foran seg virker det som at FIFA tolker det som at din spiller kan ta ballen, og skifter automatisk til han. Irriterende, spesielt hvis man har alt på manuell.

Punkt 2 er litt tveegget hos meg: Skårer rundt 50% av alle målene mine sånn. Et steg i en retning og skudd, eller springe forbi keeper og skyt. Mål 95% av gangene. Lett, alt for lett - men effektivt.

Lenke til kommentar

Opplever punkt 1 titt og ofte. Sjeldent det leder til mål for motstandere, men det er irriterende. Hvis motstanderen får et dårlig mottak eller spiller ballen litt for langt foran seg virker det som at FIFA tolker det som at din spiller kan ta ballen, og skifter automatisk til han. Irriterende, spesielt hvis man har alt på manuell.

Punkt 2 er litt tveegget hos meg: Skårer rundt 50% av alle målene mine sånn. Et steg i en retning og skudd, eller springe forbi keeper og skyt. Mål 95% av gangene. Lett, alt for lett - men effektivt.

Du har helt rett. Jeg scorer mange av mine mål slik, når folk panic ruser med keeper. Men det som er veldig irriterende, er at keeper ruser ut i forskjellige situasjoner uten at jeg sender han ut. Ender som regel med 3 replays.. :sick:

Lenke til kommentar

Digger tysk liga! Gode spillere i alle ledd. Mangler en kjempe på midten, men Boateng og Gustavo gjør en ok jobb.

Solgte Robben for 715k før markedet krasjet, og skulle egentlig kjøpe han tilbake, men jeg endte opp med å kjøpe meg et helt BLP lag for pengene.

Fikk Hazard, Sanchez, Rooney, Toure, Ramires, De Gea, Matic, Kompany og Ivanovich for pengene. Hadde Mangala og Luis fra før! Helt latterlig hvor billig det var / er nå.

Gleder meg til å komme hjem å teste!!

Lenke til kommentar

Gidder sjeldent å slå innlegg. Da skal jeg ha noen som står ganske alene i boksen, eller så må det være en kombinasjon av stor spiller i boksen og små stoppere.

Var en som spilte med chilensk bronselag, og jeg visste at stopperne hans var små og raske allerede da jeg fikk opp laget hans. Folk flest tenker vel ikke så mye over om spillerne ser store eller små ut, med mindre det er veldig tydelig. Da er det greit å ha litt oversikt over spillernes styrker og svakheter, og kunne kjenne igjen spillerne.

I slike tilfeller kan det være greit å slå innlegg, hvis man har en spiss med litt høyde og decent (hode)styrke.

50+ mål offline høres ut som mange offline-kamper, selv om man sikkert kan score 3-4 mål med ham per kamp. Litt overrasket over at folk spiller offline. Jeg føler i hvert fall at det ødelegger både klubbstatistikken og spillerstatistikken, i tillegg til at jeg kjeder meg mot cpu. Så når jeg først har spilt offline (manager tasks og da jeg trodde at jeg skulle få en ordentlig gullpakke for å vinne en turnering) har jeg kjøpt inn et eget lag (discards som jeg discarder når jeg er ferdig) til formålet.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Statistikken min blir bedre av offline spilling. Vinner stort sett på alle vanskelighetsgrader med mange mål + at man får en gratis gold pack. Ultimate spiller jeg ikke på, har ikke tålmodighet til det. Det meste foregår online, men hvis jeg taper 2-3 kamper på rad trenger jeg en liten pause, og da er offline digg.

Hodespill funker nesten som i FIFA 14 det, men man må komme i litt spesielle posisjoner for at det skal funke.

Lenke til kommentar

Statistikken min blir bedre av offline spilling. Vinner stort sett på alle vanskelighetsgrader med mange mål + at man får en gratis gold pack. Ultimate spiller jeg ikke på, har ikke tålmodighet til det. Det meste foregår online, men hvis jeg taper 2-3 kamper på rad trenger jeg en liten pause, og da er offline digg.

Hodespill funker nesten som i FIFA 14 det, men man må komme i litt spesielle posisjoner for at det skal funke.

Når jeg sier at statistikken blir ødelagt, så mener jeg at den blir for bra :)

Vela skal være sikker, men det skulle også Promes vært sist, med to mål og en assist fra RM. Soriano scoret vel tre mål i en match ifjor uten å få plass på TOTW.

Håper på Matias Fernández, og så har jeg et bittelite håp om Elabdellaoui.

Disse ligger godt an:

603dfc6edb33eb299d2bca2966d5f61a.png

cc7ff34057c0187dc527de57d848d3e1.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...