oscrue10 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Jeg har plutselig blitt helt forferdelig dårlig i FIFA nå. Klarer så vidt å slå "profesjonell". Noen tips? Du har ikke en søster? Spiller ikke offline selv, har gått lei før pause de gangene jeg har gitt det en sjanse. Ble de Lanley. Faktisk bare Moa som har scoret flere etter rundt fem kamper. 55 finishing. Slo en med et beast Bundesliga-lag, med Lewandowski, Reus, Robben, Ribery, Neuer og stort sett de beste man kan ha. Edit: et litt mer seriøst forslag er å bytte formasjon og spillere, evt ta noen bronseturneringer (møter gode folk der også, ikke bare dårlige) for å komme tilbake i flytsonen. Endret 21. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 hvor mye er et sann sjeldent gull/svart kort, av en keeper på 77 verdt?. hvordan finner jeg ut hva det er verdt, var ingen som jeg kunne sammenligne det med. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 hvor mye er et sann sjeldent gull/svart kort, av en keeper på 77 verdt?. hvordan finner jeg ut hva det er verdt, var ingen som jeg kunne sammenligne det med. Futbin.com er den beste siden til å sjekke priser! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) *Advarsel til alle som vurderer å bruke peng* Det mange ikke forstår med Fifa er at uansett hvor gode spillere du har betyr det ikke så mye. Spiller like godt med et toppa bundesligalag med blant andre Robben, IF lewan og Reus som et billiglag med Vargas, Zarate og Diaby. Synes faktik at forksjellen mellom verdensklasse og gode spillere er nesten ikke merkbar. Ikke bruk penger, du kommer til å angre som f***! Endret 22. november 2014 av HArild Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tulll. Robben er en bedre FIFA spiller enn de du nevner. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tulll. Robben er en bedre FIFA spiller enn de du nevner. Uansett hvordan du vrir og vender på det. Har ikke sagt noe annet, poenget er at forskjellen er mindre en du tror.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) hvor mye er et sann sjeldent gull/svart kort, av en keeper på 77 verdt?. hvordan finner jeg ut hva det er verdt, var ingen som jeg kunne sammenligne det med. Trolig discard. Er noen kort det heller lønner seg å discard'e. Jeg kjøpte Nordtveit for under discard value, som selgeren tapte på. Husk på at det ikke er skatt på discarding. Edit: sjekka, og Marshall er discard. Byr 9.400, etter skatt er det 8.930. Endret 22. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 oscrue10 - lager meg ett norskt lag jeg også Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 oscrue10 - lager meg ett norskt lag jeg også Skaff deg King IF, OP som f***! Han golla mer en noen andre spisser jeg har brukt på fifa i år. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 oscrue10 - lager meg ett norskt lag jeg også Nice! Tarik får maksimalt 7 chemistry, men det er kanskje spillbart Abdellaoue er faktisk min mest effektive målscorer nå, med Firmino, Callejon og Palacio på de neste plassene. Vurderte King et lite øyeblikk, men koster noen titusener og er ikke en spiller jeg er fan av i virkeligheten. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Vurderer også King, men 60k+++ for en uten 4*skills er ikke populært. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jyMZrpbPnLBwi:ps3 Beast FC. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jyMZrpbPnLBwi:ps3 Beast FC. Nå forventet jeg et fransk bronselag Mitt beste er heller ikke mye å skryte av. Har dette, ca 230k coins og omtrent 200k i transfer list. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Bronselag ga e meg på for lenge siden. Da eg fant ut at Genest, Dembele og den gjengen ikke var mulig å oppdrive i bronse lenger. Mener det var noen i backrekka og noen på midten som var blitt sølv og noen som var falt ut av hele systemet Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Ironisk nok er det kanskje fransk som er det beste å gå for på bronsenivå nå, sammen med MLS. Sacko må være den beste bronsepissen av alle. Genest og Dembele ser begge brukbare ut Grange er drøy om man gjør ham om til CAM (sikkert 66-67 eller noe): Endret 22. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg synes Hussain fra Molde ser god ut. 4* sm Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hussain er en av de beste bronsespillerne i år. Er bare bronse fordi han er CM. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Er det lurest å investere i spillere som Long, Coleman og McGeady før St.Patrick cup, eller investere i IF Keane/IF Long? Hvilken spiller får man mest for pengene av å investere i? Burde jeg starte å investere rett før jul, eller rett etter jul? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 kan noen svare meg på hvorfor motstanderen er alltid kjappere enn meg, og alltid mer aggressiv? har et lag med kjappe kanter, alla sterling og eriksen, men begge blir løpt opp med en gang, og når jeg får ballen er de sp sykt aggressive, spiller den 4-1-2-1-2 har 80 på vurdering og kjemi 100. over halve laget har grønn linje til hverandre... hva gjør jeg feil?? er på etterskudd hele tiden, er i divisjon 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå