Darthvulture Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kan liksom ikke klage over at man som regel får dårlige spillere når man har fått Ronaldo nei Forøvrig er jeg dritlei skader samt møte lag som er bedre i alle ledd. Spiller bare i 7. div atm i FUT, men møter alikevel nesten utelukkende lag med toppspillere i hver eneste posisjon. Bare få deg Musa og Doumbia på topp, så ordner det seg skal du se. hvor mye koster de? vurderer de noe sterkt men da må jeg forandre laget til russisk, me for vel gå, serie a er jo latterlig overprist. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Får da masse snacks italiensk?? Har selv Pirlo, Hamsik, Valero, Pirlo og Gomez som alle imo er ganske bra og billig. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Synes serie A var grisebillig. Kjøpte Barzagli og Higuian for slikk og ingenting i forhold til tilsvarende i BPL. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kan liksom ikke klage over at man som regel får dårlige spillere når man har fått Ronaldo nei Forøvrig er jeg dritlei skader samt møte lag som er bedre i alle ledd. Spiller bare i 7. div atm i FUT, men møter alikevel nesten utelukkende lag med toppspillere i hver eneste posisjon. Bare få deg Musa og Doumbia på topp, så ordner det seg skal du se. hvor mye koster de? vurderer de noe sterkt men da må jeg forandre laget til russisk, me for vel gå, serie a er jo latterlig overprist. Doumbia er overpriset. Eller, han er jo fantastisk god. Koster rundt 10K på PS4 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Hvilken liga anbefales mtp vauta for pengene? Jeg bruker PC, hvis det har noe å si Endret 29. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ligue 1 er fantastisk rimelig. Borja Valero er forresten en av mine favoritter på FUT15 så langt, helt herlig. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Har fått Modric (87), bør jeg selge han? Lager et BPL lag og ser jeg kan få mellom 60-70 for han. Usikker på hvem jeg skal kjøpe for pengene i så fall. Han er den eneste som ødelegger for at kjemien kommer på 100 Endret 29. september 2014 av Rons0 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ligue 1 er fantastisk rimelig. Borja Valero er forresten en av mine favoritter på FUT15 så langt, helt herlig. Enig. Har han og Pirlo sentralt, er fantastisk med så ballsikre og pasningssikre spillere der. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Helt ok lag =) https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=j3BeHdESbDc3:360 Er litt usikker om jeg skal kjøre Ribery som LM eller Neymar. Har ca 850k igjen etter dette laget. Hadde bare Suarez eksistert på spilllet, så kunne jeg kjørt Messi som CAM, Suarez på topp og Iniesta som CM. Mitt fremtidlig lag består avSuarez - Lewandoski MessiNeymar, Iniesta, Lahm, RobbenHummels, Benatia, Boateng Neuer Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Helt ok lag =) https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=j3BeHdESbDc3:360 Er litt usikker om jeg skal kjøre Ribery som LM eller Neymar. Har ca 850k igjen etter dette laget. Hadde bare Suarez eksistert på spilllet, så kunne jeg kjørt Messi som CAM, Suarez på topp og Iniesta som CM. Mitt fremtidlig lag består av Suarez - Lewandoski Messi Neymar, Iniesta, Lahm, Robben Hummels, Benatia, Boateng Neuer Deilig lag du hadde der ja, merker du at Lewa og Modric er 6 chem? Eller har ikke chem så mye å si år? Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Helt ok lag =) https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=j3BeHdESbDc3:360 Er litt usikker om jeg skal kjøre Ribery som LM eller Neymar. Har ca 850k igjen etter dette laget. Hadde bare Suarez eksistert på spilllet, så kunne jeg kjørt Messi som CAM, Suarez på topp og Iniesta som CM. Mitt fremtidlig lag består av Suarez - Lewandoski Messi Neymar, Iniesta, Lahm, Robben Hummels, Benatia, Boateng Neuer Deilig lag du hadde der ja, merker du at Lewa og Modric er 6 chem? Eller har ikke chem så mye å si år? Det er vanskelig å si, føler at så lenge de er linket til noen på laget så har det ikke så veldig mye å si.. De spillerene jeg bruker er såpass gode fra før at forskjellen vil være ubemerket for min del.. Lewa har jo puttet i hver kamp hittil så tja :-) Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen andre som sliter med å komme seg på online? EA serveren er nede står det, vært nede siden i morges, EASPORTS har til og med skrevet dette på Twitter...problemer med origin login og ea serveren...blææ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Fikk Sterling. Nå ligger han for rundt 20k.(PC). Selge nå eller senere? Jeg dropper BPL i år Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hvis noen trenger en billig spiss i Bundesliga anbefaler jeg Josip Drmic. En av mine favoritter i år. 26 mål på 17 kamper. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Dette er laget mitt nå. Tips til spillere å bytte ut etc etc? Jeg sparer til Silva for tiden, mens Zlatan nok aldri blir aktuell. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Gakpe, er det årets Ibarbo? Endret 29. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Duombia og Musa<3 Endret 29. september 2014 av Neymar10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg er søren meg så ufattelig dårlig i Fifa i år. Er helt håpløs. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Nå nærmer det seg noe, må bare få inn Zlatan en gang... https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=jVFtqg4rnLn0C:pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå