d'espresso Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Fikk endelig solgt Hazard, men til minstepris på 115k. For noen mnd siden kunne jeg ha fått 7-800k..Og nå er 115k verdt like mye som 700-800 k var for noen mnd siden. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Fikk endelig solgt Hazard, men til minstepris på 115k. For noen mnd siden kunne jeg ha fått 7-800k..Og nå er 115k verdt like mye som 700-800 k var for noen mnd siden. Men han kunne solgt da Hazard lå så høyt. En av på VG-forumet solgte unna alt av litt verdi da EA varslet at det ville skje store endringer, og de millionene han fikk for spillerne ble plutselig mye mer verdt etter at vi fikk price ranges. Postet et kontroversielt lag på EA-forumet, fikk en advarsel, nektet å godta advarselen og blir nå truet med utestengelse fra forumet Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Kontroversielt lag, faktisk. Den var ny. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Kontroversielt lag, faktisk. Den var ny. Masse pace. Ble ikke tatt særlig godt imot Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Hava, post det her også, vil se Her trenger du ikke være redd for konsekvenser Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Satt sammen de raskeste spillerne jeg har i klubben, som gir maks kjemi, og endte opp med dette: 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Hvordan funker matchmakingen i FUT? Det er jo helt latterlig å møte et lag fult av MOTM Ronaldo og TOTS spillere. Når man har et 'ordinært' lag selv Endret 31. mai 2015 av Emils. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 (endret) Skal vel være tilfeldig, det. Sies at man møter sterkere motstand hvis man har vunnet mye i det siste, og motsatt. Men svakere motstand betyr ikke nødvendigvis dårligere spillere. Hvis man bare ble satt opp mot lag med samme lagrating så kunne man bare spekulert i å sette opp et bra lag med lav rating. Bronsebenk hadde også blitt mer utbredt enn det allerede er. Selv spiller jeg nesten utelukkende mot folk som har bedre lag enn meg, siden jeg ikke spiller med de mest seriøse lagoppstillingene. Ofte mye bedre lag enn meg. Jeg vet jeg har nevnt det før, men på FIFA 12 (tror jeg det var) satt jeg med kalkulator for å regne ut hvor høy rating jeg kunne ha på spillerne mine og fortsatt holde meg på det rating/stjerne-nivået som jeg ønsket. Da kunne jeg sette inn bronsebacker og gullstoppere, siden stoppere er viktigere og bronsebackene trekker ned snittet. Satt og svarte folk på VG-forumet, og sa hvordan folk kunne svekke lagene sine på en fornuftig måte. Mange som ikke skjønte noe når jeg sa at en spiller var for god og at de burde sette inn en dårligere spiller isteden. Endret 31. mai 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Noen andre som synes at TOTS Fabianski er enormt dårlig? Han og Mehmet Yildiraz var hovedsaklig hovedgrunnene til at jeg tapte opprykkskampen til 2. nå. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) Noen andre som synes at TOTS Fabianski er enormt dårlig? Han og Mehmet Yildiraz var hovedsaklig hovedgrunnene til at jeg tapte opprykkskampen til 2. nå. Jeg hadde ikke betalt 10K engang for en så tragisk keeper. Endret 2. juni 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Er Tots Kane noe å satse på? Vurderer å kjøpe han, ligger ute til 160k. Spiller i en 4-3-3 formasjon. Laget som jeg vanligvis bruker er; Tots Hart, Coleman, Terry Tots, Kochelny, Baines- Di Maria, Matic/Gerrard, Cazorla Tots- Sanchez, Austin Tots, Hazard. Har Rooney som backup for Austin. Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Eller så vurderer jeg å kjøpe Tots Hermann til det tyske laget jeg har. Mye pace, men Muller, som jeg bruker, er relativt treg for å være kantspiller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Fy faen hvor latterlig det er at spillere blir skada i hver jævla kamp. Di Maria blir skadet i 10 av 10 kamper. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Det er pga han er tynnere enn den gjennomsnittlige friidrettsutøver fra ethiopa. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Er i divisjon 3 på UT og er på randen til å knuse både det ene og det andre. Kom opp mot en motstander som klarte å score 3-0 mot meg, I det 60. minuttet begynte han å drøye tiden ved å kun sentre til keeper og midtstopperne. Jeg greide å få tak i ballen og score 3 mål ved at han gjorde feil. I det 89. minuttet scoret jeg det tredje målet og umiddelbart etter at ballen gikk i nettaket, så kommer det opp "Lost connection with your opponent" eller noe. Når jeg kommer til menyen i UT så står det at jeg verken fikk seieren eller uavgjort. Hadde 4 kamper igjen før kampen, og etter kampen hadde jeg fortsatt 4 kamper igjen å spille. Det eneste som skjedde var at jeg mistet 1 kontrakt på spillerne i tillegg til at formen fortsatt var 99 i form. Har opplevd dette sikkert 20 gang nå og det irriterer meg så jævlig. Hvordan gjør de dette? Det må åpenbart finnes en enkel metode å ragequitte uten at de får tap eller uavgjort siden de kan gjøre det med en gang motstanderen har scoret.. Endret 18. juli 2015 av Adrax Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Prøvde å sette TOTS De Bruyne på spiss, fikk råd til et helt greit belgisk lag rundt. Kevin bøtter innpå med mål, noen som har prøvd det samme? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. juli 2015 Del Skrevet 21. juli 2015 Sluttet å spille etter TOTS kom. Enda mer pave misbruke og ubalanse i spillet etter de kortene kom Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Noen som har tips til en Emenike-Tevez-Mertens Squad Builder med best mulig spillere rundt dem..? Må være i 41212 formasjon.. Klarer ikke få 100% lagkjemi..:/ Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Noen som har tips til en Emenike-Tevez-Mertens Squad Builder med best mulig spillere rundt dem..? Må være i 41212 formasjon.. Klarer ikke få 100% lagkjemi..:/ Utenom at du kan bruke Mertens som IF LM, så ser ikke jeg en løsning hvertfall. Da kom jeg fram til denne: http://www.futhead.com/15/squads/37481536/ Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. juli 2015 Del Skrevet 28. juli 2015 Noen som har tips til en Emenike-Tevez-Mertens Squad Builder med best mulig spillere rundt dem..? Må være i 41212 formasjon.. Klarer ikke få 100% lagkjemi..:/ Utenom at du kan bruke Mertens som IF LM, så ser ikke jeg en løsning hvertfall. Da kom jeg fram til denne: http://www.futhead.com/15/squads/37481536/ Thanks. Ble denne: http://www.futhead.com/15/squads/37484500/ Står at det bare er 90 i chemistry på Futhead men Ingame så er det 98. Skal se om jeg får byttet ut De Sciglio da han er det svakeste leddet i laget. Tevez er definitivt den beste spissen jeg har brukt på UT. Putter på hver bidige sjanse for meg. Nå har jeg riktignok ikke fått prøvd Messi, Lewandowski, Aguero, Suarez osv. siden alle de beste spillerne er utryddet på PC. Den trioen med Emenike, Tevez og Mertens er helt syk. Foretrekker Emenike foran Doumbia da sistnevnte ikke har den styrken til å bare kunne skjære igjennom forsvaret til folk. Scorer vanligvis ikke så mye med venstre og høyre midtbanespiller, men Iturbe har vært overraskende god for meg. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå