PrettyBoy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er jo egentlig rettferdig at det er slik, har dem sagt når de åpner web-appen? Er det slik at det er egen web for ps3-Xbox360, ps4 og xOne eller hva den nyeste heter. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Kan den ikke bare åpne? Cant wait! Lenke til kommentar
petboo Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 De sier at fifa 15 første TOTW kjem klokka 16.00 så da er det nok rundt 17.00 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er det no særlig å gjøre der? kjøpe pakker å ha OP team før spillet i det hele tatt kommer ut? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Du kan åpne pakker, sette opp et lag, trade, se på evt. ny utforming av web appen. 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Vil ha web-appen jeg og håper de har fiksa serverne!! Hvordan skal folk ha råd til disse spillerne via web-appen, når vi ikke får spillet før om 8-9 dager? Endret 17. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 kan man få råd, men tippe ingen vil selge dem akkurat nå siden alle har så lite coins. så da tar de vare på de og venta til da folk begynner å få seg coins Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er det no særlig å gjøre der? kjøpe pakker å ha OP team før spillet i det hele tatt kommer ut? Web app før man får spillet er veldig vesentlig. Er man dyktig der kan man få et greit forsprang på andre. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ryktes om at web appen er utsatt til den 19.September. Endret 17. september 2014 av Tkse Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Da må du ha med en kilde (troverdig sådan). Men ville ikke overrasket meg, er alltid noe surr når EA skal lansere ting. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Da må du ha med en kilde (troverdig sådan). Men ville ikke overrasket meg, er alltid noe surr når EA skal lansere ting. Tar ikke med kilde, ettersom jeg leste det i en kommentar på et eller annet forum. Men har ikke kommet enda og er den 18 nå... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Da må du ha med en kilde (troverdig sådan). Men ville ikke overrasket meg, er alltid noe surr når EA skal lansere ting. Tar ikke med kilde, ettersom jeg leste det i en kommentar på et eller annet forum. Men har ikke kommet enda og er den 18 nå... Mente bare at dersom man ikke har en troverdig kilde så har ryktet tilnærmet null verdi Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Er det no særlig å gjøre der? kjøpe pakker å ha OP team før spillet i det hele tatt kommer ut? Web app før man får spillet er veldig vesentlig. Er man dyktig der kan man få et greit forsprang på andre. Joda ser den, jeg er bare ikke så opptatt av det. Jeg har jo uansett et greit forsprang Endret 18. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Da må du ha med en kilde (troverdig sådan). Men ville ikke overrasket meg, er alltid noe surr når EA skal lansere ting.Tar ikke med kilde, ettersom jeg leste det i en kommentar på et eller annet forum. Men har ikke kommet enda og er den 18 nå... Mente bare at dersom man ikke har en troverdig kilde så har ryktet tilnærmet null verdi Rykter har null verdi i seg selv. Derimot så er det tross alt EA vi snakker om. Alt kan skje med dem. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Er det no særlig å gjøre der? kjøpe pakker å ha OP team før spillet i det hele tatt kommer ut? Web app før man får spillet er veldig vesentlig. Er man dyktig der kan man få et greit forsprang på andre. Joda ser den, jeg er bare ikke så opptatt av det. Jeg har jo uansett et greit forsprang På hvilken måte har du et greit forsprang? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Kom igjen, den var vel opplagt? Selvfølgelig fordi jeg er så sykt god! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det gir jo ikke noe mening. Tipper du ikke engang vet hva Ultimate Team er. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Haha, Trenger ikke ha bra lag og masse coins om man er god nok til å slå de beste lag med bronze players. Hvordan gir det ikke mening? (for å sette det på spissen) Endret 18. september 2014 av barezell Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Det er jo ikke noe stress å briljere med bronze spillere! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå