G27 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Joke? Er nok ikke det du. Han har sterke meninger. Lenke til kommentar
Orre Orres Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Trenger du Fifa Coins? Delta i tippegruppen vår. Legg til Orre Orres og Annonaki_ på Skype, og delta i tippegruppen. Vi bruker odds fra Norsk Tipping og Unibet, premiene blir utbetalt så snart kampene er ferdig Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Forsatt laliga rekord denne uka :)Mange som har fått TOTW pga å ha brutt rekorder sier ikke at De Gea ikke kommer til å få det, sier bare at det er større å bryte en så tøff rekord enn hva De Gea gjorde Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som tror De Gea for IF, etter den vanvittige kampen mot Everton? Etter noen herlige redninger og en strafferedning, selv om Everton scoret et mål. Vet ikke jeg. Håper egentlig på Claudio Bravo fra Barcelona.. Satt liga rekord å holde buret rent.. Altså har ikke slippet inn mål i ligaen etter 7 kamper. Men det er typisk at sånt går ubemerket hos EA.. Har vel ikke vært en midtstopper fra Barcelona enda heller.. Virker som man MÅ score for å få inform.Keepere er litt jumbo, stor sjanse for at et fyr som holder nullen for lite lag mot et stort lag får inform enn en allerede bra keeper for et bra lag får inform.. Håpe på begge kanskje? Er snakk om ukas beste spillere, ikke den siste tidas beste spillere. Kan aldri tenke meg at de utelater De Gea, og nei, de kommer ikke til å ta med Bravo i tillegg Synes ikke en strafferedning er bra nok.. Alt keepere gjør er å slenge seg lavt til høyre eller venstre. I tillegg til en overhyped redning i det 92minutt som kom rett på mål? Men EA tenker jo penger, så det tiltrekker jo folk mer når de ser De Gea. Å sette Laliga rekord i cleansheet setter jeg langt foran i form og skills.. Hadde det vært i BPL, så hadde han fått inform uten tvil. Jeg så ikke kampen, men hvis Bravo hadde vært i nærheten av De Gea så ville jeg visst det. Rekorder som strekker seg over mange kamper har nok null betydning. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Forsatt laliga rekord denne uka :)Mange som har fått TOTW pga å ha brutt rekorder sier ikke at De Gea ikke kommer til å få det, sier bare at det er større å bryte en så tøff rekord enn hva De Gea gjorde Selvfølgelig synes du det når du mener at De Gea's superredninger er oppskrytt/overhyped. Hvis De Gea skulle få IF etter monsterprestasjonene i helgen, så er det ikke bare pga. en strafferedning, men også fordi han gjorde to utrolige redninger mot slutten av kampen. X-factor redninger som hjalp United å ta 3 poeng. For ikke å snakke om at De Gea er den første til å redde en straffe fra Baines i PL. Jeg er enig i at det er en vill prestasjon av Bravo å holde nullen i 7 kamper på rad, men De Gea's prestasjoner på Søndag er fullverdig en TOTW plass. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Jeg så ikke kampen, men hvis Bravo hadde vært i nærheten av De Gea så ville jeg visst det. Rekorder som strekker seg over mange kamper har nok null betydning. Som sagt. Hadde Bravo spilt i BPL og holdt nullen i 7 kamper på rad, så hadde han fått mer oppmerksomhet og ville garantert fått inform iløpet av en av de ukene.. Hvorfor han ikke har fått det allerede er rett og slett fordi keepere ikke gjør noe bemerkelsesverdig med mindre de redder en straffe og boom så er man liksom "verdig" TOTW.. Men jeg skal ikke klage, når laget er ræva så er det lettere for keeperen å skille seg ut Samme med midtstoppere i mindre ligaer. Man må nærmest score for å få inform med mindre et lag på bunnen holder nullen mot fks Chelsea.. Midtbanen må som regel minst score et mål og muligens en assist i tillegg avhengig av hvor god spilleren er fra før.. Spisser må som regel putte 2 mål eller mer.. ## sitatpyramide fjernet av ilpostino ## Endret 7. oktober 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Sier ikke at De Gea ikke fortjener det Men at Bravo fortjener anmerkelse også.. Det er bare fordi Barcelona vinner overlegent og dermed blir prestasjonene hans overskygget. Om han ikke har fortjent en inform iløpet av de 3 ukene, så fortjener han iallfall en nå om han skal først få en. Valdes fikk heller ingen IF i fjor selvom han hadde flere 1v1 og monsteredninger iløpet av sesongen. Top 5 keepere den sesongen før han ble skadet. Ble ikke lagt merke til, fordi Barcelona vinner komfortabelt og derfor får sjeldent keepere den rosen de fortjener.. Men jada, orker ikke å diskutere med United fans Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Fifa 15 UT har gått amok for meg. Jeg får ikke gjøre noenting hverken på konsoll eller i web app. Når jeg prøver å flytte en spiller fra laget til transferlist får jeg denne meldingen: Om jeg prøver å bytte ut spilleren med en annen spiller, får jeg opp en annen melding som sier at spillet ikke finner spilleren. Dritt lei. Endret 6. oktober 2014 av G27 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Som sagt. Hadde Bravo spilt i BPL og holdt nullen i 7 kamper på rad, så hadde han fått mer oppmerksomhet og ville garantert fått inform iløpet av en av de ukene.. Hvorfor han ikke har fått det allerede er rett og slett fordi keepere ikke gjør noe bemerkelsesverdig med mindre de redder en straffe og boom så er man liksom "verdig" TOTW.. Men jeg skal ikke klage, når laget er ræva så er det lettere for keeperen å skille seg ut Samme med midtstoppere i mindre ligaer. Man må nærmest score for å få inform med mindre et lag på bunnen holder nullen mot fks Chelsea.. Midtbanen må som regel minst score et mål og muligens en assist i tillegg avhengig av hvor god spilleren er fra før.. Spisser må som regel putte 2 mål eller mer.. Problemet er at du ikke vet hva TOTW er. Man kan holde holde nullen i hundre kamper på rad og likevel ikke fortjene en plass på TOTW. ## sitatpyramide fjernet av ilpostino ## Endret 7. oktober 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Fortjener det allikevel Men hva vet du, du har ikke sett kampene og hva han har prestert. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Fortjener det allikevel Men hva vet du, du har ikke sett kampene og hva han har prestert. Virker egentlig bare som at du troller, og at det er helt bortkastet å svare deg. Kan aldri tenke meg at Bravo er i nærheten av å fortjene en plass på TOTW 4. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Han har fortjent en hver eneste uke men vanskelig for noen som kun ser BPL kamper å forstå slikt. Han gjør matchvinner redninger som hindrer baklengs, eneste han ikke har gjort er å slippe inn mål og redde et straffespark. Men er vel det som skal til for å få IF så. Sånn er det vel når United er så ræva at motstanderen får flere muligheter og dermed større sjanse for De Gea å gjøre noe matchvinner redning før eller siden.. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ser at Futhead har med Bravo på predictions, men akkurat som meg så er de veldig usikre på om EA vil ta med to gullkeepere (som var hovedgrunnen til at jeg tvilte på Bravo). De mener også at det er Bravo som ryker hvis det bare blir enten De Gea eller ham. Vet ikke hvem du snakker om når du sier "men vanskelig for noen som kun ser BPL kamper å forstå slikt". Men det her blir fortsatt veldig useriøst. Bravo har fortjent dette hver uke, ja... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Han har fortjent en hver eneste uke men vanskelig for noen som kun ser BPL kamper å forstå slikt. Han gjør matchvinner redninger som hindrer baklengs, eneste han ikke har gjort er å slippe inn mål og redde et straffespark. Men er vel det som skal til for å få IF så. Sånn er det vel når United er så ræva at motstanderen får flere muligheter og dermed større sjanse for De Gea å gjøre noe matchvinner redning før eller siden.. Om United er så ræva så er det fullt fortsåelig at keeperen er TOTW-materiale vet du. Om Barcelona er så fantastisk gode så er det vel kanskje en av de fantastiske utespillerne som fortjener TOTW? Det er tross alt forsvaret og midtbanen som skal ha størst anerkjennelse (anmerkelse). Virker som du ikke vil at DDG skal få TOTW? Snakker ned prestasjonen gjør du også, redder et skudd som går midt på mål og tar et enkelt straffe bare? Prøver du å være morsom? Lurer fælt på hvilket lag du holder med i PL. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 DDG fortjener TOTW pga de nøkkelredningene han gjorde. Har ikke sett en eneste Barca kamp, men det at de ikke har sluppet inn mål, er vel pga laget som en enhet. Men, uansett helt sprøtt å ikke slippe inn mål på så mange kamper. Begge fortjener TOTW, fordi Bravo slo tross alt en rekord. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Enkel straffe ja? Svakt nede i hjørnet.. Keepere kaster seg bare lavt ned til sidene 50% sjanse for å redde når noen setter det nede i hjørnet.. Redningen var en en og halv meter unna de Gea, hadde han ikke tatt den så hadde det vært keepertabbe (sluttminuttene altså) Som sagt, selvfølgelig har laget som enhet noe å si, men nå har det seg slik at disse spillerene får IF stort sett kun når de scorer.. Keepere derimot får det når de hindrer når noen scorer.. Men slapp av De Gea fans, han får garantert inform. Aldri sagt at han ikke fortjener det. Sier bare at Bravo fortjener det også. Heier ikke på noe engelsk lag. Ligaen er en oppskrytt pengeliga hvor eiere spytter inn flere hundre millioner, som lever på å hente stjerner fra andre ligaer og bidrar til en negativ utvikling av fotballen. Det er ikke rart at det kun finnes 2-3 lag som kjemper om tittelen i andre ligaer når stjernespillerene blir kjøpt opp av pengesterke klubber med eiere fylt med flere pengesekker.. Heier forøverig på Dortmund om det skulle være noe spørsmål.. Men i ferd med å spore av helt nå.. Jeg håper virkelig de ordner med slik at man kan se om man har dårlig forbindelse med motstanderen.. Men jeg tviler.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Festlig hvordan du kan snakke om at det hadde vært keepertabbe om han ikke tok den (det var forøvrig 1 av 2 feberredninger på slutten) men fremdeles si "sier ikke at DDG ikke fortjener det" - så det du sier er at alt som skal til for deg er at en keeper ikke driter seg ut så fortjener han TOTW? Bestem deg. Forøvrig er prestasjonen til DDG hyllet av de aller fleste eksperter og tidligere keepere. Hadde ikke blitt det om han bare reddet et par skudd han burde tatt uansett. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Festlig hvordan du kan snakke om at det hadde vært keepertabbe om han ikke tok den (det var forøvrig 1 av 2 feberredninger på slutten) men fremdeles si "sier ikke at DDG ikke fortjener det" - så det du sier er at alt som skal til for deg er at en keeper ikke driter seg ut så fortjener han TOTW? Bestem deg. Forøvrig er prestasjonen til DDG hyllet av de aller fleste eksperter og tidligere keepere. Hadde ikke blitt det om han bare reddet et par skudd han burde tatt uansett. Ja helt utenomjordisk prestasjon av De Gea altså! Verden beste keeper.. Har sett keepere som spiller på andre divisjon spille bedre, så hva "eksperter" sier betyr svært lite. Happy nå? Fint Move on, jeg synes begge fortjener TOTW, om det er så vanskelig å forstå får så være. (Men når man ikke har sett kampene eller fulgt med ang Bravo så kan man simpeltent ikke utale seg om hvor god han er) Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det viktigste her er å skjønne hva TOTW er. Det kan se ut som at Bravo var en av de beste denne uka, som en åtter fra Marca kan tyde på, men man må prøve å huske på at vi kun bryr oss om enkeltkamper og ikke rekorder som strekker seg over mange kamper. Hvis prestasjonene til de to var omtrent like så kan det kanskje hende at EA ville valgt Bravo pga rekorden, men det blir bare spekulasjoner. Det blir helt feil å si at Bravo fortjener en plass på TOTW pga en rekord. Da må man heller starte en diskusjon om hvordan TOTW helst burde fungert, for dette hører ikke til dagens system. Man måtte antagelig valgt et annet navn enn team of the week også, for eksempel "informs" (altså ikke "week" i navnet på laget). Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det viktigste her er å skjønne hva TOTW er. Det kan se ut som at Bravo var en av de beste denne uka, som en åtter fra Marca kan tyde på, men man må prøve å huske på at vi kun bryr oss om enkeltkamper og ikke rekorder som strekker seg over mange kamper. Hvis prestasjonene til de to var omtrent like så kan det kanskje hende at EA ville valgt Bravo pga rekorden, men det blir bare spekulasjoner. Det blir helt feil å si at Bravo fortjener en plass på TOTW pga en rekord. Da må man heller starte en diskusjon om hvordan TOTW helst burde fungert, for dette hører ikke til dagens system. Man måtte antagelig valgt et annet navn enn team of the week også, for eksempel "informs" (altså ikke "week" i navnet på laget). Så du mener at siden Bravo ikke slapp inn mål og ikke reddet en straffe så fortjener han ikke TOTW? Velger en keeper som holder nullen og har flere feber redninger fremfor enn som knapt behøvde å flytte på seg for å redde ballen og slapp inn mål.. Hvorfor så vanskelig å innse at jeg mener at begge burde være på TOTW? uavhengig av rekorden så burde han få det fordi han er i form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå