Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldig du

Ironi fra a til å, altså innlegget mitt.

Still waiting...

Heh, det gjør vi vel alle. Fryktelig rart nick du har byttet til ;)

Ja, det var et uhell. Skulle bytte, så kom det opp autofyll. Jeg regnet med at jeg måtte "logge inn" for å bytte nick, og Ops... Blir nok å bytte om 180 dager, sinnsykt irriterende

Lenke til kommentar

Tenker å selge RB Messi fordi TOTY kommer ut om ikke så lenge. Spørsmålet midt er om jeg skal selge alt jeg har og eier.

Vil spillere som Bale,Neymar, Robben, Reus osv.. stige i pris frem mot TOTY eller vil prisene falle ytterligere?

Jeg ville nok ventet til Brooklyn Beckham kommer IF før jeg selger. Han tror jeg vil drive opp prisene noe sykt.

Lenke til kommentar

Ja, det var et uhell. Skulle bytte, så kom det opp autofyll. Jeg regnet med at jeg måtte "logge inn" for å bytte nick, og Ops... Blir nok å bytte om 180 dager, sinnsykt irriterende

Ta kontakt med moderator ellers admins, så ordner de sikkert opp :)
Takk for tips, skal gjøre det :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Flere innlegg har blitt slettet i fra tråden. Hold dere til temaet i tråden. Personrelaterte innlegg blir ikke belønnet! Fortsetter persondiskusjonen så vil dette kunne utløse reaksjoner i fra vår side mot den enkeltes brukerkonto. Reaksjoner på moderatorhandlinger tas på PM med undertegnede eller i vårt tilbakemeldingsforum. Og ikke denne tråden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...