Emils. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Har spilt med 3-5-2 til nå. Den funker delvis når man holder på ballen, men man blir utrolig sårbar for kontringer. Tror jeg skal prøve meg på 4-2-3-1 nå, eller en enkelt 4-4-2 med diamant. Særlig 4-2-3-1 funker utmerket i Chelsea. Ettersom jeg har Matic og Fabregas vil jeg bruke dem i pivoten når dem er fit. Så har jeg McGeady, Salah, Eriksen og Januzaj til å veksle på kantene. Så har jeg Fer eller Herrera som kan ta den offensive midten. På topp kan jeg prøve å bytte mellom Welbeck, Remy og Lukaku. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Gjør det ganske så bra med 4-2-3-1 (2). Tenker at jeg skal prøve 4-3-3 / 4-1-2-1-2(2) / 4-2-2-2 på mitt engelske lag når jeg får penger nok til å oppgradere det litt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Scorer mer enn to per kamp i snitt for meg. Digger han. Nice! Skal se om jeg får kjøpt han når jeg coins nok. Reus er først på lista akkurat nå Endret 3. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Noen som kan bygge et lag til rundt 60K. Endret 3. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Neymar og Modric i samme pakke. Helt greit Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Noen som kan bygge et lag til rundt 60K. Du får nok nesten et toppet Ligue 1 team til den prisen, utenom Zlatan og Silva. Hvertfall på PC, kjenner ikke de andre prisene. Store forskjeller? Jeg betalte: Sirigu 11,5k Aurier 1,5k Luiz 10,75k Perrin 1,1k Bedimo 1,2k Matudi 8,9k Lucas 13,25k Lavezzi 10k Moutinho 3,8k Lacazette 6,9k Cavani 15,25 Det blir 84,15k. Men du kan jo kjøpe noen billigere spillere, og oppgradere etter hvert. Sirigu for eks. Jeg hadde Enyeama i starten, og han kostet bare 0,85k. Jeg har også Thiago Silva(52k) og Dani Alves(36k). Alves er nesten ikke nødvendig, men han er bedre på alt -phy, og du får orange linker siden luiz og lucas er brazilianere. Endret 3. oktober 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Noen som kan bygge et lag til rundt 60K. Du får nok nesten et toppet Ligue 1 team til den prisen, utenom Zlatan og Silva. Hvertfall på PC, kjenner ikke de andre prisene. Store forskjeller? Jeg betalte: Sirigu 11,5k Aurier 1,5k Luiz 10,75k Perrin 1,1k Bedimo 1,2k Matudi 8,9k Lucas 13,25k Lavezzi 10k Moutinho 3,8k Lacazette 6,9k Cavani 15,25 Det blir 84,15k. Men du kan jo kjøpe noen billigere spillere, og oppgradere etter hvert. Sirigu for eks. Jeg hadde Enyeama i starten, og han kostet bare 0,85k. Jeg har også Thiago Silva(52k) og Dani Alves(36k). Alves er nesten ikke nødvendig, men han er bedre på alt -phy, og du får orange linker siden luiz og lucas er brazilianere. Er Cavani en bra spiller på FIFA 15. Syntes han var elendig på FIFA 14. Du bruker 4-1-2-1-2? Endret 3. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvem ville dere gått for på venstre midt? Har Eriksen nå, også skal jeg kvitte meg med Januzaj. Står mellom Young og Cazorla. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Noen som kan bygge et lag til rundt 60K. Du får nok nesten et toppet Ligue 1 team til den prisen, utenom Zlatan og Silva. Hvertfall på PC, kjenner ikke de andre prisene. Store forskjeller? Jeg betalte: Sirigu 11,5k Aurier 1,5k Luiz 10,75k Perrin 1,1k Bedimo 1,2k Matudi 8,9k Lucas 13,25k Lavezzi 10k Moutinho 3,8k Lacazette 6,9k Cavani 15,25 Det blir 84,15k. Men du kan jo kjøpe noen billigere spillere, og oppgradere etter hvert. Sirigu for eks. Jeg hadde Enyeama i starten, og han kostet bare 0,85k. Jeg har også Thiago Silva(52k) og Dani Alves(36k). Alves er nesten ikke nødvendig, men han er bedre på alt -phy, og du får orange linker siden luiz og lucas er brazilianere. Er Cavani en bra spiller på FIFA 15. Syntes han var elendig på FIFA 14. Du bruker 4-1-2-1-2? Jeg syntes han er god. Han har (bare) 79 i pace, så viss du er er en Pace-fyr, så er det kanskje ikke tingen. Det veier litt opp for det med Lacazette som har 87 i pace som spissmakker. Cavani er ihvertfall god til å avslutte! Jeg vil anbefale ham uansett! Ja, bruker 4-1-2-1-2. Men Moutinho og Matudi kan nok spille CM begge to i en 4-4-2 el. Hvem ville dere gått for på venstre midt? Har Eriksen nå, også skal jeg kvitte meg med Januzaj. Står mellom Young og Cazorla. Young vs Cazorla Pace vs teknikk. Er du mest avhengig av fart, eller dribling og pasninger? Jeg vile difinitivt gått for Cazorla, selv om han godt kunne vert litt raskere. Eriksen blir vel litt som en mellomting. Det eneste Young er bedre på er fart. Hva med å beholde Eriksen og kjøpe Cazorla i tillegg, så kan d rulere. Har du råd til det? Ville mye heller hatt Cazorla sentralt/offansivt på midtbanen, som i Fifa14! Da har ikke den farten så mye å si! En av mine mest brukte spillere i fifa2014. Endret 3. oktober 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hoho, klarte å vinne den nye cupen i prime-time med dette laget før i dag: http://www.futhead.com/15/squads/2826051/ Laget kostet INGENTING omtrent, betalte 150-200 for alle spillerne, vant cupen og fikk 4000 coins, lag ut spillerne for salg igjen (og antar at det blir litt fortjeneste). Hadde Gulbrandsen som vekslet med Kamara (annenhver kamp), Jo Inge Berget annenhver kamp for en av gutta på midten og Strandberg vekslet med en av gutta i midtforsvaret. Resten fikk klare seg på lav fitness. Gikk som smurt! Er utrolig deilig å vinne som underdog (som er det cupen heter?) når alle lag er høyt ratede bundesliga-lag med Mlapa på topp osv. Reginiussen kledde av alt som var. L2 all the way, ingen containing. Brustad er et monster på vingen! Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Mange som sier at de ikke får noe bra i pakker. Men tar man vare på alt man har, og ikke discarder ting så tjener man faktisk latterlig mye coins.. For å ta et eksempel.. Har du for eksempel åpnet masse pakker og sitter igjen med drøssevis av kontrakter.. Så selg 80-90% av de nå.. På Xbox One så blir kontrakter kjøpt automatisk om man legger de ut for 250.. Har du 1000 gold regular kontrakter så tilsvarer dette altså 250k.. Det er som å si at du har fått Neymar i pakke. Det er selvfølgelig en kjip jobb, men såpass må man klare.. Jeg facepalmer av alle som quickselger kontrakter. De tar null plass i klubben og orker man bryet på å quick selge spillerene sine så orker man kontraktene også Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 *snip* Tror du har sett på litt for mange YouTubers, de aller fleste quickselger ikke kontraktene sine. YouTubers gjør det pga. de har en milliard fifa points og kan åpne så mye pakker de bare vil. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 *snip* Tror du har sett på litt for mange YouTubers, de aller fleste quickselger ikke kontraktene sine. YouTubers gjør det pga. de har en milliard fifa points og kan åpne så mye pakker de bare vil.Vel de fleste quickseller jo når de har har drøssevis av non rare spillere i stallen og det ikke er noe annet å ta vare på..Alle de skriker når de får en spiller som er verdt 10k+.. Man åpner pakker for å noe bra som man kan tjene coins på. Men når du har åpnet så mange pakker så blir fort de små tingene verdt mye i lengden. Du sa bare imot deg selv nå.. Du sier at de ikke gjør det, men så sier du at de gjør det fordi de har så mye FIFA points? Uansett.. Quickseller man kontrakter så er man dum.. 32 * 1000 250-300 * 1000. Jeg velger å gjøre det siste iallfall. Det er 10 ganger mer penger enn discard. Å btw man blir ikke bannet for å kjøpe coins, de vil bare få deg til å tro at man blir det.. Youtubere advertiser coin selger sider.. Så vidt jeg vet så skulle EA banne hver eneste person som puttet det i YouTube videoen sin. Man har de gjort det? Niks. Jeg vil tørre å påstå at en fyr som KSI etc, ødelegger større grad markede med å fortelle folk hvor man skal kjøpe coins hen, enn om jeg fks går inn et sted å kjøper coins. Ja man bidrar, men skal man først minske skadene så får man begynne med de store kanonene først.. ( hadde ikke noe med innlegget ditt å gjøre pelle) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Vel de fleste quickseller jo når de har har drøssevis av non rare spillere i stallen og det ikke er noe annet å ta vare på..Alle de skriker når de får en spiller som er verdt 10k+.. Man åpner pakker for å noe bra som man kan tjene coins på. Men når du har åpnet så mange pakker så blir fort de små tingene verdt mye i lengden. Du sa bare imot deg selv nå.. Du sier at de ikke gjør det, men så sier du at de gjør det fordi de har så mye FIFA points? Quickseller virkelig folk bare i hytt og pine? Hvilket belegg har du for å si noe sånt? Jeg tror de aller fleste prøver å legge ut spillere, får man ikke solgt de så quickseller man, det er jo naturlig. Eller hva? Og at jeg sier imot meg selv? Jeg sier at de som IKKE er YouTubers ikke driver med quickselg-sløseri på samme måte som mange YouTubers. De åpner ikke en milliard pakker, jeg antar at de fleste (ikke-YouTubers) som åpner pakker prøver å maksimere utbytte av hver enkelt pakke. De som får sponset FIFA-points driter jo i hva de får i pakker hvis ikke det er en bra spiller, de bare åpner mer pakker hvis de absolutt trenger coins eller kontrakter. Easy peasy. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 det er mange non-rare-goldspillere, som man ikke får 300 for, og da er kan det være lurt å quick-selge Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 det er mange non-rare-goldspillere, som man ikke får 300 for, og da er kan det være lurt å quick-selge Ja, nettopp. De som IKKE selger (og det vet man, enten man har prøvd eller ikke), de quickselges over en lav sko. Det skjer tilogmed med en hel del rare-goldspillere også. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 det er mange non-rare-goldspillere, som man ikke får 300 for, og da er kan det være lurt å quick-selge Ja selvfølgelig Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 det er mange non-rare-goldspillere, som man ikke får 300 for, og da er kan det være lurt å quick-selge Ja, nettopp. De som IKKE selger (og det vet man, enten man har prøvd eller ikke), de quickselges over en lav sko. Det skjer tilogmed med en hel del rare-goldspillere også. Jepp, de dårlige spillerne i de dårlige ligaene osv Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Er maks DNF på season i år 0.63? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Merket det samme i stad selv, Emils, min har stoppet på 0.63 iaf. Har virkelig funnet meg til rette i 4-3-3 (2) - den med en CDM, og har utrolig nok funnet ut at Fellaini er beist #1 på spillet. Har Matic, men Fellaini er enda bedre (null realistisk, men men). Laget: http://www.futhead.com/15/squads/2979105/ (med respektive erstatninger på benken når fitness nærmer seg 90). Har gått ubeseiret fra fjerde til annendivisjon nå, har også 2 av 2 mulige i 2. div og seiler mot første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå