Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det finnes noen som er tilnærmet perfekte. På King Fahd er det skygge på høyre banehalvdel, i hvert fall i nærheten av målet. Ikke så gøy om man i tillegg har sort ball (lurer på hva EA tenkte da de tok med de ballene).

 

Tror Olimpico skal være grei, men mulig at det av og til kan være dårlig vær.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Fikk IF Miranda og Aguero i en og samme pack her om dagen. Burde jeg prøve å selge IF Miranda med en gang eller er det grunn til å tro at han vil stige i pris senere? Vurderer også å selge Aguero da jeg ser han går for ganske mye. Men han er utrolig deilig å ha i BPL squaden min.

 

Hold på Miranda. Informs stiger "alltid" i pris, særlig de fra TOTW1. Miranda er også en attraktiv spiller. Men følg med på TOTW hver onsdag kl 16. Om du ser Miranda der så må du selge så raskt som mulig.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

post-188067-0-92057700-1411831619_thumb.png

post-188067-0-78961500-1411831652_thumb.png

 

Hva tenker dere om denne squadden? Hvordan ville dere gjort den bedre?

Trenger ikke å være den 4-3-3 formasjonen dere ser på bildet, driver å prøver meg frem med alle 4-3-3 formasjonene + litt 4-3-2-1 og 4-1-2-1-2 for øyeblikket.

 

Sikler litt på Thibaut Cortouis som går for rundt 70k for tiden. Har cirka 140-150k å rutte med.

 

Lyst på Kompany og Yaya f.eks, men venter og satser på at de går ned litt i pris.

Lenke til kommentar

Neymar med 3 mål nå. Barcelona leder 5-0 og 23 min igjen. Ville investert i Neymar, får garantert IF. Jeg meg selv kjøpte han i går for 205k.


Edit: Barcelona har brukt opp byttene sine så han spiller resten av kampen, ikke umulig at han putter flere

Endret av Kamaaz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...