JokerN_ Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Velger en keeper som holder nullen og har flere feber redninger fremfor enn som knapt behøvde å flytte på seg for å redde ballen og slapp inn mål.. Enten så du ikke kampen og bare skriver tøv, eller så prater du bare tøv selvom du så kampen. Uansett hva det er, det holder nå 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Pek gjerne på hvor du mener feberredningene til Bravo er vs Valecano? Han hadde 1 redning jeg anser som bra, og det er det ene skuddet lågt nede til venstre, men det var ikke noe spesielt. Utenom det var det vel en tv-redning på en svak heading som hadde gått utenfor uansett samt en redning på et knallhardt skudd, men det skuddet går rett over hodet på han, så skal bare mangle at han tar det. Sammenligner man: medhttp://youtu.be/Ehl2XvPOvuAså skal det godt gjøres å mene at prestasjonen til Bravo er på nivå med DDG sin 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg taler for døve ører, og jeg tror ikke det ville hjulpet å skrive med caps lock heller. Blir litt som å si "Huseklepp fortjener å komme med på TOTW siden han scoret ti mål i cup-kampen mot Nest-Sotra". Og når har egentlig EA tatt med en 80+ rare spiller på benk/reserver? Hvis det har skjedd så er det i hvert fall ikke ofte. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Herregud, er det så vanskelig å innse at andre har forskjellige meninger på hva som er å spille en bra kamp.. Nok en gang må jeg nevne at jeg sier ikke at han ikke fortjener det.. Sier bare at jeg velger en keeper som holder nullen og har flere redninger fremfor en keeper som slipper inn mål Om det er så døds vanskelig å akseptere at jeg mener begge burde ha TOTW så kan du bare slutte å svare meg, for jeg er ikke den eneste som mener det. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Trenger en ny MS, likte ikke Miranda så godt Har Varane,Laporte og Godin Har lyst på Mangala fra City, da jeg vil ha en duellsterk spiller. Men hvordan blir han å passe i "la liga" mitt? Har 2 andre midtstoppere fra Frankrike så det kan kanskje hjelpe? Lyst på en duellsterk spiller på midtbanen også Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 snip Sier bare at jeg velger en keeper som holder nullen og har flere redninger fremfor en keeper som slipper inn mål snip .....og har flere magiske redninger, samt en strafferedning. Bravo spilte en bra kamp, men han hadde ikke disse X-factor redningene. Og målet imot kan ikke lastes Keeperen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 snip Lyst på en duellsterk spiller på midtbanen også Hva med Matuidi? Han er fansk, men synd han spiller i PSG.. Hva med Khedira, eller kanskje Busquets da? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Magiske redninger? Ja nå gir jeg meg altså.. Det var dråpen. Kommer ikke til å svare noen videre nå. Blitt nok ned spammet av kverulante United fans som mener De Gea er utenomjordisk.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Trenger en ny MS, likte ikke Miranda så godt Har Varane,Laporte og Godin Har lyst på Mangala fra City, da jeg vil ha en duellsterk spiller. Men hvordan blir han å passe i "la liga" mitt? Har 2 andre midtstoppere fra Frankrike så det kan kanskje hjelpe? Lyst på en duellsterk spiller på midtbanen også Mangala kan bli vanskelig, siden alle rundt ham må være franske når de spiller i BBVA. Men hybrid kan også funke, hvis du for eksempel får inn Clichy som har maks kjemi med Mangala. Mikel Gonzalez er stor og sterk, billig og fra BBVA. Ville ikke gått for en klønete, men duellsterk spiller på midten, med mindre du mener CDM. Anbefaler deg ikke å spille med typer som Khedira eller Busquets, hvis det er CM. Hvis du vil ha en billig og duellsterk CDM kan kanskje Suarez (trenger posisjonskort hvis det ikke er gode nok linker) være noe for deg. Endret 7. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Magiske redninger? Ja nå gir jeg meg altså.. Det var dråpen. Kommer ikke til å svare noen videre nå. Blitt nok ned spammet av kverulante United fans som mener De Gea er utenomjordisk.. United fans sier mye BS. Evans, Januzaj og Carrick er world class ifølge dem, så ja du bør ta det meste med en klype salt. Flere av dem som sier at Januzaj er bedre en Sterling også, som sagt useriøst eller metertykke briller. Endret 7. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Når vi snakker om useriøst .. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja. Tilbake til topic nå. Hvilke supportere som mener hva om hvem er helt uinteressant i forhold til trådens tema. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 sliter med å finne min fav.formasjon. hva bruker dere og hvorfor? har brukt en del 41212(2) men det blir såååå TRANGT på midten. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 sliter med å finne min fav.formasjon. hva bruker dere og hvorfor? har brukt en del 41212(2) men det blir såååå TRANGT på midten. Kan prøve den brede, hvis du har en med bra WR og ok pace på CDM. Hvis du ikke har hatt noe særlig pace på sidene i den smale så kan det hende at det hjelper. Hvis man f.eks. spiller med Serie A så kan nok Marchisio og Guarin på sidene funke. Bra stats og skill moves. Jeg foretrekker begge 41212-formasjonene, begge 4231-formasjonene og 4321. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Liker 4-2-3-1(2) men føler at det er litt unødvendig å ha vinger.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har slettet personangrep fra tråden. Vennligst vær snille og greit med hverandre. Hvis noen føler seg trkkasert eller mobbet ser vi helst at dette rapporteres slik at vi får luket det bort fra forumet. å Svare på slikt i en tråd kan gjøre ting verre. Innlegg med overdreven quoting er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk får slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ser ut som at Cuadrado, Robben og De Gea kommer med i TOTW! http://www.ultimateteam.co.uk/2014/10/07/fut-15-totw-4-predictions/ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Liker 4-2-3-1(2) men føler at det er litt unødvendig å ha vinger..Tja, det handler jo litt om hvordan man spiller. Har flere kompiser som bare skal via midten, og da er jo vinger helt unødvendig. Spiller alt med 4231(2) og digger den maks. Siden de fleste bruker en formasjon med mange på midten, får jeg ekstremt med rom på kantene! Liker å spille hurtig kontringsfotball, men ender ofte opp med spill mot etablert forsvar. Formasjonen funker utmerket der også siden man kan vende spillet hurtig, og ofte med godt resultat Det er formasjonen som passer meg best, men det habdler jo selvfølgelig litt om spillestil og ønsket bevegelser. 1 Lenke til kommentar
Superby Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Prøvde ut alle de beste spillerne unntatt Ronaldo og Messi og jeg må si jeg er skuffet over noen av mine favoritt spillere.Neymar: jeg vet ikke helt hva som er greia men det virket som om Neymar hadde 34 i pace når jeg brukte ham. når Pique løp i fatt Neymar gang på gang på gang på gang så ble jeg veldig frustrert. men bra spiller med 5 star skillz som dribler gjennom alt.Neuer: helt sinnsykt, kommer nok aldri til å selge han. han tar absolutt alt, til og med når han bare har 3-4 i kjemi. altså jeg trenger ikke å linke han med noen av midtstopperne. jeg har prøvd mange keepere og men alle de andre slipper inn mål som man blir rasende av når man ser de i replay. Robben: beste ute spilleren jeg har prøvd, hvis du får ballen på venstre for med Robben så er det det så å si mål garantert! (med mindre du spiller mo Neuer)Lewandowski: helt patetisk god i lufta og skudene hans er så harde at du knapt ser dem. synes han er litt klønete med ball, men så lenge du ikke skal gå kontrolert så funker han.Zlatan: rå sterk! ingen greier å ta ballen fra han. knall bra spiller som jeg scorte 18 mål med på 5 kamper. bra skudd, sterk i lufta, god ball kontroll. eneste er at han ikke er 5 star skillz og at han er litt treig, men siden han er så sterk så spiller den ingen rolle.RVP, Juan Mata, Di Maria & Falcao: alle disse skuffet meg, jeg fikk ikke til noe som helst med dem. prøvde Di Maria i et argentinsk lag, men heller ikke her overasket han meg.Rooney: manchester uniteds beste spiller etter min mening på fifa, brukte han som CF og CAM og han gjør jobben ypperlig i begge pososjonene.Diego Costa: skudd og heading er det eneste jeg kan si, ikke verdt penga etter min mening.Aguero: Hvis du setter hunter på denne fyren så er han like OP som Ibarbo (som er den ekleste spilleren å spille mot) men heading kan du bare glemme. veldig god ballkontroll og dribler veldig fort som Zlatan og Messi gjør.Bale: beklager, men jeg fikk ikke ting til å stemme med bale, vet ikke helt hva det var. brukte han i 14 matcher men fikk ikke så stort utbytte. det eneste er cross over pasningene som satt hver bidige gang Iniesta og Xavi: inesta er fantastisk, kan brukes som CM og CAM. kan minne litt om Valbuena i fifa 14. god balkontroll og pasninger som en gud. Xavi derimot... ble så sur, trodde han hadde 91 i passing, skulle tro han ikke hadde no. gjorde absoultt ingenting for meg de kampene jeg har spilt.Courtois: nest beste keeperen på spillet, slipper inn mindre mål men ikke helt oppe med neuer.Casillas: helt grei, men hadde heller godt får diego lopez når det kommer til spanske målvakter.Tihago Silva og David Luiz: brukte disse to mye i 2014 og jeg må si at der er ikke noe dårligere i år. anbefales ))Chiellini og Barzagli: jeg finner Chiellini over alt, han går ut på midtbanen hele tiden. Barzagli er beist, rydder unna det som er!Prøvde ut mange andre som er både OP, Guder, monster osv. som blant annet: Hazard, Sergio Ramos, Sweini, Ribery, Muller, Modric OSV. som er veldig bra.De jeg er mest skuffet over er nok: Cavani, Di Maria, David Silva og Yaya Toure :'( 3 Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 The lab: er nok forskjellige meninger. Jeg syntes både Bale, costa og Neymar er monstre ! Men jeg suger i FIFA så kanskje ikke den beste til å uttale meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå