Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Men sånn er det ofte på Ultimate team i begynnelsen, skjer ikke med alle, men de fleste får gode spillere i starten, jeg fikk Robben i min aller første pakke :p helt utrolig...etter robben, fikk eg eto og emenike i samme pakke...også tevez etterpå, så var det vel 3-4 pakker på rad som var drit....har kun kjøpt 4600 fifapoints, den til 329 kr tror eg? kommer ikke til å kjøpe på en veldig god stund :)

FiFA 13 Fikk jeg Neymar i første pakke, FiFA 14 fikk jeg Robben i første, FiFA 15 Fikk jeg Konan Ya^^

 

Har åpnet uendelig mye pakker i år, har lagt merke til at innholdet i pakkene i år ikke er på langt nær like bra som på tidligere FIFA.

Du er er nesten heldig viss du får en "rare" spiller i det hele tatt i 7500 pakkene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, og ikke bare det - jeg får kontoen min markert med et stadig økende antall "DNF" som igjen går ut over coins...

 

Det er litt trist når det mest spennende med Fifa Ultimate Team ikke skjer i løpet av kampen, men etter kampen: Blir jeg frakobla eller ikke? Veldig trist faktisk... jeg storkoser meg på banen, men jeg er dritnervøs etter hver kamp.

 

I dag har jeg spilt 5 kamper, 4 seire, 1 tap. Etter alle seirene mine bet jeg negler og håpet på at jeg ikke skulle bli disconnecta. I dag gikk det bra. I går gikk det ikke bra. Det ene tapet mitt, der lå jeg for øvrig under 3-1 rundt 70 min, da kampen plutselig ble disconnecta. Jeg fikk ikke DNF, men fikk registrert tap. Litt kjipt, ettersom jeg følte jeg hadde et visst press og muligheten for poeng fortsatt så absolutt var der.

Lenke til kommentar

 

Men sånn er det ofte på Ultimate team i begynnelsen, skjer ikke med alle, men de fleste får gode spillere i starten, jeg fikk Robben i min aller første pakke :p helt utrolig...etter robben, fikk eg eto og emenike i samme pakke...også tevez etterpå, så var det vel 3-4 pakker på rad som var drit....har kun kjøpt 4600 fifapoints, den til 329 kr tror eg? kommer ikke til å kjøpe på en veldig god stund :)

FiFA 13 Fikk jeg Neymar i første pakke, FiFA 14 fikk jeg Robben i første, FiFA 15 Fikk jeg Konan Ya^^

 

Har åpnet uendelig mye pakker i år, har lagt merke til at innholdet i pakkene i år ikke er på langt nær like bra som på tidligere FIFA.

Du er er nesten heldig viss du får en "rare" spiller i det hele tatt i 7500 pakkene.

 

Hehe omvendt med meg, i år har jeg fått sinnsyke spillere. I dag fikk eg Lahm og Diego Costa...så e sykt merkeig hehe

Lenke til kommentar

(@New77Era / Heldig du er :-)) /Har svidd av litt for mye peng :p

 

Tror dere at Bale, Courtois, , Kompany, Reus, Ozil, Muller, Diego Costa og Tevez vil øke noe mer i pris.

Føler meg ganske sikker på at Bale vil ligge på rundt 1M etterhvert.

 

Resten er jeg så usikre på, alle har høy overall derfor sjelde i pakker som påvirker prisnivået. Selger jeg alt nå kan jeg ha tapt utrolig mye, eller vunnet noe.

Noen med erfaring fra tidligere FIFA som vet hvordan markdet utvikler seg fremover mot Juletider ?

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...