New77Era Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Forslag til BPL CAM? Trenger et arbeidsjern jeg kan rotere Oscar med i 4231. Vurderer Rooney eller Ozil. Primært førstnevnte utifra egen spillestil. Ross Barkley, eller Rooney! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ramsey og Rooney er vel de eneste som passer til den beskrivelsen. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Jeg rykket istad ned til D5, etter 6 strake tap. Har maks 180K til å kjøpe spillere for. Har prøvd alle toppligaer, men det er foreløpig ingen som skiller seg ut. Jeg er elendig i forsvar, og slipper inn mål i hver kamp. Jeg har lyst på et lag, som er verdt pengene Endret 8. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Mistenker at du trenger stoppere som ikke er noe særlig tregere enn 75 pace, men du burde nok også se på balansen deres. Fort gjort å ikke henge med på vendinger om stopperen er helt Santana på det punktet. Start med forsvaret og bygg deg fremover. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg rykket istad ned til D5, etter 6 strake tap. Har maks 180K til å kjøpe spillere for. Har prøvd alle toppligaer, men det er foreløpig ingen som skiller seg ut. Jeg er elendig i forsvar, og slipper inn mål i hver kamp. Jeg har lyst på et lag, som er verdt pengene Vet ikke hvordan liga du spiller i, men det er masse gode spillere til veldig bra pris i bundesliga. Błaszczykowski er virkelig en av dem. Han er veldig like Reus på mange måter, og har nesten det samme rykket. For 180k tror jeg du kan få et meget solid lag. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) http://www.futhead.com/15/squads/3529086/ Endret 8. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er så nær så nær å kjøpe et svett pace-lag nå! Er så lei. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er rimelig drittlei å møte slalom-spillerne musa-doumbia-emenike.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kan ikke si at jeg sliter med å møte Doumbia så mye. Jeg har kanskje møtt han 2-3 ganger de siste 15, men det skal sies at de aller fleste bygger for hurtighet. Finner det svært irriterende å måtte sette på defensiv fordi motstanderen bare er ute etter å bryte offsidelinja! Jeg spiller effektiv / ballbesittende fotball. Det går hurtig, men ikke med bare (L1+) trekant. Liker å flytte spillere fram og komme med en pasning som åpner spillet, derfra går det fort! Liker ikke at motstander får tid til å tenke alt for lenge, for da blir jeg litt for lett å lese. Har begynt å få til dribling, noe jeg ser på som essensielt i FIFA 15, og det har blitt veldig mye lettere. Er kommet meg til Div.1 på singel player og Div.2 på online. Liker spillet mer og mer, men som mange andre har nevnt er det litt for mye fart i spillet. Plusser man på alle feilene i tillegg, så ender man opp med et svakt FIFA. Det fins 2-3 forskjellige måter man kan skåre mål 9/10 ganger, noe som gjør at keepere bare blir overflødig. Håper at de fikser opp i det snarest, så tror jeg kanskje det flere jevne kamper. Her er mitt lag. Har brukt til sammen 189kr på FIFA points + 200.000 coins, og vært generelt jævlig heldig med pakkene jeg har åpnet. Solgte unna alt jeg hadde fra andre ligaer og satset fullt ut på Bundesliga: Av alle spillerne jeg har testet til nå, så er det helt klart noen som skiller seg ut: - Robben er en maskin uten like. Han er min favoritt! - Reus er vanvittig god! Umulig å stoppe som Robben, og setter det meste i kassa. - Blaszkowski er en mini-Reus. Han gjør samme bevegelser, men bare nesten like bra. Min absolutte favoritt før jeg fikk Reus og Robben. Han er vanligvis på benken, men jeg glemte han av når jeg tok bildet. - Sturridge er helt rå. Den beste spilleren jeg har spilt med fra England. Han er hurtig og setter stort sett alt i mål. Han var min toppskårer før jeg bestemte meg for å satse på tysk fotball. - Fernandinho/Ramires (Lahm) er mine favoritter på defensiv midtbane. De er hurtige og takler bra. Litt svak fysikk, men hurtigheten gjør opp for det. Lahm er litt tregere uten ball, men han er ekstremt god. Taper en del luftdueller på midten, men gjør opp for det med hvor god han er med ballen i beina. Har ingen problem med å drible av 2-3 spillere med Lahm før han sender av gårde en krempasning. - Ramos som jeg har på topp må kanskje være en av de beste på hodet i spillet? Han er et beist på hodet og det er like enkelt som det var på FIFA 14 når innlegget kommer til han. I tillegg er han veldig hurtig, men ikke særlig god skuddfot. - Alaba slår alt. Jeg tror ikke det fins en bedre venstreback på spillet. Han er stor, hurtig, kan drible, kan skyte, ja han kan alt. Et must!! for tyske lag. Har ikke testet andre superspillere enn de to jeg har på laget, men fra vanlige "seasons" og kick-off med venner så digger jeg Ronaldo og Messi maks også! 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Regner med at Robben øker litt i pris.. Messi økte jo med 600k nærmest den uka han hadde IF.. Håper på et sted mellom 100-200k mer for Robben men er kanskje litt vel mye å håpe for Det håper hvertfall jeg! Robben var rundt 440 K når jeg fikk han i pakke forrige uke, nå er han oppi 500 K så ser lovende ut! Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Kan ikke si at jeg sliter med å møte Doumbia så mye. Jeg har kanskje møtt han 2-3 ganger de siste 15, men det skal sies at de aller fleste bygger for hurtighet. Finner det svært irriterende å måtte sette på defensiv fordi motstanderen bare er ute etter å bryte offsidelinja! Jeg spiller effektiv / ballbesittende fotball. Det går hurtig, men ikke med bare (L1+) trekant. Liker å flytte spillere fram og komme med en pasning som åpner spillet, derfra går det fort! Liker ikke at motstander får tid til å tenke alt for lenge, for da blir jeg litt for lett å lese. Har begynt å få til dribling, noe jeg ser på som essensielt i FIFA 15, og det har blitt veldig mye lettere. Er kommet meg til Div.1 på singel player og Div.2 på online. Liker spillet mer og mer, men som mange andre har nevnt er det litt for mye fart i spillet. Plusser man på alle feilene i tillegg, så ender man opp med et svakt FIFA. Det fins 2-3 forskjellige måter man kan skåre mål 9/10 ganger, noe som gjør at keepere bare blir overflødig. Håper at de fikser opp i det snarest, så tror jeg kanskje det flere jevne kamper. Her er mitt lag. Har brukt til sammen 189kr på FIFA points + 200.000 coins, og vært generelt jævlig heldig med pakkene jeg har åpnet. Solgte unna alt jeg hadde fra andre ligaer og satset fullt ut på Bundesliga: Av alle spillerne jeg har testet til nå, så er det helt klart noen som skiller seg ut: - Robben er en maskin uten like. Han er min favoritt! - Reus er vanvittig god! Umulig å stoppe som Robben, og setter det meste i kassa. - Blaszkowski er en mini-Reus. Han gjør samme bevegelser, men bare nesten like bra. Min absolutte favoritt før jeg fikk Reus og Robben. Han er vanligvis på benken, men jeg glemte han av når jeg tok bildet. - Sturridge er helt rå. Den beste spilleren jeg har spilt med fra England. Han er hurtig og setter stort sett alt i mål. Han var min toppskårer før jeg bestemte meg for å satse på tysk fotball. - Fernandinho/Ramires (Lahm) er mine favoritter på defensiv midtbane. De er hurtige og takler bra. Litt svak fysikk, men hurtigheten gjør opp for det. Lahm er litt tregere uten ball, men han er ekstremt god. Taper en del luftdueller på midten, men gjør opp for det med hvor god han er med ballen i beina. Har ingen problem med å drible av 2-3 spillere med Lahm før han sender av gårde en krempasning. - Ramos som jeg har på topp må kanskje være en av de beste på hodet i spillet? Han er et beist på hodet og det er like enkelt som det var på FIFA 14 når innlegget kommer til han. I tillegg er han veldig hurtig, men ikke særlig god skuddfot. - Alaba slår alt. Jeg tror ikke det fins en bedre venstreback på spillet. Han er stor, hurtig, kan drible, kan skyte, ja han kan alt. Et must!! for tyske lag. Har ikke testet andre superspillere enn de to jeg har på laget, men fra vanlige "seasons" og kick-off med venner så digger jeg Ronaldo og Messi maks også! Det som trekker ned Bundesliga for min del er det svake utvalget av spisser som kan levere. Synes at det er noen av ratingene til EA er helt natta, hvorfor er fks Alaba bare 82 rated? Hallo?! han er da verdens beste venstreback! Viss du vil gjøre forbedringer er Kevin Price høyere in game rating enn Gundogan. Helt utrolig at han kan være 80 rated med den statsen. Høyere in game stats enn Schweinsteiger som er 88 rated! Han er i tillegg sterk som en okse med 84 streght. En av di mest undervurderte korta i bundesliga i år. Det jeg sliter med når det gjelder FIFA er at invidualiteten betyr så lite. Jeg mener om du bruker Neymar eller en anna pace"hore" så føles det ganske likt. Ønsker at det blir større forskjeller på di beste spillerne kontra di dårlige. Har PL lag nå, men jeg vurderer La Liga bare pga Messi roses opp i skyene. Er han virkelig så god at alt av skudd går i nota? Endret 9. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 ... Perfekt på WR og vinner nok det meste i lufta, men veldig treg og dårlig med ballen i beina. Heller billige spillere som Mexes, Rami, Bonucci, Ogbonna, Manolas og flere andre. Kan jo alltids investere i T. Silva, Sirigu, brasiliansk venstreback og putte Hernanes inn for Pirlo også. T. Silva + Barzagli må jo være et rått midtstopperpar. Laget blir jo nesten 100 000 dyrere, så spørs hvor verdt det det er. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Du ønsker at det skal være enda større forskjell? Jeg er lei nok som det er å tape kamper mot folk som KUN vinner pga de har mye bedre spillere. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Du ønsker at det skal være enda større forskjell? Jeg er lei nok som det er å tape kamper mot folk som KUN vinner pga de har mye bedre spillere. Du taper pga at di bruker pace horer i hver posisjon. Du taper ikke fordi motstanderen din har Bale eller Rooney for det spiller en mindre rolle enn du tror. Så må du lære deg at folk som gamer FIFA har lite liv, spiller til svette-ringene syner under arma, så er det ikke så lett for oss som vil ta oss et game i ny å ne. Har ikke spilt på en uke fordi jeg er så lei av svette drittunger med Vargas og Diouf som spisser. Uansett er generelt nivået på Ultimate team skyhøyt så jeg gidder ikke bry meg selv med det fordi en taper mer en enn makter å vinne. Endret 9. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Du ønsker at det skal være enda større forskjell? Jeg er lei nok som det er å tape kamper mot folk som KUN vinner pga de har mye bedre spillere. Du taper pga at di bruker pace horer i hver posisjon. Du taper ikke fordi motstanderen din har Bale eller Rooney for det spiller en mindre rolle enn du tror. Så må du lære deg at folk som gamer FIFA har lite liv, spiller til svette-ringene syner under arma, så er det ikke så lett for oss som vil ta oss et game i ny å ne. Har ikke spilt på en uke fordi jeg er så lei av svette drittunger med Vargas og Diouf som spisser. Uansett er generelt nivået på Ultimate team skyhøyt så jeg gidder ikke bry meg selv med det fordi en taper mer en enn makter å vinne. Agreed, så lenge jeg gjør noen ok kamper og har det moro, så er det greit nok. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Så må du lære deg at folk som gamer FIFA har lite liv, spiller til svette-ringene syner under arma, så er det ikke så lett for oss som vil ta oss et game i ny å ne. Det virker nesten som om du er bitter/forbannet på folk som spiller mye Fifa? Det får da være opp til hver enkelt hva de bruker fritiden sin på. Selvfølgelig kan ikke casual gamere være på nivå med noen som har gaming som hobby. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 FUT er pay-2-win. Om man ikke er mega heldig og får Ronaldo elno i gratis pakker. Matchmakingen er forferdelig på FIFA i år. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Må enten være helt tilfeldig eller match making etter rating/stjerner. Nå er det ingen av delene. Match making med stjerner, som vi hadde på FIFA 12, var fun. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 synes de burde øke til 10 stjerner. ALT for stor spredning av kvalitet i lagene på 4.5 og 5 stjerner. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Så må du lære deg at folk som gamer FIFA har lite liv, spiller til svette-ringene syner under arma, så er det ikke så lett for oss som vil ta oss et game i ny å ne. Det virker nesten som om du er bitter/forbannet på folk som spiller mye Fifa? Det får da være opp til hver enkelt hva de bruker fritiden sin på. Selvfølgelig kan ikke casual gamere være på nivå med noen som har gaming som hobby. Ja, blir forbannet og bitter på småtroll som fyller dagene sine med FUT. Greit at en kan bestemme hva en bruker fritiden sin til, men noen må roe ned mange hakk. Endret 9. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå