Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kun spillere fra premier league i laget mitt, men kjøpte en spiss fra tyskland, spiller i bundesligaen, han får da røde streker til resten av laget, vil han aldri få orange eller grønn??

Er ingen tyske spisser fra Bundesliga som er verdt å kjøpe med mindre han heter Thomas Müller ;)

Lenke til kommentar

Han sa tysk, så jeg tok en rask sjekk og så at nest beste etter Müller er Kruse :p Kruse er ikke så verst, men burde kanskje hatt 4* skills for å være noe å satse på.

Det er det eneste som trekker ned på Müller i alle fall. Han mangler 4* skills. Han veier opp for det med alle de vanvittige løpene han gjør. Har aldri sett en spiller som går på så mange smarte løp, og det er nesten hele tiden. Gomez er også en brukbar tysker. Vanvittig sterk!

Lenke til kommentar

Veldig spesielt at Ramires er fire ganger dyrere enn Fernandinho når sistnevnte ser bedre ut. Ingen stor forskjell på linkemulighetene, men Ramires er riktignok raskere.

Har begge. Ramires er en langt bedre spiller. Mye mer involvert i spillet og er i tillegg ikke så dårlig til å avslutte heller.

Lenke til kommentar

Tydelig at folk tabber seg litt ut på buy now og setter den for høyt. En anchor Chiellini som gikk for 6,8k nå. Buy now var satt til 12k, noe som er veldig optimistisk og meningsløst. Selv fikk jeg nettopp 7,9k, som var min buy now for anchor Chiellini.

Er en fordel å se hva kortene går for og sette buy now deretter. Jeg så en med 50+ kamper igjen gå for 8k, satt derfor min med langt færre kamper igjen på 7,9k.

Generelt mye rare priser ute og går. Virker som at mange ikke har sjekket prisnivået først og dermed bommer med veldig mye. Kanskje har de fått en discard inform i pakke og tenker "han får jeg sikkert masse for", og så legger de ut dette kortet med for eksempel startpris 30k. I tillegg mange som ikke ser hva som er et discard vanlig kort. Er så mange kort som ikke skulle blitt lagt ut i det hele tatt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...