Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Om man er alt for avhengig av 1-3 spillere skal levere så vil man tape kamper. Men nå er det FIFA det er snakk om så sånn sett så spiller det ikke veldig mye rolle hvem du har på laget. Er man god nok så slår man de aller fleste uansett. Men slik er ikke laget mitt. Topplaget mitt er jevnt med spillere rundt 83-87. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Om man er alt for avhengig av 1-3 spillere skal levere så vil man tape kamper. Men nå er det FIFA det er snakk om så sånn sett så spiller det ikke veldig mye rolle hvem du har på laget. Er man god nok så slår man de aller fleste uansett. Men slik er ikke laget mitt. Topplaget mitt er jevnt med spillere rundt 83-87. Du gidder ikke legge ut laget her? Alltid nygjerrig Endret 1. november 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Etterpå. Nå skal jeg se Arsenalkamp. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Etterpå. Nå skal jeg se Arsenalkamp. Takk E: Kos deg med kampen Endret 1. november 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Karaktiserer du ikke spillere som ligger på 83-87? Som stjerner? Vil nærmest påstå at de fleste sikkert er i verdensklasse nivå da også. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Dette er laget mitt: Velger som regel lag utifra hvilke spillertyper jeg liker og følger som regel ikke "massen" bestandig. Llorente sammens med Giovinco har fungert utmerket, og Totti har vært helt fantastisk for meg. Vet ikke hva andre gjør, men jeg roterer på spillerne mine, bla. så bytter jeg Llorente med Drogba som ett eksempel. Noen tips? Jeg er ganske ny på dette enda, har vurdert Andrea Pirlo med tanke på at han ikke er så dyr. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har ikke spilt på et par uker men regner med at dette ikke er ny feature? Har spilt 2 kamper, fikk ikke coins etter kampen. sto bare 0 på alt, ingen av kampene har blitt registrert på current season heller? edit: spillerne har blitt slitene og Sturridge skada så spillet må jo ha registrert at kampene har blitt spilt :o FY.. Skjedd meg 10 (!!) ganger i løpet av 2 dager. Makan til drit. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Noen tips? Jeg er ganske ny på dette enda, har vurdert Andrea Pirlo med tanke på at han ikke er så dyr. Aner ikke hvor mye coins du har, men ville satset på Palacio og Torres på topp (gjerne Higuain om du har råd). Hernanes LCM og Jesus LCB gjør at du kan få inn Alex Sandro på LB. Barzagli over på høyre. På RCM kan du se på spillere som Nainggolan, Pjanic og Valero. Burde endre til 41212 (2) for å få CDM. Der kan du sette inn Inler, evt Jorginho hvis pace er viktig (veldig greit med rask CDM mot de som skal pace abuse'e fra avspark). Pirlo ser ikke spesielt god ut. Ujevn statsmessig og direkte dårlig på flere ting. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Pirlo er en guud på frispark og pasninger, og suger vel på resten? Rossi er en god og billig spiss hvertfall vil anbefale de Rossi på midten, digg ballvinner! Selv har jeg tre spisser, Dzeko, Sturridge og Lukaku. Dzeko er kun for en City + Utd turnering. Er for treig. Har brukt sturridge som enslig spiss, men har spillt litt 4-4-2, med Lukaku og Sturridge på topp i det siste, og Lukaku scorer MYE flere mål enn Sturridge. Når jeg spiller med en spiss nå, så er det Lukaku som gjelder. Kan det være phy som er greia? Isåfall SKAL jeg ha Costa! Med Rooney som cam... Uansett, Lukaku anbefales! Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Pirlo er en guud på frispark og pasninger, og suger vel på resten? Rossi er en god og billig spiss hvertfall vil anbefale de Rossi på midten, digg ballvinner! Selv har jeg tre spisser, Dzeko, Sturridge og Lukaku. Dzeko er kun for en City + Utd turnering. Er for treig. Har brukt sturridge som enslig spiss, men har spillt litt 4-4-2, med Lukaku og Sturridge på topp i det siste, og Lukaku scorer MYE flere mål enn Sturridge. Når jeg spiller med en spiss nå, så er det Lukaku som gjelder. Kan det være phy som er greia? Isåfall SKAL jeg ha Costa! Med Rooney som cam... Uansett, Lukaku anbefales! Pirlo har også brukbare innlegg og skudd Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Pirlo er en guud på frispark og pasninger, og suger vel på resten? Rossi er en god og billig spiss hvertfall vil anbefale de Rossi på midten, digg ballvinner! Selv har jeg tre spisser, Dzeko, Sturridge og Lukaku. Dzeko er kun for en City + Utd turnering. Er for treig. Har brukt sturridge som enslig spiss, men har spillt litt 4-4-2, med Lukaku og Sturridge på topp i det siste, og Lukaku scorer MYE flere mål enn Sturridge. Når jeg spiller med en spiss nå, så er det Lukaku som gjelder. Kan det være phy som er greia? Isåfall SKAL jeg ha Costa! Med Rooney som cam... Uansett, Lukaku anbefales! Hos meg er det Sturridge som scorer flere enn Lukaku Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Rare greier! Tipper at Lukaku scorer ca dobbelt så mange mål når jeg spiller med to spisser! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Endret 2. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Folk som bruer pace team med 5 bak håper jeg mister armen sin. Endret 2. november 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) De Jong som CDM, eller er det et BSG du skal ha? Endret 2. november 2014 av Giroud17 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Er BSG. Noe av grunnen er en tilnærmet tom klubbkasse. Jeg har kjøpt CDM Fer, men venter med å sette ham inn til jeg har fått kjøpt Emanuelson til LB. Da blir det bare gull og sølv. Litt dumt at Fer er high/high, men ser ut som et svært beist. Passer meg veldig fint at Promes (RW) spiller i russisk liga og ikke BPL. Ser ut som en av de beste sølvspillerne i år og kostet bare 1k. Endret 2. november 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Etterpå. Nå skal jeg se Arsenalkamp. Nå? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 IF spillere i Serie A er jammen meg billig. Bygget dette laget nå: http://www.futhead.com/15/squads/7003930/ Higuain med 6 mål i første kamp. 7 skudd, 7 på mål. Vant kampen 6-3. Den kickoff glitchen er så ufattelig irriterende. Synd EA aldri kommer til å gjøre noe med det. Hadde de kunnet gjøre noe, så hadde det vært gjort. Vi må vente til Fifa 16, og da kommer det til å være noe nytt idiotskap som EA ikke kan gjøre noe med. Utrolig synd. Spillet har mye potensialet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 EA kan gjøre noe med det om de vil, det er bare at de prioriterer ting som ikke er viktig. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Det er nok for mye "jobb" for stakkars EA å gjøre noe med det. Det blir aldri gjort. Tro meg. Kan virkelig anbefale IF Higuain. Herregud. Han setter alt. 8 mål på to kamper. 10 skudd på to kamper. Perin var utrolig ustabil. Stoler ikke på han. Bør vel gi han mer enn to kamper, men jeg han har allerede gjort mye rart. Har forresten sluppet inn 5 mål på to kamper nå. 3 av de er rett fra kick off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå