Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Lag?

Btw, bytt det grimme profilbilde ditt :p

bb4084e01bfddab3bf410fac04d41802.png

For meg er pace helt uviktig på midtbanespillere, jeg krever kun to ting; skudd og pasninger. Alle mine spillere som potensialt KAN ende i scoringsposisjon skal kunne score, derfor spillere som Gerrard/Ramsey/Fabregas/Lampard (hadde han før jeg kjøpte Fabregas)/Sigurdsson - de kan score overalt. Fellaini er ryddegutten som gjør en bedre jobb enn Matic (har hatt Matic i flere uker og trives best med Fellaini, han er et BEIST på spillet, og nesten gratis).

Drømmen er å få tak i Costa, så nærmer jeg meg et komplett lag. Vil også ha Koscielny på et tidspunkt. Liker å ha like gode alternativer når fitnessen nærmer seg 89.

Bytter aldri profilbilde!!! :D

Hvordan synes du IF Sigurdsson gjør det kontra NIF-versjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan gi meg et tips på hvordan man skal spille mot drittsekker som triller ball i forsvar? Kom opp mot et rent pacelag nå nettopp med Walcott som spiss, han starter med å slå en lang ball opp mot han og selvfølgelig kom Walcott kom 1 mot 1 og skåret, den klassiske bugen altså.

Etter det så trilla han hele kampen helt til dommeren blåste av. Løp rundt som en hodeløs kylling med high pressure/all out attack uten at det hjalp i det hele tatt, så vanvittig frustrerende. Er visst blitt lettere å gjøre sånt nå som park the bus har kommet? Trodde seriøst folk var ferdig med sånt

Det er dessverre en dårlige uvane folk gjør. Noen er veldig desperate etter å vinne og samtidig frustrerte motspilleren. Om spilleren er god på dette så er man nærmest sjanseløs. Eneste effektive måten er vel å lese spillet best mulig.. Om man er så heldig å få tak i ballen og scorer og tar ledelsen. Så gjør jeg bare akkurat det samme tilbake.

Tror forøverig ikke det at det auto pass lengre, så skal sånn sett være vanskeligere men om motstanderen går all inn for å hindre deg i å røre ballen så er man screwd.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe en av de nederlandske legendene å bruke en av de som spiss.

Men på en annen side så blir det veldig lite FIFA fremover når jeg tenker meg om. Blir en del COD om knapt en uke, og det vil bli spilt nesten hver dag til Halo kommer ut..

Har ikke noe lyst til å bruke masse coins nå og sitte igjen med halvparten om 1-2 mnd..

Så burde vel holde meg unna og selge alt egentlig mtp på ren økonomi.. Men Reus, Lewa og Robben er såå gode.... De har stått for alt når det kommer til assist og mål.. Vanskelig å gi slipp noe som fungerer så bra når jeg spilte så dårlig før jeg lagde lag rundt de.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan gi meg et tips på hvordan man skal spille mot drittsekker som triller ball i forsvar? Kom opp mot et rent pacelag nå nettopp med Walcott som spiss, han starter med å slå en lang ball opp mot han og selvfølgelig kom Walcott kom 1 mot 1 og skåret, den klassiske bugen altså.

Etter det så trilla han hele kampen helt til dommeren blåste av. Løp rundt som en hodeløs kylling med high pressure/all out attack uten at det hjalp i det hele tatt, så vanvittig frustrerende. Er visst blitt lettere å gjøre sånt nå som park the bus har kommet? Trodde seriøst folk var ferdig med sånt

Rykk ut med keeperen samtidig som du bruker andremannspress. Da får du jo i realiteten tre spillere på samme mann, og dette gjør som regel nytten. Sikkert best å gjøre dette mens ballen er lengst mulig unna dit eget mål. Motstander vil trolig stresse med å score på åpent mål, men dette blir jo straks litt verre om man må spille seg opp fra egen 16m. Selv om man da i større grad risikerer at det blir 2-0, men litt sjanser må man vel ta. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...