Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Neymar10 skrev (På 22.11.2014 den 21.43):

Er det lurest å investere i spillere som Long, Coleman og McGeady før St.Patrick cup, eller investere i IF Keane/IF Long?

Hvilken spiller får man mest for pengene av å investere i?

Burde jeg starte å investere rett før jul, eller rett etter jul?

Man skal kanskje ikke undervurdere folks betalingsvillighet på IF Keane/Long, men er nok mer å hente på å hamstre McGeady. Keane er det litt seint å tenke på, han har allerede steget en del i pris. Jeg kjøpte noen for rundt 12k, nå går han vel for nærmere 30k. Long har vært kunstig dyr hele tiden, pga St. Patrick's Day. 30k er egentlig bare tull, men man ser for seg at det skal være coins å tjene der.

La oss si at McGeadys pris ganges med for eksempel fire eller fem. Det tror jeg ikke vil skje med Keane/Long.

Jeg tror jeg selger Keane nå, og så hamstrer jeg heller McGeady litt senere.

KeyanZa skrev (På 22.11.2014 den 22.14):

kan noen svare meg på hvorfor motstanderen er alltid kjappere enn meg, og alltid mer aggressiv? har et lag med kjappe kanter, alla sterling og eriksen, men begge blir løpt opp med en gang, og når jeg får ballen er de sp sykt aggressive, spiller den 4-1-2-1-2 har 80 på vurdering og kjemi 100. over halve laget har grønn linje til hverandre... hva gjør jeg feil?? er på etterskudd hele tiden, er i divisjon 8

Hvordan er det med fitness'en når kampen starter?

Hvis alle spillerne har maks kjemi så spiller det ingen rolle om linkene er grønne eller om det for eksempel er noen røde.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Espp skrev (På 23.11.2014 den 0.29):

Når kommer TOTY?

E: er min første sesong med UT. Så hvis noen kan forklare når det kommer andre rangeringer enn TOTW? Ser at flere snakker om TOTS, TOTY, TOTT etc. Hva er det og når kommer de?

Her har du en kalender når TOTY kommer.

TOTS - Team of The Season - De spillerne som har gjort en god sesong i f.eks BPL får ett kort.Slik er det i Serie A, La Liga, Ligue 1 osv. Dette kommer alltid på slutten av FIFA-året og disse kortene får noen latterlige gode stats,

. e2045b16c5871ea641d1792aaa609be7.png

TOTY - Team of The Year - Årets lag i verden. Kommer i januar. Disse kortene får også latterlige gode stats - og blir veldig sjeldene.

bfa7561035f8b460275e52e4c94b1cf8.png

TOTT - Team of The Tournament - Etter en stor turnering i virkeligheten f. eks EM, VM, Afrikamesterskapet kommer disse kortene. Dette er spillere som har storspilt.

a99726f6c686d91ec69be37dc2466776.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
  PandaLife skrev (På 23.11.2014 den 11.32):

Vis skjult innhold

Tips til forbedringer? Har bare 25k coins atm, vurderer å spare til Rooney men bør vel kanskje gå for en sentral midtbanespiller først.

Hehe, du burde legge om til 3-5-2. Begge de sentrale på midten er CDM :)

Ser veldig dristig ut å spille med Jagielka i en treer. 68 pace. Jeg ville fått inn Caulker eller Onuoha. McCarthy for Leiva.

Lenke til kommentar
  Giroud17 skrev (På 23.11.2014 den 10.27):

Når kommer TOTY?

E: er min første sesong med UT. Så hvis noen kan forklare når det kommer andre rangeringer enn TOTW? Ser at flere snakker om TOTS, TOTY, TOTT etc. Hva er det og når kommer de?

Snipp
Tusen takk for god forklaring! :)
Lenke til kommentar
  Giroud17 skrev (På 24.11.2014 den 19.16):

Kan noen forklare meg hvorfor han her koster 2.2k-3k? Hadde ikke gitt mer enn 300 coins!

9b588b91aa0d1165f6e2a0675b5a1c62.png

Edit: Han var pricefixa.

Ligger ute med buy now 300 coins, som imo også er for mye. Han er en typisk startpris 150 og buy now 200.

Selv gidder jeg aldri å kjøpe de som er price fix'a. Nyland gikk fra 500 til 2,5k omtrent, og så gikk han ned til rundt 500 igjen. Bare ventet til han var nede på rundt 500, selv om 2,5k er veldig lite coins.

Skal rotere mellom laget ovenfor og dette. LF har 5* skills.

Vis skjult innhold

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  Giroud17 skrev (På 23.11.2014 den 10.27):

Når kommer TOTY?

Her har du en kalender når TOTY kommer.

TOTS - Team of The Season - De spillerne som har gjort en god sesong i f.eks BPL får ett kort.Slik er det i Serie A, La Liga, Ligue 1 osv. Dette kommer alltid på slutten av FIFA-året og disse kortene får noen latterlige gode stats,

. e2045b16c5871ea641d1792aaa609be7.png

TOTY - Team of The Year - Årets lag i verden. Kommer i januar. Disse kortene får også latterlige gode stats - og blir veldig sjeldene.

bfa7561035f8b460275e52e4c94b1cf8.png

TOTT - Team of The Tournament - Etter en stor turnering i virkeligheten f. eks EM, VM, Afrikamesterskapet kommer disse kortene. Dette er spillere som har storspilt.

a99726f6c686d91ec69be37dc2466776.png

holy shit! 98, er den for real? :p

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Tror folk Messi kommer i et eget kort i dag eller bare IF? Tenker på siden han tok den spanske målrekorden og det er vel typisk EA å gi han et spesielt kort for det. I så fall kan det være anledning til en aldri så liten market crash som vi så forrige Mandag. Kan være lurt å selge spillerne (i alle fall de dyre) nå før det skjer om man vil satse.

Lenke til kommentar
  Espp skrev (På 25.11.2014 den 11.06):

Hva vil det si at han får et eget kort? Og hvordan kan markedet krasje (som sist mandag)? :)

Han mener nok et kort som ikke bare er en vanlig inform på 95 overall. Kan for eksempel være 96, ha en ny farge.. Egentlig rart at EA ikke har satt alle overall'ene lavere, for å få plass til flere kort. Da kunne de også gitt Messi og Ronaldo en inform hver gang de fortjener det. Nå må de hele tiden passe på å få skvist inn TOTY og TOTS under 100, og gi vanlige informs deretter.

Angående 98 Messi, så har han også vært 99.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...