AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kan liksom ikke klage over at man som regel får dårlige spillere når man har fått Ronaldo nei Forøvrig er jeg dritlei skader samt møte lag som er bedre i alle ledd. Spiller bare i 7. div atm i FUT, men møter alikevel nesten utelukkende lag med toppspillere i hver eneste posisjon. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kan liksom ikke klage over at man som regel får dårlige spillere når man har fått Ronaldo nei Forøvrig er jeg dritlei skader samt møte lag som er bedre i alle ledd. Spiller bare i 7. div atm i FUT, men møter alikevel nesten utelukkende lag med toppspillere i hver eneste posisjon. Bare få deg Musa og Doumbia på topp, så ordner det seg skal du se. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Skader er jo helt latterlig i 15. Skulle trodd folk fikk syre i garderoben. Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Mangala er ett monster ! Bedre enn Kompany. Sammen med Kouyate i CDM er det gull, er en vegg Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Mangala er ett monster ! Bedre enn Kompany. Sammen med Kouyate i CDM er det gull, er en vegg Bedre enn Kompany? Hva med H/H workrates? Er han mye ute av posisjon? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Hvorfor står det at transfers er "locked" på mobil appen? Unavaible står det visst. Fungerer web appen på PC? Endret 29. september 2014 av Sending! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Noen plass man kan lese om formasjoner? Bruker selv 4-1-2-1-2 (2) atm (vinger var alt for dyre om man ville ha noe som var decent). Lenke til kommentar
SuperdenT Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Jeg syntes i alle fall det. H/H, Kompany er M/M. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hvorfor står det at transfers er "locked" på mobil appen? Unavaible står det visst. Fungerer web appen på PC? Den funker hos meg. Testet tidligere idag også. Både på PC og mobil. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Mangala er ett monster ! Bedre enn Kompany. Sammen med Kouyate i CDM er det gull, er en vegg Bedre enn Kompany? Hva med H/H workrates? Er han mye ute av posisjon? Mangala er bra. Jeg bruker han og Sakho. Dere med BPL-squads; hvem bruker dere som spiss? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Hvorfor står det at transfers er "locked" på mobil appen? Unavaible står det visst. Fungerer web appen på PC? Den funker hos meg. Testet tidligere idag også. Både på PC og mobil. Hvilken app bruker du på mobil? Jeg bruker Companion, men usikker på om det er riktig app. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Companion er riktig app, Sending. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 OlavF, Jeg bruker Costa og Sturridge på topp og Rooney på CAM. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Welbeck og Soldado på topp, Tadic som cam. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) 4-1-2-1-2 (2)? Endret 29. september 2014 av OlavF Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) 4-1-2-1-2 (2)? 4-1-2-1-2 Merker at Fifa 15 så synes jeg at vingene mine nesten ikke noe brukt i kampene! Endret 29. september 2014 av sprintball96 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 29. september 2014 Forfatter Del Skrevet 29. september 2014 Companion er riktig app, Sending.Hmm, merkelig om det fungerer hos andre og ikke meg da. Står bare "Transfers Unavaible". Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 http://www.futhead.com/15/squads/2147144/ Hva tror dere? Er spent på Arroyo og Agbonlahor. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Mangala er ett monster ! Bedre enn Kompany. Sammen med Kouyate i CDM er det gull, er en vegg Bedre enn Kompany? Hva med H/H workrates? Er han mye ute av posisjon? Mangala er bra. Jeg bruker han og Sakho. Dere med BPL-squads; hvem bruker dere som spiss? Aguero og Sturridge. (Remy, welbeck og Vargas er gode rimeligere alternativer Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 4-1-2-1-2 (2)? 4-1-2-1-2 Merker at Fifa 15 så synes jeg at vingene mine nesten ikke noe brukt i kampene! UTROLIG irriterende. Spiller selv med denne formasjonen og man må inn før hver kamp i ULT-Team og endre instructions til get behind defense på RM og LM. Det hjelper litt, men de er fortsatt ALT for passive. Sinnsykt frustrerende at de stopper løp rett over midtbanen selvom jeg prøver sende de på løp videre. Begynner også irritere meg grenseløst hvordan det er så perfekt og deilig flyt når man har ballen, mens når man er i forsvar så virker alt helt sirup fryktelig posisjonering av forsvarerne. passive og trege i bevegelser selvom jeg har de med høyest overall i BPL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå