New77Era Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har lyst å selge Robben snart, trenger coins, ser prisene på robben går opp og ned hver eneste dag, ene dagen er han verdt 450K andre dagen er han verdt 500K, så sier noen youtubere at han vil være verdt over 600-700K om noen uker...:/ tror dere at dette stemmer? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Vil tro det faktisk, mange som selger han "billig" nå fordi de trenger coins til andre spillere. Husk spillet hakke vært ute mer enn en uke, og når folk har spilt en del og bygd opp coinsa deres, så vil de ha tilbake Robben, og da øker han nok i pris. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Enig i @PrettyBoy. Tipper at han kommer til å ligge på opp mot en mill. til slutt. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Takk for råd folkens! Eg husker på fifa 14 robben var dritt "billig" i begynnelsen så rundt etter noen måneder var jo han verdt 900K så gikk han litt nedover igjen også oppover igjen..vil gjerne ha de coinsene ja;) men får bare vente:) hehe.. Ka med tevez da? går for rundt 60 K no, selge nå eller vente? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Tevez har jo en inform ute nå, så kanskje du burde selge han, fordi nå er han "rare" 70K er kanskje ikke så dårlig, serie A spiller, H/H workrates, konkurrerer mot Ibarbo om spissplassen.. Men, skal du bare sitte på de pengene eller kjøpe noen andre? Endret 2. oktober 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Er det generelt lurt og vente med å kjøpe nå? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nysgjerrig. Hvilke spiller er toppscorer i deres klubb? Doumbia putter flest for meg. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Sturridge er helt rå, men nå bruker jeg Ramos. Digg som bare det! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nysgjerrig. Hvilke spiller er toppscorer i deres klubb? Doumbia putter flest for meg. Ekleste spilleren på fifa15 det der. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nysgjerrig. Hvilke spiller er toppscorer i deres klubb? Doumbia putter flest for meg. Ekleste spilleren på fifa15 det der. Kunne ikke vært mer enig. Kanskje den beste spilleren også. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Tevez har jo en inform ute nå, så kanskje du burde selge han, fordi nå er han "rare" 70K er kanskje ikke så dårlig, serie A spiller, H/H workrates, konkurrerer mot Ibarbo om spissplassen.. Men, skal du bare sitte på de pengene eller kjøpe noen andre? Nei altså jeg er fornøyd med laget jeg har nå, vil bygge et nytt lag da men for øyeblikket kjører jeg med Portugisisk Liga, ganske billig og gøyt lag å spille med, rekorden e: 17-1-1. Spiller 4-3-3: Gaitan - Jackson Martinez - Quaresma Quintero - Carvalho - Herrera Eliseu - Martins Indi - Mauricio - Danilo Julio Cesar Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nysgjerrig. Hvilke spiller er toppscorer i deres klubb? Doumbia putter flest for meg. Aguero overlegen i forhold til Sturridge some er på 2. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Lukaku på Engelsk og Bernhard på brasiliansk nasjonalitet. Bernhard er ekspert på å skaffe straffespark iallefall. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Er det generelt lurt og vente med å kjøpe nå? Eg føler prisane bare vil gå opp, jo meir folk speler, jo meir pengar vil dei få å rutte med. Så prisnivået vil vel stige litt no, før det faller igjen når folk har laga sine, før det igjen stiger. Er jo bare å ta coin sellers som eit eksempel på verdien av valuta. No må du ut med 1600 kroner for 1 mill coins, men halvveis uti på FUT14 fekk du 1 mill for 600 kroner. Det viktigaste er jo at du skal spela kamper, og det gjer du jo no, og då vil du jo gjera da med eit lag du føler er godt nok. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nysgjerrig. Hvilke spiller er toppscorer i deres klubb? Doumbia putter flest for meg. Markus Rosenberg med god margin. Sånn blir det når man skal være litt udda og spille svenskt :-P Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Noen som vet hva som er greia? Rykket opp og to kamper på rad skjer dette. Ute i menyen har jeg fått null coins og null poeng, skulle hatt 6... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Svidde av mesteparten av pengene på mitt tyske lag i går. Ble: - Luiz Gustavo - Gundogan - Mkhitaryan - Ramos - Sam Har i tillegg en bunsj av andre spillere. Føler at det kun er 3-4 som vil forsterke meg nå, så nå begynner det å bli bra. Har mest sannsynlig aldri råd til noen av de spillerne uansett På tur hjem fra UIT nå. Skal teste laget, gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå