Superby Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Fernandinho. Og jeg ville swap'et Vertonghen og Cahill med hverandre, de er begge på feil side Labyad så ikke så verst ut, men mangler litt på passing mtp at han er CAM. 62 finishing er heller ikke kjempebra Jeg merker ingenting på passing eller finishing på Labyad, han er veldig bra. har noen prøvd assaidi? vurderer å gjøre om til en marokansk hybrid. Men nå er jeg lei! har blitt kontret ned i senk av emenike og 2 visse andre fargede spillere som gjør meg kvalm i et par kamper på rad nå... nei, får begynne på karriere Jeg har ca 1,5 mill coins, hvor mye er det verdt irl? 1 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Noen som vil kjøpe coins(xbox), send meg pm Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Irriterende at det er så mye feilprising på sølv- og bronsespillere, som presser opp prisen på de få som legges ut med lav startpris. Virker som at veldig mange ikke forholder seg til markedsprisene, og bare setter en pris som de mener/håper spilleren er verdt. Litt oppgitt over at det er så mange som legger ut discard-spillere (da mener jeg de som virkelig er discard, som "ingen" vil ha) på sølv- og bronsenivå også. Hender at jeg av og til søker på spillere med makspris 150 coins, og da kommer det opp veldig mye rart og man må bla mye for å finne spillere som faktisk er verdt 150 coins. Kan bruke Berthod som et eksempel. En sånn spiller har ingenting på markedet å gjøre. Naturligvis synd om absolutt alle discard'er ham, når det sikkert sitter noen der ute et sted som av en eller annen grunn vil kjøpe ham, men nå har han 18 kort ute. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Selger 500k for.400kr. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Beste spiss sammen med Tevez i Serie A? Rossi, Higuain, Palacio, eller noen andre? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Ibarbo Tror det blir neste kjøp Pace koster altså.. Ovr 75 og er dyrere enn Higuain og Rossi til sammen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Fernandinho. Og jeg ville swap'et Vertonghen og Cahill med hverandre, de er begge på feil side Labyad så ikke så verst ut, men mangler litt på passing mtp at han er CAM. 62 finishing er heller ikke kjempebra Jeg merker ingenting på passing eller finishing på Labyad, han er veldig bra. har noen prøvd assaidi? vurderer å gjøre om til en marokansk hybrid. Men nå er jeg lei! har blitt kontret ned i senk av emenike og 2 visse andre fargede spillere som gjør meg kvalm i et par kamper på rad nå... nei, får begynne på karriere Jeg har ca 1,5 mill coins, hvor mye er det verdt irl? Assaidi er drittgod, men er usynlig til tider. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Fernandinho. Og jeg ville swap'et Vertonghen og Cahill med hverandre, de er begge på feil side Labyad så ikke så verst ut, men mangler litt på passing mtp at han er CAM. 62 finishing er heller ikke kjempebra Jeg merker ingenting på passing eller finishing på Labyad, han er veldig bra. har noen prøvd assaidi? vurderer å gjøre om til en marokansk hybrid.Men nå er jeg lei! har blitt kontret ned i senk av emenike og 2 visse andre fargede spillere som gjør meg kvalm i et par kamper på rad nå... nei, får begynne på karriere Jeg har ca 1,5 mill coins, hvor mye er det verdt irl? Musa og doumbia regner jeg med? Eller Ibarbo Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Fernandinho. Og jeg ville swap'et Vertonghen og Cahill med hverandre, de er begge på feil side Labyad så ikke så verst ut, men mangler litt på passing mtp at han er CAM. 62 finishing er heller ikke kjempebra Jeg merker ingenting på passing eller finishing på Labyad, han er veldig bra. har noen prøvd assaidi? vurderer å gjøre om til en marokansk hybrid. Men nå er jeg lei! har blitt kontret ned i senk av emenike og 2 visse andre fargede spillere som gjør meg kvalm i et par kamper på rad nå... nei, får begynne på karriere Jeg har ca 1,5 mill coins, hvor mye er det verdt irl? 1,5 mill er kanskje 1000 kr. 1 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Fernandinho. Og jeg ville swap'et Vertonghen og Cahill med hverandre, de er begge på feil side Labyad så ikke så verst ut, men mangler litt på passing mtp at han er CAM. 62 finishing er heller ikke kjempebra Jeg merker ingenting på passing eller finishing på Labyad, han er veldig bra. har noen prøvd assaidi? vurderer å gjøre om til en marokansk hybrid.Men nå er jeg lei! har blitt kontret ned i senk av emenike og 2 visse andre fargede spillere som gjør meg kvalm i et par kamper på rad nå... nei, får begynne på karriere Jeg har ca 1,5 mill coins, hvor mye er det verdt irl? Musa og doumbia regner jeg med? Eller Ibarbo Burde ikke være lov til å skrive eller si de to navnene der høyt... det var de jeg mente btw Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hadde ca. 7000, quick-solgte en spiller, og kjøpte pakke. Fikk denne pakken!!!! Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Beste spiller vært år i FIFA Ultimate Team FIFA 12: Iniesta IF FIFA 13: Holtby IF FIFA 14: Ronaldo FIFA 15: Vidal Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2014 Beste spiller vært år i FIFA Ultimate Team FIFA 12: Iniesta IF FIFA 13: Holtby IF FIFA 14: Ronaldo FIFA 15: Vidal Beste spiller som du har hatt, regner jeg med du mener? Er Ronaldo egentlig så mye dårligere i år enn ifjor? Ser flere skriver at han var bedre på Fifa 14 og at Messi er bedre i år. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Tror på at Messi er bedre i år mtp hvor ekstremt OP det å løpe sikk sakk er, og det er vel få som er bedre enn akkurat han på det. Jeg gikk nylig over til å spille mer svett, og selv om jeg har vanskeligheter med å sove om nettene så gir det resultater. Walcott med 16mål og 9assists på 10 kamper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Dessverre er det slik. Er liten vits å prøve å spille mot flommen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvordan fungerer det stjerne/ratingsystemet? Jeg har 4.5 stjerner, og en rating på 78/79. Allikevel møter jeg konstant 83/84/85 og 5 stjerner. Burde man ikke møte et lag rundt sin egen overall? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Noen som har prøvd å spille med vinger på topp? Ser mange bruker LF Ronaldo/RF Bale på topp med 6-7 chem, og de scorer som bare det. Greit nok, to av spillets beste spillere. Hva med å bruke Cuadrado, Hulk, Reus, Robben? Har brukt Hulk som spiss i en del kamper, men har da byttet han innpå fra benken tidlig i kampen. De første kampene kjentes han utrolig god ut. Scoret 4 mål med han i den andre kampen. Skuddene ble ofte bedre enn ventet, eller skudd som vanligvis ikke går inn, gikk inn. Tror jeg kommer til å prøve Cuadrado på topp senere i dag. Kan jo ikke skade. Superduperrask. Endret 14. oktober 2014 av G27 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Noen som har prøvd å spille med vinger på topp? Ser mange bruker LF Ronaldo/RF Bale på topp med 6-7 chem, og de scorer som bare det. Greit nok, to av spillets beste spillere. Hva med å bruke Cuadrado, Hulk, Reus, Robben? Har brukt Hulk som spiss i en del kamper, men har da byttet han innpå fra benken tidlig i kampen. De første kampene kjentes han utrolig god ut. Scoret 4 mål med han i den andre kampen. Skuddene ble ofte bedre enn ventet, eller skudd som vanligvis ikke går inn, gikk inn. Tror jeg kommer til å prøve Cuadrado på topp senere i dag. Kan jo ikke skade. Superduperrask. Spilte en god stund med Robben som høyre spiss og Reus som CAM. Funket meget bra, men likte ikke formasjonen helt. Endret til 4231, med Robben og Reus som CAM. Robben var latterlig god i en spissrolle, og jeg vurdere å endre til 5-2-1-2. Har spilt med Nederland flere ganger og den formasjonen sitter som støpt. Edit: Nederland spiller 5-3-2, og det var den formasjonen jeg mente Endret 14. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Noen som har prøvd å spille med vinger på topp? Ser mange bruker LF Ronaldo/RF Bale på topp med 6-7 chem, og de scorer som bare det. Greit nok, to av spillets beste spillere. Hva med å bruke Cuadrado, Hulk, Reus, Robben? Har brukt Hulk som spiss i en del kamper, men har da byttet han innpå fra benken tidlig i kampen. De første kampene kjentes han utrolig god ut. Scoret 4 mål med han i den andre kampen. Skuddene ble ofte bedre enn ventet, eller skudd som vanligvis ikke går inn, gikk inn. Tror jeg kommer til å prøve Cuadrado på topp senere i dag. Kan jo ikke skade. Superduperrask. Jeg bruker Walcott, Young, Candreva og Shaarawy som LF/RF, funker som bare det altså. Går utifra at Cuadrado, Reus og Robben ville vært enda noen hakk over de igjen. Bruker bare formasjonskort så får man 9 i chem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå