Superby Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 The lab: er nok forskjellige meninger. Jeg syntes både Bale, costa og Neymar er monstre ! Men jeg suger i FIFA så kanskje ikke den beste til å uttale meg Sant nok, jeg bare ga mitt bidrag Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 And it's well appreciated :-) Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Noen som har prøvd Rooney som CM? Isåfall, hvordan funket det? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg føler meg i det protesterende hjørnet for øyeblikket. Har lyst til å lage et lag med lite hurtighet. Altså, ikke noe Mertesacker tullball, men noe helt gjennomsnittelig. Noen som har hatt suksess med RvP f.eks? 90 shooting ser absolutt fristende ut. Hva med Cesc? 88 på pasninger? Oh yes. Eller hva med Totti? Ser absolutt utrolig ut, med unntak av fart selvfølgelig. Fifa 15 er pace, pace, pace, men jeg har aldri vært dårligere i Fifa. På tide å prøve noe nytt! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lag deg et italiensk lag med Gomez & Higuain på topp. Så har du fine spillere som Hamsik, Pirlo, De Rossi, Marchisio osv. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Falcao har absolutt alt utenom pace, så ville brukt han på topp isåfall Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Torres ser ut til å være mer fun enn Gomez. +10 dribbling og +12 passing. Gomez er riktignok langt sterkere og har +8 finishing. Endret 7. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er godt mulig, men han har jeg ikke erfaring med. Han har 30 mål og 21 assists på 34 kamper, Palacio med 31 mål og 26 assists på 32 kamper. Mulig jeg må prøve ut Torres. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Torres er håpløs på fifa Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ok, ok, ok. Jeg vet hva jeg sa. Jeg vet. Ok. Pace = buhu hubu. Men dette her så spennende ut! http://www.futhead.com/15/squads/3398247/ Usikker på Guiseppe Rossi... Men, jeg er fornøyd med hvordan laget ser ut. Gode, defensive workrates på flere av spillerne. To "vinger" med det en ving skal ha. Ganske like er de også. Begge kan gå innover å skyte med sin foretrukne fot, noe jeg vil foretrekke da Rossi ikke er duellsterk et sted. Totti har 5* WF og passer bra som CAM (vingene teller i mine øyne som LAM og RAM). Gode pasningferdigheter på flere av spillerne. You like? Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg hadde Fabregas gjennom en divisjon. Herlig ballkontroll og pasninger, men møter man på pace-lag så blir det for seigt. Det var iallefall slik jeg opplevde det. Ønsket selv ikke å ha et lag med kun pace i tankene, men endte opp med å ha Schurrle, Matic, Walcott og Mata på midten. 41212. Falcao og Vargas på topp atm. Falcao er et beist for meg. Vargas har farta. Føles uansett for å gjøre endringer hele tiden.. Har byttet mye formasjoner, klarer rett og slett ikke å finne "årets" formasjon for min del. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Her er mitt squad atm: http://www.futhead.com/15/squads/3404685/ Skal selfølgelig hete spagetti, ikke sagetti! Funker overaskende bra med 3 bak, selv med vidic som ikke er den raskeste av stoppere... Problemet er når du møter han som sitter i ett badekar fult av svette med Ibarbo og Emenike på topp i en eller annen kjip hybrid. Han som bare kan trykke L1+trekant... men Cuardado til 40 000 på kanten skal han ha.. Så jeg har funnet ut at jeg må finne meg et annet lag. Du må nesten ha fart på topp og i CAM for å kunne sette opp trekanter og spille langs bakken. Tevez er ikke verdt de 55-60k han koster, skal selges asap. Rossi er vel verdt penga, han putter hele tiden. Mest positive overaskelse for meg har vært Kevin Strootman! Han og de Rossi rydder virkelig opp på midtbanen, vinner det meste av dueller og bryter pasninger ofte. Lurer på om jeg skal lage lag fra Spania neste EDIT: Glemte å nevne Handanovic! FOR ET BEIST I MÅL! Han tar alt! Beste keeperen jeg har sett til nå i fifa. Endret 7. oktober 2014 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 http://www.futhead.com/15/squads/3416418/ Mitt lag:) Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Dette er mi konge lag, http://www.futhead.com/15/squads/2663586/ Costa er målkongen, har over 120 mål på 50 kampa. Aguero, smidighet. Og ramires e løpekongen! Er overalt. Beste cdm på engelsk liga etter mi mening. Endret 7. oktober 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Takk og lov at jeg ikke orker å ta bryet å bruke penger på UT. EA får ikke mer penger ut av meg. Endret 7. oktober 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ok, ok, ok. Jeg vet hva jeg sa. Jeg vet. Ok. Pace = buhu hubu. Men dette her så spennende ut! http://www.futhead.com/15/squads/3398247/ Usikker på Guiseppe Rossi... Men, jeg er fornøyd med hvordan laget ser ut. Gode, defensive workrates på flere av spillerne. To "vinger" med det en ving skal ha. Ganske like er de også. Begge kan gå innover å skyte med sin foretrukne fot, noe jeg vil foretrekke da Rossi ikke er duellsterk et sted. Totti har 5* WF og passer bra som CAM (vingene teller i mine øyne som LAM og RAM). Gode pasningferdigheter på flere av spillerne. You like? Paletta? Not so much Det er ganske mange fra Serie A som jeg heller ville fått inn. Men jevnt over ser jo laget decent ut. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er godt mulig, men han har jeg ikke erfaring med. Han har 30 mål og 21 assists på 34 kamper, Palacio med 31 mål og 26 assists på 32 kamper. Mulig jeg må prøve ut Torres. uf ikke bruk torres, var en absolutt elendighet synes jeg, greide virkelig ikke å få han til og nå sliter jeg med å selge han, har gått ned kraftig i pris nå kjøpte for 3.1 nå ligger han vel på 2.2 eller noe Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Torres er klasse! Superspiss, sliter bare litt med hurtigheten (som fortsatt er ganske god). Avslutter helt fantastisk, Sterk, gode løp og posisjonering. Han har 22 mål og 7 assists, på 11 kamper for meg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Forslag til BPL CAM? Trenger et arbeidsjern jeg kan rotere Oscar med i 4231. Vurderer Rooney eller Ozil. Primært førstnevnte utifra egen spillestil. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Özil funker veldig bra imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå