Neymar10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Spillere det kan være verdt å sjekke ut nå. Benatia 16K Milner IF 12K Xavi 20K David Silva 30K Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Spillere det kan være verdt å sjekke ut nå. Benatia 16K Milner IF 12K Xavi 20K David Silva 30K Hva mener du med det? Flere som snakker om at vi kanskje har nådd toppen prismessig nå, men det er vanskelig å vite. Kommer i hvert fall til å ta tid før Milner går opp i pris. Se hvor tregt det gikk med Milito ifjor, som hadde et langt mer interessant kort. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nysgjerrig. Hvilke spiller er toppscorer i deres klubb? Doumbia putter flest for meg. Messi selvfølgelig.. Men han føles svak rett og slett.. Men han er så hurtig og mister aldri ballen når han løper så tja.. Gull verdt i kick off situasjonene Jackson Martinez!! Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Spillere det kan være verdt å sjekke ut nå. Benatia 16K Milner IF 12K Xavi 20K David Silva 30K Hva mener du med det? Flere som snakker om at vi kanskje har nådd toppen prismessig nå, men det er vanskelig å vite. Kommer i hvert fall til å ta tid før Milner går opp i pris. Se hvor tregt det gikk med Milito ifjor, som hadde et langt mer interessant kort. Tviler på at prisene er på sitt høyeste nå. Spillere både synker og øker i verdi hele tiden. Veldig uoversiktlig. Endret 2. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye penger bruker dere på å kjøpe fifapoints egentlig? det e jævlig gøy og man kan bli avhengig av å åpne pakker, nesten som å gamble, man vet ikke hva man får før man satser...men i år skal jeg bruke mye mindre...siden fifa15 har kommet ut, har jeg kun brukt 4600 FP, som kostet 329 kr, og eg var så heldig som fikk robben, tevez, jerome boateng for å nevne noen...men på fifa14 har eg sikkert brukt 3000 kr på 1 år haha...er det mulig... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Spillere det kan være verdt å sjekke ut nå. Benatia 16K Milner IF 12K Xavi 20K David Silva 30K Hva mener du med det? Flere som snakker om at vi kanskje har nådd toppen prismessig nå, men det er vanskelig å vite. Kommer i hvert fall til å ta tid før Milner går opp i pris. Se hvor tregt det gikk med Milito ifjor, som hadde et langt mer interessant kort. Prisene går opp og ned hele tiden. De kan like gjerne gå ned som opp, med unntak av Milner (som det som sagt vil gå tregt oppover med) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er så vanvittig kjedelig å spille i de høyere divisjonene. Tror nesten ikke jeg har møtt noe annet enn Doumbia, Musa og han Tosic på samtlige XI. At dere (de av dere her inne som kjører rusissk) gidder, fatter og begriper ikke. Har også møtt på en del som har brukt denne "Braithwaite"-duden, det er jo helt komisk at folk bruker folk utelukkende pga. fart. Da ble det til at man kjøpte Onuoha, Koscielny, Gamboa og Moreno i bakre firer. Sneiks pacenoobs. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Mye av grunnen til å bruke spillere fra russisk liga er at de har bra skill moves i tillegg til at de har andre stats enn pace som er bra. Musa er riktignok liten og svak, og har et dårlig skudd. Der er det bare pace, dribbling og skill moves. Doumbia, Rondon (helst IF), Boussoufa, Danny, Tosic og Witsel er ikke så dumt. Så kan man hybridisere med link mellom Witsel og Vertonghen/Kompany for å få inn et ok forsvar. Men hvis man bare skal bruke dette til pace abuse så er det jo kjedelig. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Det er så vanvittig kjedelig å spille i de høyere divisjonene. Tror nesten ikke jeg har møtt noe annet enn Doumbia, Musa og han Tosic på samtlige XI. At dere (de av dere her inne som kjører rusissk) gidder, fatter og begriper ikke. Har også møtt på en del som har brukt denne "Braithwaite"-duden, det er jo helt komisk at folk bruker folk utelukkende pga. fart. Da ble det til at man kjøpte Onuoha, Koscielny, Gamboa og Moreno i bakre firer. Sneiks pacenoobs. Russisk liga er billig, og spillere som Musa og Doumbia er vanvittig OP. Jeg bruker forøvrig dette laget: http://www.futhead.com/15/squads/2686182/ er i D5 Endret 2. oktober 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er så vanvittig kjedelig å spille i de høyere divisjonene. Hvor høyt er du? Har akkurat kommet meg gjennom femte, og kan ikke si at jeg sliter med Doumbia noe særlig. Tror jeg har møtt et russisk lag 3-4 ganger. Sliter selv med det forbanna tempoet. Alt handler om å spille den kjappe spissen din gjennom forsvaret og pga. den elendige posisjonering til forsvaret så klarer man jo aldri å stoppe dem.. Den eneste måten jeg vinner på, er å spille e like / enda kjappere. Helt latterlig! Nærmer seg det dårligste spillet i serien snart. Liker så ekstremt mye av spillet, men hater hvor lett det er å komme til sjanse. Har hatt mange kamper med 10+ mål, noe som aldri skjedde i FIFA 14. Håper de kan fikse litt på det med tiden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er så vanvittig kjedelig å spille i de høyere divisjonene. Tror nesten ikke jeg har møtt noe annet enn Doumbia, Musa og han Tosic på samtlige XI. At dere (de av dere her inne som kjører rusissk) gidder, fatter og begriper ikke. Har også møtt på en del som har brukt denne "Braithwaite"-duden, det er jo helt komisk at folk bruker folk utelukkende pga. fart. Da ble det til at man kjøpte Onuoha, Koscielny, Gamboa og Moreno i bakre firer. Sneiks pacenoobs. Null stress å spille mot folk med pace da? Generelt sett er pacewhores latterlige dårlig, så bør ikke være noe problem om du kan å utnytte motstanderen. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er så vanvittig kjedelig å spille i de høyere divisjonene. Tror nesten ikke jeg har møtt noe annet enn Doumbia, Musa og han Tosic på samtlige XI. At dere (de av dere her inne som kjører rusissk) gidder, fatter og begriper ikke. Har også møtt på en del som har brukt denne "Braithwaite"-duden, det er jo helt komisk at folk bruker folk utelukkende pga. fart. Da ble det til at man kjøpte Onuoha, Koscielny, Gamboa og Moreno i bakre firer. Sneiks pacenoobs. Null stress å spille mot folk med pace da? Generelt sett er pacewhores latterlige dårlig, så bør ikke være noe problem om du kan å utnytte motstanderen. Samme her! syns det e gøyt å spille mot pace whores! Bare til å ligge dypt, være tålmodig, satse på kontringer Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 LW - Munian RW - Deulofeu CF/CAM - Cerci Viss du kjøper deg gradvis opp anbefaler jeg på det sterkeste Cerci som CF/CAM, drøy in game pace Ble Koke,Bangoura og Alcácer De andre ble litt dyr. Så får jeg spare til Griezmann,Cerci og Isco! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Det er så vanvittig kjedelig å spille i de høyere divisjonene. Tror nesten ikke jeg har møtt noe annet enn Doumbia, Musa og han Tosic på samtlige XI. At dere (de av dere her inne som kjører rusissk) gidder, fatter og begriper ikke. Har også møtt på en del som har brukt denne "Braithwaite"-duden, det er jo helt komisk at folk bruker folk utelukkende pga. fart. Da ble det til at man kjøpte Onuoha, Koscielny, Gamboa og Moreno i bakre firer. Sneiks pacenoobs. Null stress å spille mot folk med pace da? Generelt sett er pacewhores latterlige dårlig, så bør ikke være noe problem om du kan å utnytte motstanderen. Det er forsåvidt sant, men de får som regel alltid et eller annet idiotisk mål som gjør det vanskelig. 9 av 10 kamper vinner man, men den ene kampen er ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) LW - Munian RW - Deulofeu CF/CAM - Cerci Viss du kjøper deg gradvis opp anbefaler jeg på det sterkeste Cerci som CF/CAM, drøy in game pace Ble Koke,Bangoura og Alcácer De andre ble litt dyr. Så får jeg spare til Griezmann,Cerci og Isco! Noen andre som har merket hvor lite det betyr hvilken keeper som står i mål? Bruker jeg Neuer slipper jeg ikke inn mindre mål en med en laverere "rated" keeper. Courtois føles også litt som at han slipper inn det meste, utrolig irriterende.. Endret 3. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Howard er den beste keeperen sies det. Neuer og Courtois er visst bare dritt og slipper inn mål eller mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Jeg er enig. Min teori er mtp. pris. Howard koster rundt 8k, mens TC koster rundt 100k. TC burde være ganske ganske mye bedre enn Howard om han skal forsvare prisen. Keepere har sjeldent avgjort kamper, og gjør neppe det i år også. I følge Futhead har også Howard mer overall stats enn TC. Endret 3. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=fpxv0QOIbDFJ:360 Mitt lag pr nå. Mangler Thiago Silva og Zlatan, men sistnevnte vil jeg nok aldri få råd til da jeg ikke kjøper FIFA Points. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg er enig. Min teori er mtp. pris. Howard koster rundt 8k, mens TC koster rundt 100k. TC burde være ganske ganske mye bedre enn Howard om han skal forsvare prisen. Keepere har sjeldent avgjort kamper, og gjør neppe det i år også. I følge Futhead har også Howard mer overall stats enn TC. akkurat der er jeg uenig, keepere kan avgjøre kamper, casilla(ikke casillas) hadde noen syyke kamper for meg hvor han faktisk reddet utenomjordiske sjanser som jeg var sikker på gikk inn, vant en kamp 1-0 som ikke skulle være mulig. Mens i semi finalen i cupen så kjøpte jeg inn marchisio pga han er italiensk, slapp inn 5 mål, mange billige skudd mellom beina, gikk rett på transfer list med han etter kamp, de andre keeprene mine ville gjort en bedre jobb det er garantert Ser at mange har howard men kan ikke begripe hvorfor han er bedre enn TC, men om prisen stemmer så er han vel ett kupp? men beste keeperen må vel være neuer uansett, møtt han 2-3 ganger, redder jo det meste! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=fpxv0QOIbDFJ:360 Mitt lag pr nå. Mangler Thiago Silva og Zlatan, men sistnevnte vil jeg nok aldri få råd til da jeg ikke kjøper FIFA Points. Veldig likt mitt eget lag, bare jeg har Silva, og at jeg har en ekstra spiss i stedet for Cabaye. Jeg går nok over til 4-3-3(2) tror jeg. Mouthinho har vert meget god for meg forresten! https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jVFtqg4rnLn0C:pc Jeg har også et Brasiliansk lag, mangler bare Neymar på det, så er det toppet. Bare synd at jeg aldri kommer til å få råd til Neymar og Zlatan uansett.. Tevez er også et alternativ på topp, han får grønn link til Lavezzi, så holder seg på 100chem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå