Ezio Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Noen som tror De Gea for IF, etter den vanvittige kampen mot Everton? Etter noen herlige redninger og en strafferedning, selv om Everton scoret et mål. Vet ikke jeg. Håper egentlig på Claudio Bravo fra Barcelona.. Satt liga rekord å holde buret rent.. Altså har ikke slippet inn mål i ligaen etter 7 kamper. Men det er typisk at sånt går ubemerket hos EA.. Har vel ikke vært en midtstopper fra Barcelona enda heller.. Virker som man MÅ score for å få inform. Keepere er litt jumbo, stor sjanse for at et fyr som holder nullen for lite lag mot et stort lag får inform enn en allerede bra keeper for et bra lag får inform.. Håpe på begge kanskje? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 6 av 11 spillere i starttroppen er fra Dortmund nå! Digger laget. Noen som har testet Robben? Vurderer å kvitte meg med alt av spillere utenom engelske og tyske sånn at jeg kan kjøpe han. Reus er latterlig god i FIFA 15, hvordan er Robben i forhold? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Solgte Tevez på ps4 for 66 K, dumt eller lurt? tror ikke prisen hans vil gå opp hvertfall Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Solgte Tevez på ps4 for 66 K, dumt eller lurt? tror ikke prisen hans vil gå opp hvertfall Dumt.Du burde beholdt ham Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har robben som eg beholder Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Okei da, men viss du skal ha serie A lag, så er vel Tevez mannen å ha på topp. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Har robben som eg beholder Hvordan er han å bruke? Har sinnsykt lyst på han selv! Endret 5. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har robben som eg beholder Hvordan er han å bruke? Har sinnsykt lyst på han selv! Du kan låne han. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Åhå? Har ikke lånt en eneste spiller enda, så det viste jeg ikke. Hvordan nivå må man være for å låne han? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har robben som eg beholder Hvordan er han å bruke? Har sinnsykt lyst på han selv! Som Messi, bare sterkere.. Anbefaler å bruke han sammen med Lewa.. Jeg digget å ha 1 spiss og 2 vinger på topp, men nå mtp på hvor pace abuse det er og hvor viktig det er å dekning på midten, så har jeg gått bort fra å ha 3 på topp. Om man ønsker å ha en så god spiller på RM, får være opp til en hver og enkelt, men jeg føler de blir "borte", men du kan iallfall gi ballen til robben på kanten og leke deg til målet. Stor sjanse for at han øker i pris senere vil jeg påstå, pdd den beste RW i spillet sett bortifra at han selvfølgelig er det på stats men. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ok! Får selge unna alt jeg ikke trenger og kjøpe Robben! Digger Farfan og spesielt Blaszczykowski (veldig lik Reus), men jeg ønsker en spiller med venstrefot på RM. Shaqiri passer meg ikke helt. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Robben e helt konge, han e en trussel hver gang han kommer til innlegg eller skudd...ballkontrollen e helt enorm! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Får man ikke "daglig gave" lenger for å logge inn på web-appen? Ikke fått på mange dager nå.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Var kun frem til den 29. September det. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor er der færre formasjoner å velge i på fut? Savner 4-2-3-1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 4-2-3-1 er på FUT i år da. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Andre som har kjøpt digitalt og ikke får disse ukentlige pakkene? Må man kontakte EA? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som tror De Gea for IF, etter den vanvittige kampen mot Everton? Etter noen herlige redninger og en strafferedning, selv om Everton scoret et mål. Vet ikke jeg. Håper egentlig på Claudio Bravo fra Barcelona.. Satt liga rekord å holde buret rent.. Altså har ikke slippet inn mål i ligaen etter 7 kamper. Men det er typisk at sånt går ubemerket hos EA.. Har vel ikke vært en midtstopper fra Barcelona enda heller.. Virker som man MÅ score for å få inform. Keepere er litt jumbo, stor sjanse for at et fyr som holder nullen for lite lag mot et stort lag får inform enn en allerede bra keeper for et bra lag får inform.. Håpe på begge kanskje? Er snakk om ukas beste spillere, ikke den siste tidas beste spillere. Kan aldri tenke meg at de utelater De Gea, og nei, de kommer ikke til å ta med Bravo i tillegg Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som tror De Gea for IF, etter den vanvittige kampen mot Everton? Etter noen herlige redninger og en strafferedning, selv om Everton scoret et mål. Vet ikke jeg. Håper egentlig på Claudio Bravo fra Barcelona.. Satt liga rekord å holde buret rent.. Altså har ikke slippet inn mål i ligaen etter 7 kamper. Men det er typisk at sånt går ubemerket hos EA.. Har vel ikke vært en midtstopper fra Barcelona enda heller.. Virker som man MÅ score for å få inform.Keepere er litt jumbo, stor sjanse for at et fyr som holder nullen for lite lag mot et stort lag får inform enn en allerede bra keeper for et bra lag får inform.. Håpe på begge kanskje? Er snakk om ukas beste spillere, ikke den siste tidas beste spillere. Kan aldri tenke meg at de utelater De Gea, og nei, de kommer ikke til å ta med Bravo i tillegg Synes ikke en strafferedning er bra nok.. Alt keepere gjør er å slenge seg lavt til høyre eller venstre. I tillegg til en overhyped redning i det 92minutt som kom rett på mål? Men EA tenker jo penger, så det tiltrekker jo folk mer når de ser De Gea. Å sette Laliga rekord i cleansheet setter jeg langt foran i form og skills.. Hadde det vært i BPL, så hadde han fått inform uten tvil. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen som tror De Gea for IF, etter den vanvittige kampen mot Everton? Etter noen herlige redninger og en strafferedning, selv om Everton scoret et mål. Vet ikke jeg. Håper egentlig på Claudio Bravo fra Barcelona.. Satt liga rekord å holde buret rent.. Altså har ikke slippet inn mål i ligaen etter 7 kamper. Men det er typisk at sånt går ubemerket hos EA.. Har vel ikke vært en midtstopper fra Barcelona enda heller.. Virker som man MÅ score for å få inform.Keepere er litt jumbo, stor sjanse for at et fyr som holder nullen for lite lag mot et stort lag får inform enn en allerede bra keeper for et bra lag får inform.. Håpe på begge kanskje? Er snakk om ukas beste spillere, ikke den siste tidas beste spillere. Kan aldri tenke meg at de utelater De Gea, og nei, de kommer ikke til å ta med Bravo i tillegg Synes ikke en strafferedning er bra nok.. Alt keepere gjør er å slenge seg lavt til høyre eller venstre. I tillegg til en overhyped redning i det 92minutt som kom rett på mål? Snip Joke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå