G27 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) ... Paletta? Not so much Det er ganske mange fra Serie A som jeg heller ville fått inn. Men jevnt over ser jo laget decent ut. Hva? 1,90 høy + 82 jumping, 91 strength, low/high workrates. Om han blir for treg eller ikke leverer kan jeg alltids investere i Chiellini, men har hørt at han er litt all over the place til tross for medium/high workrates. Blir spennende å prøve. Har ikke så store forventninger, men det er vel bare bra. Da blir jeg kanskje ikke skuffet. Er ofte de lagene jeg tror er rævva jeg spiller best med. Endret 8. oktober 2014 av G27 Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Yo boys and girls. Jeg har nå dette laget : http://www.futhead.com/15/squads/3451749/ Tips til forbedringer? Har ett sted mellom 150 og 200k å bruke. Har vurdert IF Rakitic, + f.eks Alba og Alves og Rodriguez om det er mere penger igjen. Har og tenkt tanken på Benzema, men har virker litt treg? Er og en mulighet for å selge hele laget og kjøpe en legend eller 2, for så å bygge laget rundt de. På 14 hadde jeg Kluivert og Viera og det fungerte ganske bra men jeg har ikke nok cash til det nå. Endret 8. oktober 2014 av SuperdenT Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 ... Paletta? Not so much Det er ganske mange fra Serie A som jeg heller ville fått inn. Men jevnt over ser jo laget decent ut. Hva? 1,90 høy + 82 jumping, 91 strength, low/high workrates. Om han blir for treg eller ikke leverer kan jeg alltids investere i Chiellini, men har hørt at han er litt all over the place til tross for medium/high workrates. Blir spennende å prøve. Har ikke så store forventninger, men det er vel bare bra. Da blir jeg kanskje ikke skuffet. Er ofte de lagene jeg tror er rævva jeg spiller best med. Perfekt på WR og vinner nok det meste i lufta, men veldig treg og dårlig med ballen i beina. Heller billige spillere som Mexes, Rami, Bonucci, Ogbonna, Manolas og flere andre. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Yo boys and girls. Jeg har nå dette laget : http://www.futhead.com/15/squads/3451749/ Tips til forbedringer? Har ett sted mellom 150 og 200k å bruke. Har vurdert IF Rakitic, + f.eks Alba og Alves og Rodriguez om det er mere penger igjen. Har og tenkt tanken på Benzema, men har virker litt treg? Er og en mulighet for å selge hele laget og kjøpe en legend eller 2, for så å bygge laget rundt de. På 14 hadde jeg Kluivert og Viera og det fungerte ganske bra men jeg har ikke nok cash til det nå. Hvordan er Uche,Mathieu og Kroos? Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Yo boys and girls. Jeg har nå dette laget : http://www.futhead.com/15/squads/3451749/ Tips til forbedringer? Har ett sted mellom 150 og 200k å bruke. Har vurdert IF Rakitic, + f.eks Alba og Alves og Rodriguez om det er mere penger igjen. Har og tenkt tanken på Benzema, men har virker litt treg? Er og en mulighet for å selge hele laget og kjøpe en legend eller 2, for så å bygge laget rundt de. På 14 hadde jeg Kluivert og Viera og det fungerte ganske bra men jeg har ikke nok cash til det nå. Hvordan er Uche,Mathieu og Kroos? Jeg syntes egentlig Kroos er altfor treg, men han skal visstnok ha blant de beste skuddene på spillet. Uche er hurtig som f, virker ganske sterk men jeg syntes han tidvis har litt for mange enkle misser. Mathieu virker ekstremt sterk og bunnsolid! Det er litt av grunnen til at jeg ikke har byttet de ut med Varane/Ramos etc. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Noen som vet hvordan EA setter opp kampene? Er selv 2 stjernes lag, spiller i 10. div og møter 9 av 10 ganger lag med 4,5 - 5 stjerner og 100 i kjemi. Er ikke sånn drit fett liksom. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det ble TOTW på De Gea, forresten Lacazette, Naldo, Robben og Ivanovic også (verdt å nevne). Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det ble TOTW på De Gea, forresten Lacazette, Naldo, Robben og Ivanovic også (verdt å nevne). Ingen bombe at det ble TOTW på De Gea. De fleste regnet vel med det 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Har dette laget: http://www.futhead.com/15/squads/3472797/ Har tenkt til å bytte ut Boateng med Lahm, men da må jeg selge Rodriguez IF, og kjøpe en cheap spiller. Som Schmelzer eller Jansen. Noen som kan fortelle hvor god Lahm (verdt penga) i FIFA 15, og eventuelt hvilken cheap venstreback jeg burde kjøpe ti laget mitt. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Syntes Cuadrado fortjente plass i TOTW. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Åssen funker det å bruke Boateng på midten? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Åssen funker det å bruke Boateng på midten? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Åssen funker det å bruke Boateng på midten? Jeg syntes Boateng er ok. Hvis du har penger, så hadde jeg godt for andre spillere. God offensivt, og elendig defensivt. Skal man bruke han må det eventuelt bli i CAM. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Merkelig trend i år med folk som bruker spillere med langt under 9/10 i kjemi. Har ikke møtt noen, men ser det er et par her inne som poster slike lag. Spillerne har i tidligere FIFA vært rævva uten full kjemi. Er det ikke slik i år altså? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Har dette laget: http://www.futhead.com/15/squads/3472797/ Har tenkt til å bytte ut Boateng med Lahm, men da må jeg selge Rodriguez IF, og kjøpe en cheap spiller. Som Schmelzer eller Jansen. Noen som kan fortelle hvor god Lahm (verdt penga) i FIFA 15, og eventuelt hvilken cheap venstreback jeg burde kjøpe ti laget mitt. Brukte Luiz Gustavo en god stund og investerte i Lahm istedenfor, noe jeg absolutt ikke angrer på. Taper noen dueller mer på midtbanen på grunn av svakere høyde/fysikk, men Lahm beveger seg herlig og passer min spillestil mye bedre. God med ball i beina og ekstrem på taklinger. På vestre roterer jeg på Jansen og Schmelzer mens jeg venter på nok penger til Alaba - da forsvinner Jansen. Han er bedre stats enn Schmelzer på alt unntatt forsvar (stor forskjell) og derfor bruker jeg Schmelzer når jeg spiller online eller på legendarisk+. Edit: Hvis noen er på leting etter en billig og bra tysk keeper, går for Leno. Han redder vanvittig mye for meg! Blir sikkert Nauer om 3-4 mnd når jeg har kjøpt de andre, og har råd til han... Endret 8. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Åssen funker det å bruke Boateng på midten? Jeg syntes Boateng er ok. Hvis du har penger, så hadde jeg godt for andre spillere. God offensivt, og elendig defensivt. Skal man bruke han må det eventuelt bli i CAM. Altså, HÆH? Du vet at du har satt inn Boateng (CB-en) på midten, ikke sant? Sikker på at du ikke mente å sette inn Kevin Prince der? Det du har sagt om han Boateng henger jo overhodet ikke på greip i forhold til CB-Boateng. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Regner med at Robben øker litt i pris.. Messi økte jo med 600k nærmest den uka han hadde IF.. Håper på et sted mellom 100-200k mer for Robben men er kanskje litt vel mye å håpe for Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 TIlgjengelig i pakker rundt kl 19, eller? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Synker dem i pris igjen etter IF uken er over da? Spør egentlig om jeg burde selge Robben hvis han stiger godt i pris, fordi jeg kan kjøpe han tilbake billigere om noen uker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå