Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Fy faen hvor god Muriel er i år(var det i fjor også, men da var han gull). Anbefales på det sterkeste til alle her som har sølvlag. EDIT: Noen her som har prøvd Assaidi? Er litt svak for han, så må nok prøve han asap! Endret 4. oktober 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
BallsOnFire Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er det bare jeg som ikke får kjøpt FIFA points? Det kommer bare opp en boks hvor det står "vennligst vent mens vi fullfører transaksjonen", noe i den duren i alle fall. What to do? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Skjønner ikke hvorfor Falcao er så mye billigere enn Aguero. Har ennå ikke testet Aguero i år, men regner med han er ganske lik som ifjor. Falcao er ett beist, har brukt han i 30 kamper nå. Sinnsykt kontrollerte skudd, vill ballkontroll og sterk nok til vinne ball, og sist men ikke minst helt insane på hode!! Gidder folk rett og slett ikke kjøpe han fordi han har under 80 pace? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 I år er det pace og phy som teller. Falcao blir dessverre altfor treig. I FIFA 14 hadde han vært strålende. Har enda ikke møtt noen som er høyere enn div 4 som har hatt Falcao, men Doumbia/Emenike/Musa/Tosic-komboer møter man annenhver kamp. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Cavani puttet godt over 50 mål for meg, han fikk meg til division 4.. Etter det så kjøpte jeg jo Messi, Robben og Neymar. Gikk dårligere da faktisk.. Lagde meg et sølv lag i stad.. Utrolig nok så spilte spillerene mine bedre og slo bedre pasninger og gikk på flere løp. Er ikke noe expensive shit.. Kostet vel 40k til sammen. Ordnet meg divisjon 1 uten særlig problemer.. Tror jeg skal satse på sølvlag fremover. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Messi er jo outstaning på fifa 15? han goller jo på alt av sjanser når du bruker kurveskudd. Lag du har nå da? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Om du kick off glitcher hele kampen ja. Løper sikk sakk. Men med de work statsene han har og at han ofte blir dyttet bort når han blir gjennomspilt. Fungerte dårlig som enslig spiss iallfall. Synes vinger virker å være ubrukelig i år, bruk de som LM/RM isteden for, å kjør heller 2 spisser er midt tips til alle. Dessuten så kommer prisen hans til å synke.. På det laveste ( midt på dagen ca) så gikk han for 1,5 mill. På natta (rundt 03:00) så gikk han for 1,8-9.. Solgte han for 1900000 i stad, må være en grei profit når jeg betalte 140k før han fikk inform.. Når det er sagt så liker jeg heller tanken på å lage et bra lag overall enn å ha 3 spillere som suger til seg hele budsjette.. Akk nå bruker jeg et sølv lag fra den mexikanske ligaen pga silver cup. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Skal selge litt coins (xbox), noen som vet om en bra side? 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Avspark -> løpe gjennom alt med Aguero/Sturridge og skåre .. satan så teit dette spillet er av og til. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Dessverre er det slik ja.. Andre året på rad EA sliter med en major kick off-shit. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 I år er det pace og phy som teller. Falcao blir dessverre altfor treig. I FIFA 14 hadde han vært strålende. Har enda ikke møtt noen som er høyere enn div 4 som har hatt Falcao, men Doumbia/Emenike/Musa/Tosic-komboer møter man annenhver kamp. Skjønner at det er det folk går etter, men Falcao fungerer jo helt fint for meg. Det jg mener er at Falcao egentlig er bedre enn Aguero (slik som overall rating tilsier), men folk er bare opptatt av pace og den "lette" måten å spille på. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 ettersom "alle" kjører kjappe svake midtstoppere så må det jo være perfekt å ha en svær spiss. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Akinfenwa? Han er maskin Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) *rant* Det burde bli mulig å filtere søk. Slik at man kan søke etter motstander som har 5 eller mer BPL spillere i lagoppstillingen f.eks. Faen jeg dritt lei av å møte raske idiotier fra Afrika. 10 av 10 kamper nå fortiden går i å møte pace lag. I fjor møtte jeg faktisk Rooney, RvP osv, men i år er det kun pace pace pace. Det er altfor billig å bygge et lag bestående av kun ikke-hvite som er fitte raske og kun løper og løper og løper!!!! *rant over* Endret 5. oktober 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvilken manager burde jeg ha? Har bygd opp laget fra la liga Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 *rant* Det burde bli mulig å filtere søk. Slik at man kan søke etter motstander som har 5 eller mer BPL spillere i lagoppstillingen f.eks. Faen jeg dritt lei av å møte raske idiotier fra Afrika. 10 av 10 kamper nå fortiden går i å møte pace lag. I fjor møtte jeg faktisk Rooney, RvP osv, men i år er det kun pace pace pace. Det er altfor billig å bygge et lag bestående av kun ikke-hvite som er fitte raske og kun løper og løper og løper!!!! *rant over* Hver eneste av disse har jo 93 sprint og 80 streght så det har bltt for standard at folk bare bygger pace. Er faktisk så drit lei av av FIFA nå at jeg legger opp. Folk er så forbanna geeks at det er helt utrolig. Leder ofte kamper, men det er umulig å forsvare ledelsen! Blir så forbanna av klomsitte forsvarere som plutselig har 2 i streght når en motstander spammer L2 og O. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvilken manager burde jeg ha? Har bygd opp laget fra la liga En fra riktig liga. Kan også ha en manager med samme nasjonalitet som minst én av spillerne, det er bedre enn ingenting. Men manager er ikke så veldig viktig. Coins til spillerkjøp burde være førstepri. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Noen som tror De Gea for IF, etter den vanvittige kampen mot Everton? Etter noen herlige redninger og en strafferedning, selv om Everton scoret et mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Prøver meg med 4-1-2-1-2 (2) nå. Funker veldig godt. I tillegg starter man med 4 på midt slik at det ikke bare er å løpe igjennom forsvaret! Noen som har prøvd Benteke og vil anbefale han? Eller er det noen andre valg som er bedre? Har Remy, Welbeck og Lukaku for øyeblikket. Endret 5. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå