Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Jeg har plutselig blitt helt forferdelig dårlig i FIFA nå. Klarer så vidt å slå "profesjonell". Noen tips?

Du har ikke en søster? Spiller ikke offline selv, har gått lei før pause de gangene jeg har gitt det en sjanse.

Ble de Lanley. Faktisk bare Moa som har scoret flere etter rundt fem kamper. 55 finishing. Slo en med et beast Bundesliga-lag, med Lewandowski, Reus, Robben, Ribery, Neuer og stort sett de beste man kan ha.

Edit: et litt mer seriøst forslag er å bytte formasjon og spillere, evt ta noen bronseturneringer (møter gode folk der også, ikke bare dårlige) for å komme tilbake i flytsonen.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*Advarsel til alle som vurderer å bruke peng*

Det mange ikke forstår med Fifa er at uansett hvor gode spillere du har betyr det ikke så mye.

Spiller like godt med et toppa bundesligalag med blant andre Robben, IF lewan og Reus som et billiglag med Vargas, Zarate og Diaby.

Synes faktik at forksjellen mellom verdensklasse og gode spillere er nesten ikke merkbar. Ikke bruk penger, du kommer til å angre som f***!

Endret av HArild
Lenke til kommentar

hvor mye er et sann sjeldent gull/svart kort, av en keeper på 77 verdt?.

hvordan finner jeg ut hva det er verdt, var ingen som jeg kunne sammenligne det med.

Trolig discard. Er noen kort det heller lønner seg å discard'e. Jeg kjøpte Nordtveit for under discard value, som selgeren tapte på.

Husk på at det ikke er skatt på discarding.

Edit: sjekka, og Marshall er discard. Byr 9.400, etter skatt er det 8.930.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

oscrue10 - lager meg ett norskt lag jeg også :yes:

FDWuZDn.png?1

Nice! Tarik får maksimalt 7 chemistry, men det er kanskje spillbart :p

Abdellaoue er faktisk min mest effektive målscorer nå, med Firmino, Callejon og Palacio på de neste plassene.

Vurderte King et lite øyeblikk, men koster noen titusener og er ikke en spiller jeg er fan av i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Ironisk nok er det kanskje fransk som er det beste å gå for på bronsenivå nå, sammen med MLS. Sacko må være den beste bronsepissen av alle. Genest og Dembele ser begge brukbare ut :p Grange er drøy om man gjør ham om til CAM (sikkert 66-67 eller noe):

aed7ddb2759bff88881b0cd5f8e1b5a2.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

kan noen svare meg på hvorfor motstanderen er alltid kjappere enn meg, og alltid mer aggressiv? har et lag med kjappe kanter, alla sterling og eriksen, men begge blir løpt opp med en gang, og når jeg får ballen er de sp sykt aggressive, spiller den 4-1-2-1-2 har 80 på vurdering og kjemi 100. over halve laget har grønn linje til hverandre... hva gjør jeg feil?? er på etterskudd hele tiden, er i divisjon 8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...