oscrue10 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Tror du snakker om price bumping, price fixing blir ikke påvirket av dette Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Man kan hvertfall ikke trekke kortet i siste liten så jeg er fornøyd Men har over 50 kontoer så blir litt teit med de nå, med mindre jeg bruker kontoen med best daily gifts på(Hvis daily gifts er på web appen vel å merke) Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Men kilde på at det ikke blir trade offers? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Så et bilde på twitter, mulig det er manipulert men ser ut som det ikke er trade offer med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Merkelig at de fjerner det, men dette er vel for å stoppe at man "jukser" ved å ha 100 kontoer. Nå kan man faktisk risikere å selge spilleren billig om man skal selge den fra en ikke-spillbar-konto til den man bruker til vanlig. Fantastisk tiltak om man ser på det på den måten. Nå blir det vanskeligere og vanskeligere å jukse, og jeg vet at veldig mange har hatt mange ekstra kontoer for å skaffe seg "gratis" pakker. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Herlig at de gjorde det slik! Håper bare nettsiden deres funker på onsdag.. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Slår vel aldri feil at WebApp-en er mer nede enn oppe. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Får vente og se til det kommer offisiell info om trade offers. Jeg antar at vi uansett kommer til å få litt pakker og gifts, som gjør at vi kan selge spillere på det åpne markedet og deretter sende coinsa til main account. Satt opp dette som et mulig førstelag. Tror andrelaget (alle burde ha to lag) blir BPL. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Slår vel aldri feil at WebApp-en er mer nede enn oppe. De oppdaterer webappen for å gjøre den klar til FIFA 15. Har vært nede siden Fredag. Åpner igjen på Onsdag! Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 EA bekrefter at trade offer er fjernet: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2929540.page Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Slår vel aldri feil at WebApp-en er mer nede enn oppe. De oppdaterer webappen for å gjøre den klar til FIFA 15. Har vært nede siden Fredag. Åpner igjen på Onsdag! Jepp, men de pleier alltid å ha store problemer når et nytt FIFA er lansert. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 15. september 2014 Forfatter Del Skrevet 15. september 2014 Ryktes at web appen kommer på fredag. Onsdag vel? Ja, jeg snakket om forrige fredag såklart. Det viste seg å ikke stemme. Ondag skal vel være dagen nå ja Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Noen som vet når web appen åpner? kl? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har hatt noen års pause fra ultimate team (og til dels fifa generelt), men har bestilt nå. Hvordan er "metaen" om dagen for å få inn penger? Regner med å kjenne markedet for å kjøpe billig og selge dyrt fortsatt er som før. Hva med monopolisering av enkeltspillere og "60-minutteren"? Evt noe annet som er integrert? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ser at de derre youtube folka har kjøpt/fått MASSE fifa points som de skal overføre til FIFA15 fra FIFA14. Og de kan tydeligvis bruke dem på web-appen ikveld. Merkelig Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Har kjøpt inn fifa point på ps3 med season ticket også få det over fifa 15, på weben Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Er det billigere å kjøpe points på 14, eller hva er egentlig greia? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Billigere for de som har season ticket ja, men fææn da har ikke fifa14 lenger. Så dere som har fifa points nå, kan dere kjøpe pakker på web-appen allerede idag? Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ålså, seasong ticket er kunn til ps3. og jeg har ps3 og fifa 14. så kjøper jeg mine pointan der. 650kr eller noe isteden for 800kr førr 12 000 ponit. Jeg håper og regner med at det går å kjøpe pakker på web-appen idag. Trur noen av vennene mine har gjort det ifjor for fifa 14. Lenke til kommentar
petboo Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Ålså, seasong ticket er kunn til ps3. og jeg har ps3 og fifa 14. så kjøper jeg mine pointan der. 650kr eller noe isteden for 800kr førr 12 000 ponit. Jeg håper og regner med at det går å kjøpe pakker på web-appen idag. Trur noen av vennene mine har gjort det ifjor for fifa 14. Snakket netopp med EA på Twitter og de sa at man må vente til fifa 15 kommer ut før man fikk overført points, altså ikke fifa points på web appen Endret 17. september 2014 av petboo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå