olehenri Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 På Xbox er det jo en flott mulighet med "Xbox Record that" og vips.. Var ikke noe lagringsmulighet på 14 heller der, måtte bruke game dvr som også tok opp situasjoner i spillet automatisk. Så den konspirasjonsteorien tror jeg du bare kan legge død. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Solgte Di Maria inform for 463k(hadde ca 85k fra før). Har gått til innkjøp av Aguero, Sturridge, Özil, Sanchez, Ramirez, Felipe Luis og har 160k igjen. Aguero - Sturridge Özil Cazorla - Sanchez Ramirez Luis - Kos - Verthongen - Coleman Szczesny Usikker på om jeg skal spare cash til etter release eller fortsette forbedre laget. Vurderer; Schürle for Cazorla for å få mer fart på venstre kanten, Kompany for Verthongen Zabaleta for Coleman, mister fart men bedre bakover. vet ikke om det er noe vits engang. Courtois for Szczesny. for han er best... Edit: Toure og Hazard er selvsagt på ønskelista, men de koster mer enn de smaker atm:p Endret 20. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Da har jeg investert i 2x Vergini. Argentisk CB, 73 rated, 76 pace og 76 def. Ligger på 3k. Håper virkelig han vil øke i verdi da han er den andre beste sølvstopperen etter Okore i BPL. Hadde en Vergini fra før. BPL sølvspillere koster jo alltid flesk? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Solgte Di Maria inform for 463k(hadde ca 85k fra før). Har gått til innkjøp av Aguero, Sturridge, Özil, Sanchez, Ramirez, Felipe Luis og har 160k igjen. Aguero - Sturridge Özil Cazorla - Sanchez Ramirez Luis - Kos - Verthongen - Coleman Szczesny Usikker på om jeg skal spare cash til etter release eller fortsette forbedre laget. Vurderer; Schürle for Cazorla for å få mer fart på venstre kanten, Kompany for Verthongen Zabaleta for Coleman, mister fart men bedre bakover. vet ikke om det er noe vits engang. Courtois for Szczesny. for han er best... Edit: Toure og Hazard er selvsagt på ønskelista, men de koster mer enn de smaker atm:p Invester i spillere som kommer til å øke i pris.. Altså high rated spillere som er billige nå.. Hadde gått for schurle på LM ja.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Solgte unna alt jeg hadde,(web-app) og kjøpte 4 Clichy for 2500,- første dagen. Regner med at han kommer til øke en del. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/spill/fifa-15-tidlig-tilgang/cid=EP0006-NPEB02045_00-FIFA15PSNRELEASE Ser ut som FIFA 15 season ticket er tilgjengelig nå. Også i EU Fant hverken fifa15 eller season ticket :/ Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 På Xbox er det jo en flott mulighet med "Xbox Record that" og vips.. Var ikke noe lagringsmulighet på 14 heller der, måtte bruke game dvr som også tok opp situasjoner i spillet automatisk. Så den konspirasjonsteorien tror jeg du bare kan legge død. Å for de som ikke har kinect så? Greit med målene, det visste jeg egentlig. Men replays av offside og taklinger har alltid vært der.. Jeg husker ikke om det har vært på FIFA 14.. Kan fort ende de fjernet det å heller tok inn de notifaction greiene når man redder ballen, volley osv.. Var iallfall slik at man kunne lagre små klipp ingame Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Solgte unna alt jeg hadde,(web-app) og kjøpte 4 Clichy for 2500,- første dagen. Regner med at han kommer til øke en del. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/spill/fifa-15-tidlig-tilgang/cid=EP0006-NPEB02045_00-FIFA15PSNRELEASE Ser ut som FIFA 15 season ticket er tilgjengelig nå. Også i EU Fant hverken fifa15 eller season ticket :/ Hm, den linken jeg ga deg er til FIFA 15 tidlig adgang, søker du på "season ticket" får du opp season ticket til 169 kr. Jeg gjør det i alle fall :s Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) På Xbox er det jo en flott mulighet med "Xbox Record that" og vips.. Var ikke noe lagringsmulighet på 14 heller der, måtte bruke game dvr som også tok opp situasjoner i spillet automatisk. Så den konspirasjonsteorien tror jeg du bare kan legge død. Å for de som ikke har kinect så? Greit med målene, det visste jeg egentlig. Men replays av offside og taklinger har alltid vært der.. Jeg husker ikke om det har vært på FIFA 14.. Kan fort ende de fjernet det å heller tok inn de notifaction greiene når man redder ballen, volley osv.. Var iallfall slik at man kunne lagre små klipp ingame Så kan man fremdeles gå inn i Game DVR og ta opp opptil de siste 5min i ettertid. Ja man kunne, i kvalitet fra 1893 og ikke full skjerm. Mye bedre slik det er nå synes jeg.. Replays av offside osv dukker opp hos meg iallefall.. Endret 20. september 2014 av olehenri Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Solgte unna alt jeg hadde,(web-app) og kjøpte 4 Clichy for 2500,- første dagen. Regner med at han kommer til øke en del. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/spill/fifa-15-tidlig-tilgang/cid=EP0006-NPEB02045_00-FIFA15PSNRELEASE Ser ut som FIFA 15 season ticket er tilgjengelig nå. Også i EU Fant hverken fifa15 eller season ticket :/ Hm, den linken jeg ga deg er til FIFA 15 tidlig adgang, søker du på "season ticket" får du opp season ticket til 169 kr. Jeg gjør det i alle fall :s Jeg ble trukket for 169,- for Season Ticket på Ps3 i dag iallefall.. Andre året på rad hvor jeg har glemt å skru av fornying Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Kult at turneringen jeg var i finalen i ble reseta fordi EA fant ut at de skulle putte inn 4 koder man må velge med knappene for å hindre pågangen av serverne. Å nei jeg hadde ikke startet å spille, fikset på laget.. Patetisk. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Skjønner ikke ass!! Finner ikke en shitt, dette skal vel ligge på ps.store? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Noen som har prøvd Fifa 15 trialen på PS3? Går det tregt i menyene og slikt? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Trial? Demoen du mener? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Skjønner ikke ass!! Finner ikke en shitt, dette skal vel ligge på ps.store? Sånn er det hos meg (norsk PSN): Trial = tidlig tilgang PrettyBoy Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har ikke PS3 lengre, men inne på Web Appen står det jeg har Season Ticket. Funker det på PS4? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Season ticket er KUN for PS3/Xbox360.. Early access er KUN for XboxOne. Det er ingen tidlig adgang på PS4.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Finner season ticket og fifa15 trial på nettsiden, men ikke på PS3. Merkelig greier.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Finner season ticket og fifa15 trial på nettsiden, men ikke på PS3. Merkelig greier.. Du kan sette igang nedlastingen via nettet da Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) står realesed 22.09 på den free trial shitten.. Endret 20. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Solgte unna alt jeg hadde,(web-app) og kjøpte 4 Clichy for 2500,- første dagen. Regner med at han kommer til øke en del. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/spill/fifa-15-tidlig-tilgang/cid=EP0006-NPEB02045_00-FIFA15PSNRELEASE Ser ut som FIFA 15 season ticket er tilgjengelig nå. Også i EU Fant hverken fifa15 eller season ticket :/ Hm, den linken jeg ga deg er til FIFA 15 tidlig adgang, søker du på "season ticket" får du opp season ticket til 169 kr. Jeg gjør det i alle fall :s Er kun til ps3 står det, ikke ps4? eller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå