New77Era Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Jeg kjøpte fut edition med månedlige pakker; noen som vet når de ukentlige pakkene kjem? Storkoser meg forøvrig med spillet og ultimate team. Dreit meg dog når jeg solgte fabregas for 15k og ser han nesten har doblet seg i pris nå... Ikkje greit å være fersking! Egentlig drittpakker men har UT edition jeg også, må reedeme koden på psn store, så får du en pakke med en gang, så etter det får du 1 pakke i uken i 40 uker...litt sært men men Endret 28. september 2014 av New77Era Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 FUT utvikler seg mer og mer til at det skal brukes ekte penger på det. Det er har vel noe med at folk svir av flere tusen på FUT pakker og sitter med flere millioner FUT coins. Utrolig kjedelig utvikling markedet har tatt. Hvor moro er det å starte med det beste laget man kan få uten å ha spilt en eneste kamp? Folk burde virkelig Det er uansett kjedelig for oss som ikke svir av flere tusen på FIFA points. Vi må sitte å se på at markedet er helt ødelagt. Sturridge har vel økt 100% på 3-4 dager. Er enig der! Jeg har 2 brukere, en jeg har sånn road to glory, bygger opp lag kun ved å spille kamper å bruke coinsene på å bygge lag..så har jeg en annen bruker der jeg kjøper fifa points. men bruker max 300 kr...overdriver ikke som mange helt latterlig å bruke 2000-4000 kr på kun et spill Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Noen som spiller på ps4? Legg gjerne meg til: New77era, kjekt å se hvilke lag dere bygger, og kanskje vi kan ta noen kamper etterhvert Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg kjøpte fut edition med månedlige pakker; noen som vet når de ukentlige pakkene kjem? Storkoser meg forøvrig med spillet og ultimate team. Dreit meg dog når jeg solgte fabregas for 15k og ser han nesten har doblet seg i pris nå... Ikkje greit å være fersking! Egentlig drittpakker men har UT edition jeg også, må reedeme koden på psn store, så får du en pakke med en gang, så etter det får du 1 pakke i uken i 40 uker...litt sært men menHvordan finner jeg denne koden som jeg skal redeeme? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Noen som lager sølvlag? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg kjøpte fut edition med månedlige pakker; noen som vet når de ukentlige pakkene kjem? Storkoser meg forøvrig med spillet og ultimate team. Dreit meg dog når jeg solgte fabregas for 15k og ser han nesten har doblet seg i pris nå... Ikkje greit å være fersking! Egentlig drittpakker men har UT edition jeg også, må reedeme koden på psn store, så får du en pakke med en gang, så etter det får du 1 pakke i uken i 40 uker...litt sært men menHvordan finner jeg denne koden som jeg skal redeeme? I spillcoveret, skal være en liten lapp der kodene står Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg kjøpte fut edition med månedlige pakker; noen som vet når de ukentlige pakkene kjem? Storkoser meg forøvrig med spillet og ultimate team. Dreit meg dog når jeg solgte fabregas for 15k og ser han nesten har doblet seg i pris nå... Ikkje greit å være fersking! Egentlig drittpakker men har UT edition jeg også, må reedeme koden på psn store, så får du en pakke med en gang, så etter det får du 1 pakke i uken i 40 uker...litt sært men menHvordan finner jeg denne koden som jeg skal redeeme? I spillcoveret, skal være en liten lapp der kodene står Takker for svar! Problemet er at jeg kjøpte spillet over PSN. Er det da automatisk med, eller må jeg gjøre noe? Takk igjen! Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Jeg kjøpte fut edition med månedlige pakker; noen som vet når de ukentlige pakkene kjem? Storkoser meg forøvrig med spillet og ultimate team. Dreit meg dog når jeg solgte fabregas for 15k og ser han nesten har doblet seg i pris nå... Ikkje greit å være fersking! Egentlig drittpakker men har UT edition jeg også, må reedeme koden på psn store, så får du en pakke med en gang, så etter det får du 1 pakke i uken i 40 uker...litt sært men menHvordan finner jeg denne koden som jeg skal redeeme? I spillcoveret, skal være en liten lapp der kodene står Takker for svar! Problemet er at jeg kjøpte spillet over PSN. Er det da automatisk med, eller må jeg gjøre noe? Takk igjen! Det vet eg desverre ikke! Ta å gjør litt research kanskje? noen som vet her inne sikkert.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Serie A har nettopp økt en del. Kjøpte fullt lag for 2 dager siden, fikk nesten dobbelt når jeg solgte idag. F.eks Evra kjøpt for 4000 gikk for 8000, Barzagli kjøpt for 3000 gikk for 7000. Fikk tak i Cavani for 11 000 idag, tror dere han kommer til å øke http://www.easports.com/media/play/video/196676143 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Fikk Schweinsteiger i ei pakke i stad, selge nå (ca 60k) eller trur dere han vil stige etter hvert? Endret 28. september 2014 av Trollface Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Sykeste 300kr verdi kort jeg har brukte nå.. for å oppsummere pakkene.. Bale, IF Rakitic, IF Milner, IF Perin, Kompany, Sturrigde, Kroos, Pogba,Benatia, Ramsey, Isco, Dante,Matuidi, Walcott,Remy, Lukaku, Mangala.. par andre som går for 5-10k også fra BPL men ork å skrive alt. Hadde egentlig bestemt meg for å la være å bruke penger, eller teknisk sett så var det "gratis" ettersom jeg byttet inn et par gamle Xbox 360 spill.. Føler meg rett og slett super heldig. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Sykeste 300kr verdi kort jeg har brukte nå.. for å oppsummere pakkene.. Bale, IF Rakitic, IF Milner, IF Perin, Kompany, Sturrigde, Kroos, Pogba,Benatia, Ramsey, Isco, Dante,Matuidi, Walcott,Remy, Lukaku, Mangala.. par andre som går for 5-10k også fra BPL men ork å skrive alt. Hadde egentlig bestemt meg for å la være å bruke penger, eller teknisk sett så var det "gratis" ettersom jeg byttet inn et par gamle Xbox 360 spill.. Føler meg rett og slett super heldig. Hvor mye brukte du på det? Har kjøpt den dyreste pakken med points tre ganger. Ikke fått noe over 84 rated så det er ganske skuffende. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Sykeste 300kr verdi kort jeg har brukte nå.. for å oppsummere pakkene.. Bale, IF Rakitic, IF Milner, IF Perin, Kompany, Sturrigde, Kroos, Pogba,Benatia, Ramsey, Isco, Dante,Matuidi, Walcott,Remy, Lukaku, Mangala.. par andre som går for 5-10k også fra BPL men ork å skrive alt. Hadde egentlig bestemt meg for å la være å bruke penger, eller teknisk sett så var det "gratis" ettersom jeg byttet inn et par gamle Xbox 360 spill.. Føler meg rett og slett super heldig. Hvor mye brukte du på det? Har kjøpt den dyreste pakken med points tre ganger. Ikke fått noe over 84 rated så det er ganske skuffende. er sånt 300kr verdi kort fra Microsoft.. Ga meg 3500 FIFA points ingame ca. Surt å høre, jeg brukte en del peng på FIFA 12 så vet åssen det føles å ikke få noe bra.. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Men sånn er det ofte på Ultimate team i begynnelsen, skjer ikke med alle, men de fleste får gode spillere i starten, jeg fikk Robben i min aller første pakke helt utrolig...etter robben, fikk eg eto og emenike i samme pakke...også tevez etterpå, så var det vel 3-4 pakker på rad som var drit....har kun kjøpt 4600 fifapoints, den til 329 kr tror eg? kommer ikke til å kjøpe på en veldig god stund Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Quiz: hvilken norsk tippeliga-spiss er dette? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Hvordan lå Agbonhalhor i pris på Fifa 14? På Fifa 13 mener jeg å huske at han lå på ca. 100K. Kjøpte han for 50K nå, og håper han vil stige i pris. Har jo planer om å bruke han, så er ikke bare en investering. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Åpnet to pakker i dag, en season ticket pakke og en vanlig gull. Bare dritt. Ingen som selger over 700 coins. Dritt. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kjøpte 12 000 Fifa points når spille kom ut. Det beste jeg fikk var Xavi og Vidal. Får som regel bare dri** i pakker, med unntak av ifjor når jeg fikk Ronaldo i gratis pakke. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Kjøpte 12 000 Fifa points når spille kom ut. Det beste jeg fikk var Xavi og Vidal. Får som regel bare dri** i pakker, med unntak av ifjor når jeg fikk Ronaldo i gratis pakke. Hvis du fikk Ronaldo i en gratispakke tror jeg du har brukt opp all flaks for de neste 10 årene, din heldiggris. 3 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Ingen som har testa Mangala? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå