AnewZ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har season ticket på ps4 og points der er svindyrt Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har en amerikansk konto, og der er det ikke mulig å kjøpe fifa points. Så tviler på at det funker, r på Ps3.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 12000 points koster rundt $90 på US Xbox One med EA Access rabatt Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg har season ticket på ps4 og points der er svindyrt Season ticket er ikke for PS4, kunn til ps3 og xbox 360:. Utrolig teit sia jeg har kjøp season ticket i april. Får ingen nytte av det siden jeg er på ps4 nå.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du får en pakke i uken, det gjør hvertfall jeg. Eneste grunnen til at jeg har det er fordi jeg glemte å "avbestille" og den fornya seg automatisk. Rimelig pissed når EA trakk 130,- som den fattige studenten jeg er. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du får en pakke i uken, det gjør hvertfall jeg. Eneste grunnen til at jeg har det er fordi jeg glemte å "avbestille" og den fornya seg automatisk. Rimelig pissed når EA trakk 130,- som den fattige studenten jeg er. Du er pissed på EA fordi du ikke har styring selv over hva du bruker pengene dine på? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du får en pakke i uken, det gjør hvertfall jeg. Eneste grunnen til at jeg har det er fordi jeg glemte å "avbestille" og den fornya seg automatisk. Rimelig pissed når EA trakk 130,- som den fattige studenten jeg er. Du er pissed på EA fordi du ikke har styring selv over hva du bruker pengene dine på? Skrev jeg "på EA?" 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Du er pissed på EA fordi du ikke har styring selv over hva du bruker pengene dine på? Ikke vær bedriten. Endret 2. oktober 2014 av HArild 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) . Endret 2. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du er pissed på EA fordi du ikke har styring selv over hva du bruker pengene dine på? Ikke vær bedriten. Hvordan er det å være bedriten når han selv sier at han ikke hadde oversikt selv? Jeg simpeltent trodde han mente at han var sur på EA for å bli ha trukket i penger. Han burde ha styring på sånt selv, noe han ikke hadde = har ikke oversikt... Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Du er pissed på EA fordi du ikke har styring selv over hva du bruker pengene dine på? Ikke vær bedriten. Hvordan er det å være bedriten når han selv sier at han ikke hadde oversikt selv? Jeg simpeltent trodde han mente at han var sur på EA for å bli ha trukket i penger. Han burde ha styring på sånt selv, noe han ikke hadde = har ikke oversikt... Ja, det tror jeg nok han er klar over selv. Kommentaren din handler mer om å være bedreviter en å faktisk hjelpe han, fordi det har allerede skjedd så minner du han på hvor dum han er, unødvendig. Det er fort gjort å glemme i blant, i og med at alt er måneds betaling nå om dagen, faktisk frustrerende hvor dyrt det har blitt med Internett med tiden. Spotify 99kr, Sumo 2200kr i året, VIaplay 200-300kr, Cmore 200-300kr, ps plus, ea season ticket i tillegg har hver eneste internrettavis låste saker som det koster å låse opp. Viss en vil lese disse ektra aktraktive sakene i lokalavisa i tillegg til Vg og Dagbladet blir det dyrt som F*** Sorry utbruddet, er bare litt frustrert over at alt skal koste så mye penger Endret 2. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Han kan ikke klandre noe andre enn han selv desverre. Season ticket er ikke mnd betaling, det er et års abo.. Det er ikke slik at man MÅ ha alt. Enkelte ting får man priotere mer enn annet. Om man velger å kjøpe alt så svir det i lommeboka ja, men det er valg man selv tar. At ting koster mye er det ingen tvil om, å det er bare sånt verden har blitt. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Får ikke lagt til Banega som jeg kjøpte.. Står det er noe forsinkelse på overgansmarkedet på grunn av stor pågang, prøv igjen senere. Kjøpte nettopp Navas å da var det ingen problemer. Vært sånn i flere timer nå Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvordan kan en spiller stige/synke i pris? Er det formen i virkeligheten som avgjør det? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Viss spilleren har høy rating og aktraktiv for andre spillere så vil han stige. Mulgens på kampdagen viss han har prestert kan han øke litt pga stor etterspørsel. Kjøpte Di Maria IF for to dager siden han har steget over 100k siden da Reus kjøpte jeg for 150k ligger snart på 200k, nyter dagene som finansmann på FIFA. Mye av det med kjøp og salg av spillere handler om flaks.. You buy big you gain much, but you could loose even more Ikke så vankelig å spå hvilke spillere som komme til å stige Endret 2. oktober 2014 av HArild Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hvordan kan en spiller stige/synke i pris? Er det formen i virkeligheten som avgjør det? Tilbud og etterspørsel som svinger. Når f.eks. en spiller er out of packs, så synker tilbudet uten at etterspørselen nødvendigvis synker. Men det kan også være slik at en spiller som er i ferd med å bli fjernet fra pakker kan få en unaturlig høy pris fordi folk hamstrer og har tenkt å selge med profitt senere. Det skjedde med han sølvspilleren fra Georgia. Da han fortsatt var i pakker i går gikk han for 2k. I dag, når han ikke lenger er i pakker, byr ikke folk 1k engang. Jeg har selv hamstret litt og det kan hende at jeg tapte på dette. Jeg kjøpte for rundt 1,5k. Håper han øker til det eller mer før uka er omme. Jeg hamstret litt Rondon da jeg så at han kom med på TOTW. Kjøpte for ca 1,5k og solgte for litt over 3k. De mest ekstreme svingningene vil du nok se i forbindelse med TOTY, TOTS og St. Patrick's Day. Når vi kommer til TOTY/TOTS vil de fleste synke i verdi, mens noen går veldig opp i pris. Holebas gikk for under 1k før TOTS sist, men da TOTS Manolas kom steg plutselig prisen til Holebas til over 20k. Et annet eksempel på at en spiller kan påvirke en annens er Depays gull-inform. Da steg Willems til 40k+, mens man tidligere kunne kjøpe for 2-3k. Endret 2. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Kan man ha flere kort av samme spiller på laget? Sånn at ett lag har 3 messi'er på topp f.eks Kom med tips på billige vinger, prøver å bygge et la liga lag:) Treng en spiss også. Har bare 4300 å handle for Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hvordan kan en spiller stige/synke i pris? Er det formen i virkeligheten som avgjør det? Tilbud og etterspørsel som svinger. Når f.eks. en spiller er out of packs, så synker tilbudet uten at etterspørselen nødvendigvis synker. Men det kan også være slik at en spiller som er i ferd med å bli fjernet fra pakker kan få en unaturlig høy pris fordi folk hamstrer og har tenkt å selge med profitt senere. Det skjedde med han sølvspilleren fra Georgia. Da han fortsatt var i pakker i går gikk han for 2k. I dag, når han ikke lenger er i pakker, byr ikke folk 1k engang. Jeg har selv hamstret litt og det kan hende at jeg tapte på dette. Jeg kjøpte for rundt 1,5k. Håper han øker til det eller mer før uka er omme. Jeg hamstret litt Rondon da jeg så at han kom med på TOTW. Kjøpte for ca 1,5k og solgte for litt over 3k. De mest ekstreme svingningene vil du nok se i forbindelse med TOTY, TOTS og St. Patrick's Day. Når vi kommer til TOTY/TOTS vil de fleste synke i verdi, mens noen går veldig opp i pris. Holebas gikk for under 1k før TOTS sist, men da TOTS Manolas kom steg plutselig prisen til Holebas til over 20k. Et annet eksempel på at en spiller kan påvirke en annens er Depays gull-inform. Da steg Willems til 40k+, mens man tidligere kunne kjøpe for 2-3k. Det pleier også å være en market crash i november tiden. Endret 2. oktober 2014 av Neymar10 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Kan man ha flere kort av samme spiller på laget? Sånn at ett lag har 3 messi'er på topp f.eks Kom med tips på billige vinger, prøver å bygge et la liga lag:) Treng en spiss også. Har bare 4300 å handle for Du kan jo gjette (ok, svaret er nei) Er ikke sikkert at det er BBVA som er det beste ligavalget, det avhenger av budsjett og formasjon/spillestil. Russisk liga er flott med et lavt budsjett. Men Vela/Susaeta/Feghouli og Ibai Gomez er verdt å se på. Uche ST. Hybrid kan også være lurt, siden enkelte ligaer gjør det vanskelig å få inn gode spillere billig. Endret 2. oktober 2014 av oscrue10 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) LW - Munian RW - Deulofeu CF/CAM - Cerci Viss du kjøper deg gradvis opp anbefaler jeg på det sterkeste Cerci som CF/CAM, drøy in game pace Endret 2. oktober 2014 av HArild 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå