Emils. Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Okei. Skjønner at mange gjør det. Det å svi av flere hundre på gullpakker, hvor man kanskje har flaks og tjener 100k på, fremfor å bare bruke 50 spenn å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg skjønner det veldig godt, men det er jævlig irriterende når 90 % av de man møter (iaf de jeg møter i 1. div) har type inform costa, inform Aubameyang osv. osv. - sannsynligheten for at ALLE DISSE har fått tak i disse ved å bare spille kamper og tjene hundre coins her og der på trading er bare piss. Det var tider i FIFA 12 hvor f.eks inform Kagawa (rundt 90 i stats på ALT) kostet 60.000 coins, da kunne man faktisk få tak i noen av disse spillerne på fornuftige måter. Jeg må spille noe så inni helvete mange kamper for å få tak i Costa, har spilt nå stort sett siden releasedag og har enda ikke fått råd til ham (mangler 30K), men har fått satt det meste rundt ham ellers bare på matchcoins, vinne divisjoner osv. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Snakker du om Costa IF da eller? Du får jo nærmest 80k kun i bonus fra katalogen om du er type nivå 60-70.. Jeg har ikke spilt så mye egt, men har 250k i match coins. Er jo drøssevis av folk som er langt over 700k i match coins osv.. Faktisk folk på 1,4 millioner i match coins også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Snakker du om Costa IF da eller? Du får jo nærmest 80k kun i bonus fra katalogen om du er type nivå 60-70.. Jeg har ikke spilt så mye egt, men har 250k i match coins. Er jo drøssevis av folk som er langt over 700k i match coins osv.. Faktisk folk på 1,4 millioner i match coins også. Vanlig Costa, jeg har brukt stort sett alt av penger på Schurrle, Willian, Balotelli (laget mitt kan du se på forrige side, har nå solgt Fabregas). Jeg har dermed fått en del match coins og penger ellers, men så må det kjøpes kontrakter og alt mulig sånne ting. Netto per 600,- man får per kamp er ikke mange hundre, så da sier det seg selv at det skal spilles en del sesonger Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Det hjelper ikke på at den DNF greia er evig lav i år også. Min er låst på 0.63. Jeg har fått spart opp til Costa for litt siden, og i går kjøpte jeg Sturridge. Neste på listen blir muligens å hente Schurrle siden Nasri er en forferdelig dårlig spiller på FIFA. Men jeg føler med det. Jeg kan bruke 120 kr på Ebay, og få råd til Schurrle, Filipe Luis, Cahill og Walker, og fortsatt ha igjen 100k eller bruke 40-50-60 kamper på det. Er ikke rart folk kjøper coins. EA bygger spillet rundt at folk skal bruke tusenvis på pakker, og de som ikke gjør det får bare klare seg med dritt spillere. Det at folk elsker pace gjøre det heller ikke lettere. Endret 31. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) EA før release: Alle som kjøper coins fra diverse nettsider får sperret acounten sin. EA etter relsease: Gjør ikke en forbanna dritt! Bra jobbet, ikke rart dere har flere ganger har blitt kåret til verdens værste selskap. Sa***n EA er useriøse ass... Endret 31. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 De sa også at de skulle banne alle youtubere som hadde coin advertising i videoene sine. Skjedde aldri.. Bare tomme trusler for å "hindre" folk i å gjøre det.. Selvom et selskap sier at det vil bli slått ned på, betyr ikke at det faktisk blir det. Det er regler som blir laget for å hindre kaos. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Det hjelper ikke på at den DNF greia er evig lav i år også. Min er låst på 0.63. Jeg har fått spart opp til Costa for litt siden, og i går kjøpte jeg Sturridge. Neste på listen blir muligens å hente Schurrle siden Nasri er en forferdelig dårlig spiller på FIFA. Men jeg føler med det. Jeg kan bruke 120 kr på Ebay, og få råd til Schurrle, Filipe Luis, Cahill og Walker, og fortsatt ha igjen 100k eller bruke 40-50-60 kamper på det. Er ikke rart folk kjøper coins. EA bygger spillet rundt at folk skal bruke tusenvis på pakker, og de som ikke gjør det får bare klare seg med dritt spillere. Det at folk elsker pace gjøre det heller ikke lettere. Helt enig. En annen ting er at jeg skjønner ikke hvorfor de ikke skrur opp pengepremierene på turneringene mye mer? Det er seriøst ingen som gidder å bygge et Marseille/Lille-lag (som er/var en turnering nå) når premiepotten er 4000 coins. Tipper at den var like vanskelig å finne motstandere til som i en bronsecup. Hadde det vært 30.000 coins, ja, da skal du se. Det var jo 30.000 i potten for å vinne WC-mode, DA snakker vi, og da var det sykt gøy når man klarte det. De burde skifte ut turneringene ukentlig med nye, vanskelige oppgaver med sinnsyke premier. Først da kunne vi vanlig dødelige kanskje fått litt coins. Endret 31. oktober 2014 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Enig, eller at man vinner 7k + en gullpakke. Man får liksom bare småtteri som egentlig ikke er verdt det i den store sammenhengen. Det er mye mer lønnsomt å spille seasons pga. da vet man at man får litt ekstra cash etter 10 kamper i alle fall. I en turnering kan man risikere å ryke ut og dermed får man ingenting, selv om man har spilt kamper. Hadde man kunne vunnet mer så hadde det vært mer verdi i å gjøre det. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Kunne også gjort som i WC-mode, ryker man ut av kvartfinalen eller semifinalen så får man iaf noe mer enn de vanlige matchcoinsene. Nå er det som du sier helt nyttesløst å spille en turnering med mindre man vinner. Det absolutt meste jeg noen gang har sett i FIFA er 10.000 coins til vinneren av en turnering, men det har jeg ikke sett enda så langt i år, det var i fjor. Ellers drar de noen ganger på stortromma og legger ut en 8K-turnering, men så lenge det er nede i 3-4-5-sjiktet så er det dyrere å bygge selve laget enn å vinne turneringen, og da går litt av poenget bort. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Mer coins for å vinne turneringer betyr mindre penger brukt på FIFA points. 30k er langt i overkant, men for eksempel 7,5k eller maks 10k hadde vært greit. Bateson87 har vel blitt tatt? Han bare påstod at han ble hacket? Edit: spillerne man kjøpte kan man selge etterpå. Det er ikke tapte coins. Endret 31. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hadde han blitt tatt så hadde han ikke forsattet å coin advertise. På en annen side så kan det hende han ble det, og dekket til club name osv for at folk ikke skal rapportere han inn osv men then agian han kan også skjule det for hackere. Men som sagt, hadde noen blitt tatt av EA så hadde de stoppet coin advertisinga. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Trenger ikke å slutte med det, kan bare unngå å vise klubbnavn og brukernavn, som du forsåvidt var inne på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hadde han blitt tatt så hadde han ikke forsattet å coin advertise. På en annen side så kan det hende han ble det, og dekket til club name osv for at folk ikke skal rapportere han inn osv men then agian han kan også skjule det for hackere. Men som sagt, hadde noen blitt tatt av EA så hadde de stoppet coin advertisinga. Det hjelper ikke å ta de store, siden de har sponsorer som hjelper de på nytt. Det blir en evig loop. Man må ta vanlige folk, som oss her inne. Da stanser coin kjøpingen, fordi da er det ikke verdt å satse på det. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Helt fantastisk at jeg ender opp med tap når motstanderen quitter! EA Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Har ikke spilt på et par uker men regner med at dette ikke er ny feature? Har spilt 2 kamper, fikk ikke coins etter kampen. sto bare 0 på alt, ingen av kampene har blitt registrert på current season heller? edit: spillerne har blitt slitene og Sturridge skada så spillet må jo ha registrert at kampene har blitt spilt :o Endret 31. oktober 2014 av barezell Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Mens jeg fikk coins for en kamp som aldri startet Sjokkerende dårlig kundeservice. Brukte kontaktskjemaet til EA 16. oktober og har fortsatt ikke fått svar. De sier vel at de vanligvis svarer innen 48 timer. De svarte heller aldri da jeg kontaktet dem i sommer. Så kort som forsvinner er enten bare mistet, eller så dukker de opp etter et halvt år (som skjedde ifjor). Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har ikke spilt på et par uker men regner med at dette ikke er ny feature? Har spilt 2 kamper, fikk ikke coins etter kampen. sto bare 0 på alt, ingen av kampene har blitt registrert på current season heller? edit: spillerne har blitt slitene og Sturridge skada så spillet må jo ha registrert at kampene har blitt spilt :o Uff, det skjedde meg i går.. Skjedd meg før og. Akkurat det du beskriver. Veldig sjeldent jeg blir så irritert, men jeg måtte bare ringe kundeservicen til EA. Etter å ha ventet 35 min i telefonen (overdriver ikke et sekund), ble jeg informert om at kundeservicen ikke kan gjøre noe som helst, EA (eller "studioet", som det ble omtalt i samtalen), har blitt informert om problemet. Da jeg ba om kompensasjon fikk jeg en pakke med fire kontrakter, av typen sølv, fordi, og get this, studioet har forståelse for at folk irriterer seg over at de mister kontrakter på spillerne når slik skjer! Som om det er det som er problemet?! Å gi noe annet er grunn til muntlig advarsel hos dem, så det var ikke aktuelt.. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har et 77 rated lag og et 83 rated. Spiller mye bedre med 77 rated. Rare greier. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Har et 77 rated lag og et 83 rated. Spiller mye bedre med 77 rated. Rare greier. Ikke egentlig.. Om man har fks Ronaldo på laget og resten er shit, så innebærer det at man "leter" etter han isteden for å fks slå på et bedre pasningsalternativ. Har spilleren fks 5 star skill moves, så betyr det at man tar mer finter enn man ville gjort med 3 fks., har spillere amazing stats så betyr det at man skyter fra ganske ville vinkler oftere også videre... Med et dårligere lag og generelt ingen "stjerner" på laget, hvor alle må bidra og alle er sånn sett nøytrale så betyr det at man spiller bedre fordi man ikke føler noen spesiell realasjon til spillerene eller et behov for å spille på de. Om man er alt for avhengig av 1-3 spillere skal levere så vil man tape kamper. Men nå er det FIFA det er snakk om så sånn sett så spiller det ikke veldig mye rolle hvem du har på laget. Er man god nok så slår man de aller fleste uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå