Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst å selge Robben snart, trenger coins, ser prisene på robben går opp og ned hver eneste dag, ene dagen er han verdt 450K andre dagen er han verdt 500K, så sier noen youtubere at han vil være verdt over 600-700K om noen uker...:/ tror dere at dette stemmer?

Lenke til kommentar

Takk for råd folkens! :) Eg husker på fifa 14 robben var dritt "billig" i begynnelsen så rundt etter noen måneder var jo han verdt 900K så gikk han litt nedover igjen også oppover igjen..vil gjerne ha de coinsene ja;) men får bare vente:) hehe.. Ka med tevez da? går for rundt 60 K no, selge nå eller vente?

Lenke til kommentar

Tevez har jo en inform ute nå, så kanskje du burde selge han, fordi nå er han "rare"

70K er kanskje ikke så dårlig, serie A spiller, H/H workrates, konkurrerer mot Ibarbo om spissplassen..

Men, skal du bare sitte på de pengene eller kjøpe noen andre?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Tevez har jo en inform ute nå, så kanskje du burde selge han, fordi nå er han "rare"

70K er kanskje ikke så dårlig, serie A spiller, H/H workrates, konkurrerer mot Ibarbo om spissplassen..

Men, skal du bare sitte på de pengene eller kjøpe noen andre?

Nei altså jeg er fornøyd med laget jeg har nå, vil bygge et nytt lag da men for øyeblikket kjører jeg med Portugisisk Liga, ganske billig og gøyt lag å spille med, rekorden e: 17-1-1. Spiller 4-3-3:

Gaitan - Jackson Martinez - Quaresma

Quintero - Carvalho - Herrera

Eliseu - Martins Indi - Mauricio - Danilo

Julio Cesar

Lenke til kommentar

Er det generelt lurt og vente med å kjøpe nå?

Eg føler prisane bare vil gå opp, jo meir folk speler, jo meir pengar vil dei få å rutte med. Så prisnivået vil vel stige litt no, før det faller igjen når folk har laga sine, før det igjen stiger.

Er jo bare å ta coin sellers som eit eksempel på verdien av valuta. No må du ut med 1600 kroner for 1 mill coins, men halvveis uti på FUT14 fekk du 1 mill for 600 kroner.

Det viktigaste er jo at du skal spela kamper, og det gjer du jo no, og då vil du jo gjera da med eit lag du føler er godt nok.

Lenke til kommentar

Svidde av mesteparten av pengene på mitt tyske lag i går. Ble:

- Luiz Gustavo

- Gundogan

- Mkhitaryan

- Ramos

- Sam

Har i tillegg en bunsj av andre spillere. Føler at det kun er 3-4 som vil forsterke meg nå, så nå begynner det å bli bra. Har mest sannsynlig aldri råd til noen av de spillerne uansett :)

På tur hjem fra UIT nå. Skal teste laget, gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...