Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Kan liksom ikke klage over at man som regel får dårlige spillere når man har fått Ronaldo nei :tease:

Forøvrig er jeg dritlei skader samt møte lag som er bedre i alle ledd. Spiller bare i 7. div atm i FUT, men møter alikevel nesten utelukkende lag med toppspillere i hver eneste posisjon.

Bare få deg Musa og Doumbia på topp, så ordner det seg skal du se.

hvor mye koster de? vurderer de noe sterkt men da må jeg forandre laget til russisk, me for vel gå, serie a er jo latterlig overprist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan liksom ikke klage over at man som regel får dårlige spillere når man har fått Ronaldo nei :tease:

Forøvrig er jeg dritlei skader samt møte lag som er bedre i alle ledd. Spiller bare i 7. div atm i FUT, men møter alikevel nesten utelukkende lag med toppspillere i hver eneste posisjon.

Bare få deg Musa og Doumbia på topp, så ordner det seg skal du se.

hvor mye koster de? vurderer de noe sterkt men da må jeg forandre laget til russisk, me for vel gå, serie a er jo latterlig overprist.

Doumbia er overpriset. Eller, han er jo fantastisk god. Koster rundt 10K på PS4

Lenke til kommentar

Helt ok lag =) https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=j3BeHdESbDc3:360

Er litt usikker om jeg skal kjøre Ribery som LM eller Neymar. Har ca 850k igjen etter dette laget. Hadde bare Suarez eksistert på spilllet, så kunne jeg kjørt Messi som CAM, Suarez på topp og Iniesta som CM.

Mitt fremtidlig lag består av
Suarez - Lewandoski
Messi
Neymar, Iniesta, Lahm, Robben
Hummels, Benatia, Boateng
Neuer

Lenke til kommentar

Helt ok lag =) https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=j3BeHdESbDc3:360

Er litt usikker om jeg skal kjøre Ribery som LM eller Neymar. Har ca 850k igjen etter dette laget. Hadde bare Suarez eksistert på spilllet, så kunne jeg kjørt Messi som CAM, Suarez på topp og Iniesta som CM.

Suarez - Lewandoski

Messi

Neuer

Deilig lag du hadde der ja, merker du at Lewa og Modric er 6 chem? Eller har ikke chem så mye å si år?

Lenke til kommentar

Suarez - Lewandoski

Messi

Neuer

Deilig lag du hadde der ja, merker du at Lewa og Modric er 6 chem? Eller har ikke chem så mye å si år?

Det er vanskelig å si, føler at så lenge de er linket til noen på laget så har det ikke så veldig mye å si.. De spillerene jeg bruker er såpass gode fra før at forskjellen vil være ubemerket for min del.. Lewa har jo puttet i hver kamp hittil så tja :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...