Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg tapt begge finalene jeg har deltat i, på 7.5k+gullpakke cupen. Jeg har en tendens til å alltid komme til finaler, når det gjelder turneringer i FIFA. Problemet er at jeg taper stort sett hver finale. Har jeg f.eks en avgjørende kamp igjen av vanlig FUT sesong, som jeg må vinne, så får jeg stort sett tap, eller uavgjort.

Lenke til kommentar

Det er to ting som irriterer meg mer enn noe annet i Fifa 15 UT.

1. Når motstanderen kommer mot keeper fra en veldig skrå vinkel, fokuserer keeperen kun på han. Kameraten som da står 3m fra målstreken kan bare få ballen og sentre den i mål. Selv når ballen når beina hans, har keeperen fortsatt fokus på han første og er ikke nærheten av å reagere på at han andre står helt ledig.

2. I går ledet jeg 4-1 og hadde full kontroll i en kamp. Så får han en mann utvist og vips er det 4-4. Er det bare meg, eller skjer det et eller annet med spillet når man mister en mann? Syntes også selv at det ikke er noe spesielt mer vanskelig å spille med 10, kontra 11 mann.

Lenke til kommentar

Jeg vet, spillet er faktisk helt skadet i år. Det er så jævlig ironisk! De skulle fokusere på keeperene i år, keeperene skulle være så smarte og fantastiske, BULLSHIT! Jeg spyr når jeg ser at spissen til motstanderen løper rett fram...og du tar ut keeperen..så løper keeperen rett fram 90 grader istedenfor å slenge seg ut med armene og prøve å redde.....Jeg har bra statistikk, men fy flate det er en utfordring å holde nullen det skjer aldri så og si. Jeg vinner 2-1, 3-2, 4-3, 6-5 etc....Grafikken er bra, resten av spillet e drit!

Lenke til kommentar

Jeg vet, spillet er faktisk helt skadet i år. Det er så jævlig ironisk! De skulle fokusere på keeperene i år, keeperene skulle være så smarte og fantastiske, BULLSHIT! Jeg spyr når jeg ser at spissen til motstanderen løper rett fram...og du tar ut keeperen..så løper keeperen rett fram 90 grader istedenfor å slenge seg ut med armene og prøve å redde.....Jeg har bra statistikk, men fy flate det er en utfordring å holde nullen det skjer aldri så og si. Jeg vinner 2-1, 3-2, 4-3, 6-5 etc....Grafikken er bra, resten av spillet e drit

Grafikken er jo forferdelig dårlig?

Kroppene og ansiktene har disney/fantasy trekk over hele seg, ser lite realistisk ut. Prøv et game med PES 15 så skal du se hvordan et fotballspill skal se ut.

Spiller Fifa pga ultimate team og game play, men i år bytter jeg kankje beite..

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Lurer litt på med dette med "fitness"-lag.. Jeg har aldri hatt mer enn et lag før, men lagde her om dagen et lag til, med håp om at når jeg bruker dette, restituerer førstelaget seg.. Men det skjer jo ikke. Er det slik at spillere må sitte på benken, når laget brukes, for at fitnessen skal gå opp? Eller vil spillerne på lag a få høyere fitness når lag b brukes i et par kamper?

Lenke til kommentar

Lurer litt på med dette med "fitness"-lag.. Jeg har aldri hatt mer enn et lag før, men lagde her om dagen et lag til, med håp om at når jeg bruker dette, restituerer førstelaget seg.. Men det skjer jo ikke. Er det slik at spillere må sitte på benken, når laget brukes, for at fitnessen skal gå opp? Eller vil spillerne på lag a få høyere fitness når lag b brukes i et par kamper?

Ja. Spillerne må dessverre sitte på benken som innbytter eller reserve.

Lenke til kommentar

Ja. Spillerne må dessverre sitte på benken som innbytter eller reserve.

Uff.. Det er jo maksimalt tungvindt om man skal bytte hele laget.. Jaja.

Lenke til kommentar

Uff.. Det er jo maksimalt tungvindt om man skal bytte hele laget.. Jaja.

Du trenger ikke å gjøre det. Lag deg 2 lag. Ett lag hvor fitnesslaget ditt er utpå, og ett lag hvor det er på benken. Så bytter du bare mellom disse to lagene. Da slepper du å bytte hele laget.

Kanskje litt dårlig forklart av meg, men jeg håper du skjønner. <- Hvis ikke, si ifra.

Endret av Giroud17
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har de gjort en kortvarig fiks når man mister kontakt med EA? Har skjedd to ganger i dag når jeg har spilt kamp, og jeg har ikke fått tap noen av gangene. Får spille kampen på nytt. Det gjelder 1.div singel player.

E: Mister kontakt med internett, ikke EA. Har slitt som faen med det etter 2.0 oppdateringen. 2.1 hjalp ikke en dritt.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...