Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som utnytter market crash økonomisk? Noen som dere tror kommmer til å stige kraftig igjen etter Blak friday. Payet koster bare 11k hint hint..

9750 discard pris, så da er det potensielt 1200ish tap, men siden han er eneste if cam i Ligue 1, og i tillegg er Marseille på førsteplass på tabellen. Tror dette burde funke :)

Lenke til kommentar

Pakke 1: Tapte rundt 15k.

Pakke 2: Tjente rundt 15-20 k. Beste spilleren var Rooney som går rundt 35-37.5k.

Pakke 3: Tapte 20k. Vela og Cahill beste spillerne.

Pakke 4: Tapte igjen rundt 15k. Beste spillerne var Skrtl og Garay.

Pakke 5: Nytt tap på 15-20k. Isco de beste spilleren.

Det var det. Et heidundrene tap på nesten 50-60k. Venter spent på disse lynsalgene for å se hva det er. Sannsynligheten for å tjene inn de tapte pengene anser jeg som små.

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noctua: Jeg kunne solgt min Hazard i går til 350k(332 netto) og kjøpt han tilbake igjen i dag til 250k, med fortjeneste på 82k, og han blir trolig å synke enda mer. Når det gjelder Sturridge så er det jo en noe mindre fallhøyde, men det er trolig at du ved å selge han nå vil kunne kjøpe han tilbake for 15k imorgen/søn/man. Det er ikke som om at han kommer til å gå opp i pris de neste dagene.

Endret av Lorpen
Lenke til kommentar

Noen som utnytter market crash økonomisk? Noen som dere tror kommmer til å stige kraftig igjen etter Blak friday. Payet koster bare 11k hint hint..

9750 discard pris, så da er det potensielt 1200ish tap, men siden han er eneste if cam i Ligue 1, og i tillegg er Marseille på førsteplass på tabellen. Tror dette burde funke :)

Gourcuff :p

Lenke til kommentar

Gourcuff :p

Ligger så få ute av han på transfer list, dessuten har han vært stabil rundt 15k de siste 14 dagene. Så ser ikke for meg at den potensielle fortjenesten er så veldig høy. Men siden tilbudet av han er veldig begrenset, så det vil kanskje lønne seg. Takk :wee:

Lenke til kommentar

Prøver meg på 35k pakkene jeg og...

1 pakke: barzagli, begovic, lennon + 2 nye gullpakker - nothing... Tap

2 pakke: mange "sjeldne gullkort", til dicard pris. Tap

3 pakke: samme + 5l - tap

4 pakke: Mata - Tap

5 pakke: ... Miranda, krul og pjanic..

Aldri fått noe bra i pakker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...