Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg plukka opp bale i natt for 495k så jeg vet ikke.. Kjøpte Neymar for 210k også.. Jeg har aldri hatt to slike spillere på laget mitt før, har alltid mått nøye meg med en av de, så det er små typisk om prisene deres synker enda mer..

Er redd for at jeg har driti meg ut nå. Neymar selger jeg iallfall ikke mtp at han puttet 3 mål i går og får ganske sikkert en ny inform..

Bale har jo syke stats, men er bare 87 rated..

Men det at Neymar og bale er LW og RW.. Så er de plutselig verdt halvparten mindre..

Jeg sa egentlig til meg selv at jeg skulle holde meg unna til prisene hadde satt seg mer, men de er så gode at jeg ikke klarte..

Neymar, Benzema, Bale

Iniesta Modric Kroos

Alba Ramos Pique Alves

Gir meg vann i munnen... Ikke rart jeg ikke klarte å holde meg.. Eneste som mangler nå er "bare" Messi..

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

FUT utvikler seg mer og mer til at det skal brukes ekte penger på det. Det er har vel noe med at folk svir av flere tusen på FUT pakker og sitter med flere millioner FUT coins. Utrolig kjedelig utvikling markedet har tatt. Hvor moro er det å starte med det beste laget man kan få uten å ha spilt en eneste kamp? Folk burde virkelig Det er uansett kjedelig for oss som ikke svir av flere tusen på FIFA points. Vi må sitte å se på at markedet er helt ødelagt.

Sturridge har vel økt 100% på 3-4 dager.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Hvis dere sitter på gode spillere som Robben, Ribery, Hazard osv. Så hold på dem. Prisene blir å stige etterhvert.

Jeg har Robben, noen her inne at man skal selge de nå :p Jeg føler prisen kommer til å stige til værs! Ifølge fifa youtubere så vil prisen på disse spillerne stige med nesten dobbelt så mye:D i løpet av neste uke

Endret av New77Era
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...