New77Era Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Youtuberne sier mye rart. Jubler som bare det hvis de får en discard inform. De er også mer opptatt av overall rating enn reell verdi. Spillere som Gomez og Cole har høy overall, men var temmelig verdiløse. Youtuberne har egentlig dårlig oversikt på ultimate team. De vet lite om spilleres klubb og nasjonalitet, skill moves, weak foot, hvilke chemistry styles man burde bruke osv. Dette er jobben deres og de spiller hver dag, men har overraskende lite peiling. Er helt sant de jubler også når de ser en spiller som de ikke helt vet hvem er, men han har 94 pace så då er det en automatisk "god" spiller... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Fikk mange med høy pace og 4star skills i de pakkene jeg fikk, spillere med 0 verdi i markedet og spillere jeg ikke vil ha.. Kjett at man ikke tjener penger på det man selger, når det ikke er noen av "stjernene".. Har vel hittil fått max 6000 for Eminike hittil.. På F14 fikk jeg 600,000 for Hazard.. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 hehe det er drøyt da! Spiller folk her på ps4 eller xbox one? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=uynm7oqSbAle:360Endte opp med dette forløpelig, solgte Benz og Modric og lagde et Serie A lag utav det. Så kommer nok til å bytte på mellom dette å Serie A. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 hehe det er drøyt da! Spiller folk her på ps4 eller xbox one? Web app Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Xbox One her. Fikk Pedro og Mangala i ei pakke i dag tidlig, det er to relative "ok" spillere. Ingen av de går for mer enn 2k.. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Youtuberne sier mye rart. Jubler som bare det hvis de får en discard inform. De er også mer opptatt av overall rating enn reell verdi. Spillere som Gomez og Cole har høy overall, men var temmelig verdiløse. Youtuberne har egentlig dårlig oversikt på ultimate team. De vet lite om spilleres klubb og nasjonalitet, skill moves, weak foot, hvilke chemistry styles man burde bruke osv. Dette er jobben deres og de spiller hver dag, men har overraskende lite peiling. W2S har ekstremt lite peiling. Han visste ikke at Joel Campell spilte for Arsenal. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Haha da gliste jeg litt når jeg så det Han og Cal er artige fyrer, KSI også men kunnskapen dems er meh.. Mtp at de også bor i London så burde de jo ha klart å plukke opp Campbell.. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hehe W2S e bare irriterende De som har ps4 og er keen på å ta noen kamper når fifa15 kommer ut, kan adde meg: new77era Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 VIl Lukaku (7k) og Debuchy (3k) øke enda mer i pris, når spillet kommer ut? Lenke til kommentar
Mojo Wangen Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Med tanke på at Benteke lå på ca. 20-25k på Fifa 14 etter release i fjor, så tror jeg Lukaku vil stige hvertfall. Debuchy er litt usikkert though... Men som regel vil priser stige litt når spillet har release Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Dere bør følge med på ZwebackHD. Eneste Fifa-youtuberen som er morsom, kan en del om spillerne og lager bra serier/videoer. Den dær jævla ropinga og skrikinga fra de andre kidsa blir man lei av. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Japes, Ralle og Kazooie funker også. Kunnskapen er ikke 100 %, men generelt bedre videoer enn de fleste. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hvor mye penger har dere som ikke har spilt, men brukt web appen, til nå? Har ikke foretatt meg noe trading. Det er så mange som gjør det at jeg ikke orker å kaste bort tiden på det. Noen investeringer jeg bør gjøre for 6k? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Ganske sikker på at Munir (?), på Barcelona kommer til å stige. Bare i natt økte prisen med 1.5k. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Solgte unna alt jeg hadde,(web-app) og kjøpte 4 Clichy for 2500,- første dagen. Regner med at han kommer til øke en del. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Solgte unna alt jeg hadde,(web-app) og kjøpte 4 Clichy for 2500,- første dagen. Regner med at han kommer til øke en del. https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/no-no/spill/fifa-15-tidlig-tilgang/cid=EP0006-NPEB02045_00-FIFA15PSNRELEASE Ser ut som FIFA 15 season ticket er tilgjengelig nå. Også i EU 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Godt for meg at jeg plukket opp 14stk Cuardado til 4-6k i starten da. Ser at han er verdt rundt 40k nå.. Får selge ett par.. Det at han spiller i Serie A kommer til å sørge for at prisen synker gradevis.. Eller tror dere han kommer til å øke mer? Eg tviler faktisk, siden han er bare 83 rated.. Noe som betyr at flere kommer til å plukke han opp i pakker Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Mulig markedet bare er litt ødelagt akkurat nå om kvelden når det sitter flere 1000 å trader for å bygge enten lag eller økonomi, men nå er prisene på enkelte spillere motbydelig høye. Jeg tror at prisene vil synke drastisk på mange spillere når spillet blir sluppet, pakker blir kjøpt og folk prøver å selge for å tjene penger. Akkurat nå er det veldig få spillere på markedet til sammenligning med noen timer etter release. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har de fjernet replays forresten? Får aldri se en offside situasjon eller en takling.. Å det er heller ikke mulighet til å lagre målene man scorer etter kampen ingame? Hva er dette for noe tull? Bare så folk ikke skal lage montage av mange spillets feil? Her kliner jeg til på halv volley fra 45m pluss, ballen får latterlig fart og duper over keeperen.. Dette var FUT btw.. Motstandern rage quita greit etter det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå