Adrax Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Dreit meg litt ut her nå jeg! Solgte Dzeko og Isco på quick sell.......... Sånn går det når ting skal skje kjapt! Regner med at det er nada jeg kan gjøre for å få de tilbake? Du er ny i Fifa ja...? Nei, du kan ikke få dem tilbake. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Dreit meg litt ut her nå jeg! Solgte Dzeko og Isco på quick sell.......... Sånn går det når ting skal skje kjapt! Regner med at det er nada jeg kan gjøre for å få de tilbake? Du er ny i Fifa ja...? Nei, du kan ikke få dem tilbake. Ikke i FIFA nei, men på FUT ja... Laaame Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Dreit meg litt ut her nå jeg! Solgte Dzeko og Isco på quick sell.......... Sånn går det når ting skal skje kjapt! Regner med at det er nada jeg kan gjøre for å få de tilbake? Har gjort samme tabben med litt andre ting. Det er en forbannelse å være så rask i fingrene, men treg i hodet :-P Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Slapp av. Jeg klarte å gjøre det med Neymar på FIFA 14. Var ikke helt i slaget etter det... Endret 1. oktober 2014 av Tkse Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Jaja, fiksa seg nesten da.. For pengene jeg fikk fra å selge dem + litt til fikk jeg David Luiz og Sturridge en pakke!.. Litt plaster på såret det, men kunne godt tenkt meg alle 4 istedenfor. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ramsey, Dembele, Paulinho eller Matic? Klarer ikke å bestemme meg helt.. Trenger en ny partner til Fernandinho. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Matic eller Kouyate , monstre begge to i CDM Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ramsey, Dembele, Paulinho eller Matic? Klarer ikke å bestemme meg helt.. Trenger en ny partner til Fernandinho. Matic syns jeg. Jeg skal hvertfall ha Matic i CDM når prisene synker etterhvert! Fernandinho fikk jeg i en sånn manager-task pakke så blir Fernandinho - Matic - Ramsey på midtbanen min etterhvert tror jeg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ramsey, Dembele, Paulinho eller Matic? Klarer ikke å bestemme meg helt.. Trenger en ny partner til Fernandinho.Bruker Matic selv, digg spiller? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Bruker Cabella som CAM, noen som har testa Cesc, Oscar eller Mata? Har snart råd til en av dem.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Spiller 4-4-2, men regner med at Matic funker utmerket i en CM også? Har testet litt med Ramsey / Fernandinho nå siden jeg hadde Ramsey på lån, og jeg føler at jeg taper mange dueller på midten siden begge er små. Ønsker Yaya mest av alt, men ikke til den summen.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kan funke det, men kanskje det hadde vært bedre med 4-4-2(2) da slipper alle å løpe fra Matic? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Kan funke det, men kanskje det hadde vært bedre med 4-4-2(2) da slipper alle å løpe fra Matic? Tjaa. Var lite sugen på å bytte begge om til CDM. En ren 4-4-2 funker utmerket Endret 1. oktober 2014 av Espp Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flere her inne som bruker 4-1-2-1-2 (2) som vil dele erfaringer? Begynner å sitte ganske godt nå, men tror det kommer til å bli enda bedre når jeg får et par oppgraderinger på plass. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ramsey, Dembele, Paulinho eller Matic? Klarer ikke å bestemme meg helt.. Trenger en ny partner til Fernandinho. Jeg vil si Ramsey > Paulinho > Dembele > Matic. Kouyaté ser dårlig ut selv for et rent sølvlag. Sjeldent at spillere på 71er gode sølvspillere. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Kouyate er jo ett monster ! Super sterk, latterlig stamina Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flere her inne som bruker 4-1-2-1-2 (2) som vil dele erfaringer? Begynner å sitte ganske godt nå, men tror det kommer til å bli enda bedre når jeg får et par oppgraderinger på plass.Bruker samme formasjon, digger den Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Når kommer første patch til dette drittspillet? Pace er bedre enn noen sinne, fordi forsvaret er helt ødelagt. Tar man L1+trekant (som forresten er like OP) til en lynrask spiller, så kan man enkelt bare valse gjennom forsvaret. Loic Remy skal ikke bare kunne valse gjennom et forsvar bestående av Sokratis, Boateng, Rodriguez og Piszczek. Verste FIFA noen sinne? Virker slik etter en uke. Endret 1. oktober 2014 av Dapper Chap 1 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Har prøvd finesse å det funker heller ikke. Slipper nesten ikke inn finesse skudd heller så folk har vell lagt merke til at det bare var OP på 14. Må nok bare øve på plassering av power shots. Unnskyld meg, men hva er Manual shooting? Det mange gjør feil e at de holder inne løpe knappen mens de skyter, då går ballen ofte til helvete over, du må slippe løpe knappen ta deg god tid og skyt den hard i hjørnet uten å holde inne løpe knappen eg har ikke problemer med å score Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flere her inne som bruker 4-1-2-1-2 (2) som vil dele erfaringer? Begynner å sitte ganske godt nå, men tror det kommer til å bli enda bedre når jeg får et par oppgraderinger på plass. 4-1-2-1-2 er ikke så bra i år føler jeg, føler den beste formasjonen i år er faktisk 4-4-2...4-1-2-1-2 gir ofte litt rom på midtbanen, mellom den defensive rollen og offensive rollen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå