Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det er da vel null stress å forsvare seg fra kick off? Hvordan klarer dere å slippe inn så mange mål på avspark? Ruser dere noe helt sykt? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det er da vel null stress å forsvare seg fra kick off? Hvordan klarer dere å slippe inn så mange mål på avspark? Ruser dere noe helt sykt? Vel, jeg er ikke særlig god defensivt, det skal være sikkert. Jeg prøver å trekke spillere ned med en gang. Prøver ofte å dekke rom mens jeg sender en annen forsvarer på ballfører. Uten at han foretar seg en dritt. Ubrukelig funksjon annet enn å skape en svak form for press. Det ender etterhvert opp med at motstander fører ballen forbi alle forsvarsspillerne mine en etter en, uten at jeg føler jeg klarer å røre han. I tillegg gjør spillerne mine mye rart rett etter kick off. Føler jeg da Bruker f.eks. lang tid på å sentre/klarere, vende, osv. Selvfølgelig bør jeg bli bedre etterhvert, men jeg spiller så sjeldent at jeg ikke klarer å bli "god" defensivt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Perin ser jo fryktelig dårlig ut Kunne like gjerne satt inn Mirante (spilt en del med ham selv), han ser faktisk bedre ut og går for 300/350 coins. Spilte første kampen med BSG-laget nå. Fun å slå en som spilte med dette. Merket ikke noe særlig til at to av spillerne mine er bronse. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) For en kamp! Cupfinale. Høydepunkter: 88 -mål til ham 90 -Sturridge scorer for meg, siste som skjer i ordinær tid. Det er 1-1. 95 -Han scorer igjen, slag i trynet 98 -Sturridge utligner, digg! 117 -Han får straffe, jeg dro i skjorta hans, og han faller lett. MEN HAN TREFFER TREVERKET!!! Det blir retur, jeg takler, og vips; "Its a penalty" 119 - Jeg redder straffen fra Yaya Toure!!! 120 - Det blir straffekonk! Min 1. -Han redder min første Hans 1. -Han scorer Min 2. Jeg skyter like over høyre kryss Hans 2. Han scorer enkelt Min 3. Jeg scorer der jeg prøvde å treffe i sted... Hans 3. Han scorer igjen! Der røk alt håp for min del... Min 4. Jeg lobber i midten, han går til venstre. Hans 4. Jeg redder! Klarte ikke bestemme meg for side, så jeg bare sto i midten, og han skyter ballen rett i armene mine! Min 5. Jeg scorer, nede i høyre. Hans 5. Jeg Redder, høyt til venstre Min 6. Hart i midten, og Hart går til høyre! Han 6. Han bommer, skyter over! JEG VANT!! 2-2(4-3pen) Det er den sykeste FIFA-kampen jeg noen gang har spillt, FY SØREN! Hadde litt puls der ass! Og dobbelstraffe til han, og han failer på begge! Håper ikke jeg skremte naboene... Endret 2. november 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Godt at man kan se om man møter 4-3-3 lag. Det er 10 av 10 ganger at de som bruker den formasjonen har satt opp et pace lag. Slår aldri feil så langt i alle fall. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Perin ser jo fryktelig dårlig ut Kunne like gjerne satt inn Mirante (spilt en del med ham selv), han ser faktisk bedre ut og går for 300/350 coins. Spilte første kampen med BSG-laget nå. Fun å slå en som spilte med dette. Merket ikke noe særlig til at to av spillerne mine er bronse. Har vært snakk om at IF spillere skal være så fantastiske i år, så jeg ville prøve han til tross for at statsa hans så relativt dårlige ut Har ikke merket så mye til at IF spillere er bedre enn ellers, bortsett fra at Higuain er en fantastisk avslutter. Insigne og Hamsik spiller helt middelmådig. Ingenting spesielt å nevne på noen av de. Godt at man kan se om man møter 4-3-3 lag. Det er 10 av 10 ganger at de som bruker den formasjonen har satt opp et pace lag. Slår aldri feil så langt i alle fall. Ikke dumt! Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Er BSG. Noe av grunnen er en tilnærmet tom klubbkasse. Jeg har kjøpt CDM Fer, men venter med å sette ham inn til jeg har fått kjøpt Emanuelson til LB. Da blir det bare gull og sølv. Litt dumt at Fer er high/high, men ser ut som et svært beist. Passer meg veldig fint at Promes (RW) spiller i russisk liga og ikke BPL. Ser ut som en av de beste sølvspillerne i år og kostet bare 1k. Promes ser vill ut! Skal virkelig teste han 1 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bare jeg som opplever grusomt mye bugs med FUT i det siste? Vinner kamper i divisjoner, og det lagres ikke. Kastes ut av turneringer når vinner kamper (blir ikke disconnectet). Får ikke match coins, og nå får jeg ikke engang de riktige spillerne ut på banen. Alle var i gale posisjoner i tillegg, og hadde kun en innbytter. Irriterende... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bare jeg som opplever grusomt mye bugs med FUT i det siste? Vinner kamper i divisjoner, og det lagres ikke. Kastes ut av turneringer når vinner kamper (blir ikke disconnectet). Får ikke match coins, og nå får jeg ikke engang de riktige spillerne ut på banen. Alle var i gale posisjoner i tillegg, og hadde kun en innbytter. Irriterende... Det hender også at mål/assist ikke registreres etter kamp. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bare jeg som opplever grusomt mye bugs med FUT i det siste? Vinner kamper i divisjoner, og det lagres ikke. Kastes ut av turneringer når vinner kamper (blir ikke disconnectet). Får ikke match coins, og nå får jeg ikke engang de riktige spillerne ut på banen. Alle var i gale posisjoner i tillegg, og hadde kun en innbytter. Irriterende... Dette er noe EA jobber med. Klaget over dette på lørdag og fikk en 7.5k pakke. Fikk bedskjed om å holde øye med denne sida Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bare jeg som opplever grusomt mye bugs med FUT i det siste? Vinner kamper i divisjoner, og det lagres ikke. Kastes ut av turneringer når vinner kamper (blir ikke disconnectet). Får ikke match coins, og nå får jeg ikke engang de riktige spillerne ut på banen. Alle var i gale posisjoner i tillegg, og hadde kun en innbytter. Irriterende... Dette er noe EA jobber med. Klaget over dette på lørdag og fikk en 7.5k pakke. Fikk bedskjed om å holde øye med denne sida EA har jo tilsynelatende en ikke eksisterende kundeservice. Brukt kontaktskjemaet deres et par ganger, fått saksnummer osv, men ikke noe svar å få. Har til og med funnet e-posten til EA i Norge og kontaktet dem, for at de skal få tatt det videre, men ikke noe svar å få der heller. Rart at EA er et så mislikt selskap... Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bare jeg som opplever grusomt mye bugs med FUT i det siste? Vinner kamper i divisjoner, og det lagres ikke. Kastes ut av turneringer når vinner kamper (blir ikke disconnectet). Får ikke match coins, og nå får jeg ikke engang de riktige spillerne ut på banen. Alle var i gale posisjoner i tillegg, og hadde kun en innbytter. Irriterende... Dette er noe EA jobber med. Klaget over dette på lørdag og fikk en 7.5k pakke. Fikk bedskjed om å holde øye med denne sida Var faktisk inne der i går og klaget. Fyren jeg snakket sa jeg skulle få en 7,5 k pakke, men den har til gode å dukke opp hos meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Samme erfaring har jeg når jeg kontakt EA angående juksing, med bevis i form av bilder og informasjon. EA har også skrevet at de vil at folk skal kontakte de siden de vise "juksere det røde kortet", men jeg føler de kun tar grep om de taper penger på det. Som f.eks. kjøpe FUT coins osv. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 IF Eto'o anbefales på det sterkeste! Helt vill som CAM. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Bare jeg som opplever grusomt mye bugs med FUT i det siste? Vinner kamper i divisjoner, og det lagres ikke. Kastes ut av turneringer når vinner kamper (blir ikke disconnectet). Får ikke match coins, og nå får jeg ikke engang de riktige spillerne ut på banen. Alle var i gale posisjoner i tillegg, og hadde kun en innbytter. Irriterende... Dette er noe EA jobber med. Klaget over dette på lørdag og fikk en 7.5k pakke. Fikk bedskjed om å holde øye med denne sida Hvor klager du? Tok kontakt for en evighet siden med et problem, har enda ikke fått svar. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Morsomt med sånne: Null ferdigheter (med unntak av at han var helt ok til å løpe sikk-sakk med de tre på topp). Gjennom 90 min hadde han ikke noe som helst spill what so ever. Bare å spille en enkel ball til en av de tre på topp og prøve å løpe fra forsvaret mitt. Brukt an anelse for mye penger på coins eller pakker. Men skjønner at det må til for å vinne, så dårlig som han var. Jeg tapte bare 2-1 med mitt lavbudsjett-lag, hvor fire av dem er fra tyrkisk liga og flere er ron rares (ikke at det trenger å bety at de alltid er dårlige). Aner ikke hvilken verdi dette har for ham. Endret 3. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Morsomt med sånne: Null ferdigheter (med unntak av at han var helt ok til å løpe sikk-sakk med de tre på topp). Gjennom 90 min hadde han ikke noe som helst spill what so ever. Bare å spille en enkel ball til en av de tre på topp og prøve å løpe fra forsvaret mitt. Brukt an anelse for mye penger på coins eller pakker. Men skjønner at det må til for å vinne, så dårlig som han var. Jeg tapte bare 2-1 med mitt lavbudsjett-lag, hvor fire av dem er fra tyrkisk liga og flere er ron rares (ikke at det trenger å bety at de alltid er dårlige). Aner ikke hvilken verdi dette har for ham. Ville du heller ha møtt en med bare spillere som Ibarbo, Emenike etc? For øvrig at du ikke klarte å utnytte den uhyre svake midtbanen defensivt sier vel mer om dine egne ferdigheter enn om han. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Vidal er jo bra def? Er jo helt normalt med bare en def. midtbane. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Morsomt med sånne: Null ferdigheter (med unntak av at han var helt ok til å løpe sikk-sakk med de tre på topp). Gjennom 90 min hadde han ikke noe som helst spill what so ever. Bare å spille en enkel ball til en av de tre på topp og prøve å løpe fra forsvaret mitt. Brukt an anelse for mye penger på coins eller pakker. Men skjønner at det må til for å vinne, så dårlig som han var. Jeg tapte bare 2-1 med mitt lavbudsjett-lag, hvor fire av dem er fra tyrkisk liga og flere er ron rares (ikke at det trenger å bety at de alltid er dårlige). Aner ikke hvilken verdi dette har for ham. Ville du heller ha møtt en med bare spillere som Ibarbo, Emenike etc? For øvrig at du ikke klarte å utnytte den uhyre svake midtbanen defensivt sier vel mer om dine egne ferdigheter enn om han. Jeg bryr meg ikke om hvilke spillere folk bruker, jeg fokuserer mer på folks spillestil. Folk må gjerne spille med Ibarbo og Emenike hvis de spiller ordentlig fotball, men sannsynligheten for å møte en slik person er jo tilnærmet lik null. Jeg hadde Doumbia i den kampen, men alt handler om hvordan man spiller. Jeg går ikke på raid fra avspark og jeg løper ikke i bue rundt forsvarerne. Jeg spiller meg igjennom ved å bruke pasninger eller dribling, og når jeg først er igjennom gir jeg bånn gass mot mål. Bruker bare raske spillere for å ikke bli løpt opp av raske forsvarere, i tillegg til at det er en fordel å komme først når ballen ligger fritt. Mange desperate sjeler der ute, som bare skal vinne kampene. Hvordan er ikke så nøye. Ifjor skulle halvparten av motstanderne slå den lange ballen fra avspark, nå skal alle disse gå på raid. Fatter ikke at de gidder å vinne på det. Tror jeg har møtt 3-4 stykker som har prøvd seg på den lange ballen i år. Synes det er ganske interessant. Veldig spesielt at du mener at jeg tapte fordi jeg ikke klarte å utnytte en slik midtbane. Det sier mye om hvor lite du vet om hva som er viktig i FIFA. Jeg er godt fornøyd med eget spill og føler meg sikker på at jeg ville vunnet hvis han hadde en mer ordinær angrepsrekke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Kanskje den sykeste angrepsrekka på spillet. De har pace + ballferdigheter + skudd + avslutninger + styrke på Ronaldo og Bale. Man skal være rimelig skilla for å stoppe et slikt angrep, spesielt om man ikke har all verden av forsvarsspillere. Hvordan midtbana er relevant skjønner jeg ikke. I FIFA er det vel omtrent ikke en midtbane duell? Ballen går enten over, rundt eller tvers igjennom på en pasning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå