Neymar10 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Åpnet en 100k pakke nettopp. Rakk bare en, men det holdt i massevis skal jeg si dere. Fikk 1 Messi, 2x Ronaldo, 3 Robben og 8 Hazard! Fytti katta for en pakke! Flaks.no Heldig du Endret 29. november 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Kan skryte av å ha kjøpt en gundogan til 350 elns. Det var jo ett rush av gundogans som gikk ut kl 0201, siden folk trolig hadde listet opp så mye av pakkene de åpnet kl 01, at autobuyerne ikke klarte å holde følge elns. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Tenker å selge RB Messi fordi TOTY kommer ut om ikke så lenge. Spørsmålet midt er om jeg skal selge alt jeg har og eier. Vil spillere som Bale,Neymar, Robben, Reus osv.. stige i pris frem mot TOTY eller vil prisene falle ytterligere? Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Er Black Friday over på FUT? Det kommer ikke noe mer? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Pics or it didn't happen Still waiting... Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Giroud 17: Ja, neste post er vel Cyber Monday om de gjør som i fjor. Kilde Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Heldig du Ironi fra a til å, altså innlegget mitt. Still waiting... Heh, det gjør vi vel alle. Fryktelig rart nick du har byttet til Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Heldig du Ironi fra a til å, altså innlegget mitt. Still waiting...Heh, det gjør vi vel alle. Fryktelig rart nick du har byttet til Ja, det var et uhell. Skulle bytte, så kom det opp autofyll. Jeg regnet med at jeg måtte "logge inn" for å bytte nick, og Ops... Blir nok å bytte om 180 dager, sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Tenker å selge RB Messi fordi TOTY kommer ut om ikke så lenge. Spørsmålet midt er om jeg skal selge alt jeg har og eier. Vil spillere som Bale,Neymar, Robben, Reus osv.. stige i pris frem mot TOTY eller vil prisene falle ytterligere? Jeg ville nok ventet til Brooklyn Beckham kommer IF før jeg selger. Han tror jeg vil drive opp prisene noe sykt. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 HArild:Det er uansett bedre å selge de nå, for de blir enda billigere etter toty. Jeg melder meg inn i budrunden på RB Messi i alle fall. Si fra /send pm når du har lagt han ut Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ja, det var et uhell. Skulle bytte, så kom det opp autofyll. Jeg regnet med at jeg måtte "logge inn" for å bytte nick, og Ops... Blir nok å bytte om 180 dager, sinnsykt irriterende Ta kontakt med moderator ellers admins, så ordner de sikkert opp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Ja, det var et uhell. Skulle bytte, så kom det opp autofyll. Jeg regnet med at jeg måtte "logge inn" for å bytte nick, og Ops... Blir nok å bytte om 180 dager, sinnsykt irriterende Ta kontakt med moderator ellers admins, så ordner de sikkert opp Takk for tips, skal gjøre det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Moderatormelding Flere innlegg har blitt slettet i fra tråden. Hold dere til temaet i tråden. Personrelaterte innlegg blir ikke belønnet! Fortsetter persondiskusjonen så vil dette kunne utløse reaksjoner i fra vår side mot den enkeltes brukerkonto. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas på PM med undertegnede eller i vårt tilbakemeldingsforum. Og ikke denne tråden! Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Har til nå fått Messi RB, Neymar, Robben, Di Maria, X2 Payet IF, Bale, Shurrle og Lahm. Helt fantastisk packluck på meg! Kan ikke bare si at du har fått hvem som helst, det kan jo jeg og, må vise skrytebilde! før noen tror deg Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Deres beste pakker folkens? Min er vel D Silva og Muller i 7,5k pakke. Eneste IF jeg har fått i pakke er Milner. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hazard i en sånn 20k(?)-pakke dagen før Black Friday, og Ramires i en 15k pakke. Dette er det beste jeg har fått sett bort fra 100k-pakken jeg fikk i går med Bendtner Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hipp hurra! Nok et market crash? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå