Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer det stjerne/ratingsystemet? Jeg har 4.5 stjerner, og en rating på 78/79. Allikevel møter jeg konstant 83/84/85 og 5 stjerner. Burde man ikke møte et lag rundt sin egen overall?

Man burde møte helt tilfeldige lagnivåer, men kan virke som at det er litt snill match making i de første kampene i 10. div (men kan selvsagt ha vært tilfeldig).

Nevnt det tidligere, men savner single matches med match making som avhenger av stjerner eller lagrating, som vi hadde på FIFA 12. Da valgte jeg meg et stjernenivå og kjøpte spillere deretter. Satt og regnet på hvor høy rating spillerne mine kunne ha :D

Hvis jeg for eksempel valgte 3,5 stjerner (standard sølv) kunne jeg ha bronse eller lavt rated sølv på backene/vingene og gull i midten. Husker jeg fikk testet Agbonlahor til dette. Han var vel 75 eller 76. Hvis han var 75 kunne jeg bruke ham sammen med en 74 ST for å få 74 som rating på angrepet. Det mest ekstreme var kanskje da jeg hadde IF Torres, Joshua King og Leckie (australsk sølvspiss med klubblink til King) for å få riktig rating på angrepet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd å spille med vinger på topp? Ser mange bruker LF Ronaldo/RF Bale på topp med 6-7 chem, og de scorer som bare det. Greit nok, to av spillets beste spillere. Hva med å bruke Cuadrado, Hulk, Reus, Robben? Har brukt Hulk som spiss i en del kamper, men har da byttet han innpå fra benken tidlig i kampen. De første kampene kjentes han utrolig god ut. Scoret 4 mål med han i den andre kampen. Skuddene ble ofte bedre enn ventet, eller skudd som vanligvis ikke går inn, gikk inn.

Tror jeg kommer til å prøve Cuadrado på topp senere i dag. Kan jo ikke skade. Superduperrask.

Jeg bruker Walcott, Young, Candreva og Shaarawy som LF/RF, funker som bare det altså. Går utifra at Cuadrado, Reus og Robben ville vært enda noen hakk over de igjen. Bruker bare formasjonskort så får man 9 i chem.

Er vel strengt tatt umulig å gi Reus/Robben 9 i kjemi om de spiller ST/CAM. Finnes jo ingen andre formasjonskort de kan bruke enn LW/LF/LM | RW/RF/RM

Lenke til kommentar

Synd at EA har gjort at pace har mer å si igjen. Back to Fifa 13. Hele UT er jo forpestet med spillere som Emenike, Ibarbo, Doumbia etc som man møter annenhver kamp. Frustrerende å måtte ha midtstoppere med 80+ pace/og eller ha på ultra defensive/park the bus for å i det hele tatt ha en fair sjanse til å forsvare seg mot pacehorene.

Lenke til kommentar

Beste spiller vært år i FIFA Ultimate Team

FIFA 12: Iniesta IF

FIFA 13: Holtby IF

FIFA 14: Ronaldo

FIFA 15: Vidal

Beste spiller som du har hatt, regner jeg med du mener?

Er Ronaldo egentlig så mye dårligere i år enn ifjor? Ser flere skriver at han var bedre på Fifa 14 og at Messi er bedre i år.

Beste spiller ejg har fått i pakke :D

Endret av Neymar10
Lenke til kommentar

Om man skal bygge pace lag, hvilket liga burde man bygge på?

Det kommer litt an på hvor mye cash du har. Her er noen få eksempel:

Spania:

- Bale

- Ronaldo

- Messi

+++

Tyskland:

- Robben

- Reus

- Ribery

- Aubameyang (kjappest på spillet?)

++

England:

- Sturridge

- Hazard

- Remy

++

Russland:

- Doumbia

- Musa

++

Ibarbo eller hva han heter og Biabany (elns) er også latterlig raske. Det kryr av hurtige spillere.

Lenke til kommentar

Om man skal bygge pace lag, hvilket liga burde man bygge på?

Det kommer litt an på hvor mye cash du har. Her er noen få eksempel:

Spania:

- Bale

- Ronaldo

- Messi

+++

Tyskland:

- Robben

- Reus

- Ribery

- Aubameyang (kjappest på spillet?)

++

England:

- Sturridge

- Hazard

- Remy

++

Russland:

- Doumbia

- Musa

++

Ibarbo eller hva han heter og Biabany (elns) er også latterlig raske. Det kryr av hurtige spillere.

Bolly er vel raskest på spillet? Men jeg har merket meg at det er like så viktig å ha høy acc. om man ønsker å kunne rykke fra spillerne.

Kjøpte meg Mame Diouf i stad. Scoret 3 mål med han på 2 kamper. Vanvittig OP for å si det mildt. Holder på å spare opp til Diego Costa nå. Tar litt tid, men må bare spille. Føler og høyre siden min er litt svak. Bytter litt på mellom Valencia og Salah, men føler de blir litt borte. Er godt fornøyd med Young og Erikssen på venstre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...