Espp Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Ikke sånn egentlig. Jeg har åpnet ca 30 pakker med FIFA points og rundt 75 med FIFA coins, og har fått gode spillere med begge to. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Jeg har åpnet sånn ca. mange pakker, både med coins og points, og jeg har fått nesten bare dritt. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Div 2, 3 kamper igjen, mangler 1 til opprykk, 4 til ligagull, rutern hadde lyst til å pule meg=2 disconects og et tap der kampen ble spilt i bildefremvisning. utrolig at kontrollen lever! #DenFølelsen Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 (endret) Tok bare 92 kamper å skåre 200mål med han Costa Endret 20. oktober 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
No Life Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 image.jpg Tok bare 92 kamper å skåre 200mål med han Vosta image.jpg Tok bare 92 kamper å skåre 200mål med han Vosta Hvilken formasjon bruker du han i ? Jeg har han selv, men får han ikke helt til å fungere optmimalt :/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Spørs om det bare er online da. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, spiller bare online! Brukte først 4-1-2-1-2 Nå har jeg 4-3-3(4) også bruker jeg å sette ikstrusjoner på costa. Stå sentralt og kom deg bak. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg antar alltid at man har spilt online. Er vel ikke noe særlig poeng i å spille offline utenom kamp mot TOTW, og det er jo bare én kamp. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Folk som spiller karriere modus som synes det å spille på CPU er gøy så at alle spiller online blir feil. Tror uansett ikke at han har spilt kun online. Det krever at du må putte minst 2 mål hver eneste kamp, noe jeg absolutt ikke tror noen gjør uavhengig hvor god spilleren/personen er. Men det er sånt jeg ikke gidder å bruke nevneverdig krefter på å diskutere, ettersom det ikke har en dritt å si. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg antar alltid at man har spilt online. Er vel ikke noe særlig poeng i å spille offline utenom kamp mot TOTW, og det er jo bare én kamp. Man får gullpakke av å vinne starter cup. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Jeg antar alltid at man har spilt online. Er vel ikke noe særlig poeng i å spille offline utenom kamp mot TOTW, og det er jo bare én kamp. Man får gullpakke av å vinne starter cup. Men er det bare kort man ikke kan selge? Da er det isåfall litt waste. Ser at difficulty er beginner, som betyr at man bare kan score fem før pause og trille ball i andre omgang for å unngå stopp i spillet. Får se om jeg gidder. Litt kjedelig at de kampene påvirker både record'en og statistikken til spillerne, selv om det bare er fire kamper. Kanskje jeg kjøper et eget lag til formålet, for 300 coins per spiller (non rare gull) og bare discarder alt etterpå. Nøye på ting Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, spiller bare online! Brukte først 4-1-2-1-2 Nå har jeg 4-3-3(4) også bruker jeg å sette ikstrusjoner på costa. Stå sentralt og kom deg bak. instruksjoner? Kan man eventuelt lagre en instruksjon? Det er vell ikke chemestry cards du mener? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, spiller bare online! Brukte først 4-1-2-1-2 Nå har jeg 4-3-3(4) også bruker jeg å sette ikstrusjoner på costa. Stå sentralt og kom deg bak. instruksjoner? Kan man eventuelt lagre en instruksjon? Det er vell ikke chemestry cards du mener? Intructions. Endre lag, og bytt fane til nr. 2/3 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, spiller bare online! Brukte først 4-1-2-1-2 Nå har jeg 4-3-3(4) også bruker jeg å sette ikstrusjoner på costa. Stå sentralt og kom deg bak. instruksjoner? Kan man eventuelt lagre en instruksjon? Det er vell ikke chemestry cards du mener? Intructions. Endre lag, og bytt fane til nr. 2/3 Må gjøre det til hver kamp.. Tungvindt men, konge å ha! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvorfor løper forsvaret mitt opp når jeg mister ball på midten? Har ikke tatt offsidefelle, og har den også defensiv, og midtstopperne har M/H workrates. Så hvorfor!!? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Ja, spiller bare online! Brukte først 4-1-2-1-2 Nå har jeg 4-3-3(4) også bruker jeg å sette ikstrusjoner på costa. Stå sentralt og kom deg bak. instruksjoner? Kan man eventuelt lagre en instruksjon? Det er vell ikke chemestry cards du mener? Intructions. Endre lag, og bytt fane til nr. 2/3 Finner det ikke, må en være i kamp for at gjøre det? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Finner det ikke, må en være i kamp for at gjøre det? Rett før kampstart (etter at du har funnet motstander) eller i kamp. Dessverre er det sånn, for det er fryktelig tungvint. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvordan endrer jeg roller på laget om hvem som skal ta dødballene? Nå er det keeperen som tar alle dødballene, helt latterlig Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hvordan endrer jeg roller på laget om hvem som skal ta dødballene? Nå er det keeperen som tar alle dødballene, helt latterlig Gå til visning av laget ditt og trykk trekant/y, sånn at du få opp menyen for lag. I menyen der kan du velge roller til elveren din. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Dro IF David Silva, deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå