Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Herregud, lånespillerne ødelegger alt med UT. Jævla lei av å møte spillere som Bale og Robben hver kamp når jeg bare har et begynner-lag. Nytteløst å gå fremover, fordi blir man tatt på en kontring bare tar alle noobsene gjennombrudspasning til de spillerne og da er man sjanseløs. Dummeste konseptet i UT på lenge, som folk her har sagt.

 

Kunne vært slik at man må være i minst 5. div eller at man må ha spilt et visst antall kamper før man kan ta dem i bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

****** nå er det like før jeg klikker altså... NOK en gang får jeg disconnect ETTER en kamp "EA Servers Unavailable", vant 4-0 - men får DNF, og tap registrert i serien. Hva faen er det som skjer? Er det noen plass jeg kan klage på dette?

Har du spilt FIFA i noen år så vet du at EA er noen forbanna jævl**r som ikke kan fikse et problem.

Når jeg kjøpte FIFA 15 tenkte jeg, jaja EA kan umulig være så dumme at di gir ut nok et spill med f***a servere. Tok feil igjen der gitt.

 

Web app krasjer, markedet f***er seg opp, Tap i kamper man vinner(fratrekk av fremtidig premiepenger).

 

Kan ikke noen anmelde EA for og selge et ubrukelig produkt? (villedende markedsføring?)

Lenke til kommentar

http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2hfgdo/anyone_else_getting_disconnected_when_a_game/

 

Ser ut til at det er mange med samme problem ja.

 

Mister jo hele lysten å spille FUT, eller fifa online for den saks skyld. Statsa mine blir jo helt feil. Det skjer nemlig aldri at jeg får DNF på kamper jeg taper... :|

 

Som du sier, DNF-modifieren blir jo permanent ødelagt - min er nede på 0.44. Og jeg har aldri quitta en kamp med vilje. Vet ikke hva den skal være på default, men har i alle fall mistet 0.2 i DNF-modiferen så langt i Fifa 15.

Lenke til kommentar

Vel så vidt jeg vet så har alle mulighet til å låne bale, lewandoski etc, selv Zlatan og robben..

Du har jo åpenbart gjort det selv, hvis ikke så får du gjøre det selv da..

Å om ikke det hjelper så er man tydeligvis ikke god nok i FIFA 15 enda :)

 

Jeg lånte en sølvspiller slik at jeg har han i flere kamper og at han faktisk kan hjelpe laget. Selv om det er begrenset hvor mange kamper man kan bruke lånespillere så møter man alltid noen som har det.

Lenke til kommentar

http://www.reddit.com/r/FIFA/comments/2hfgdo/anyone_else_getting_disconnected_when_a_game/

 

Ser ut til at det er mange med samme problem ja.

 

Mister jo hele lysten å spille FUT, eller fifa online for den saks skyld. Statsa mine blir jo helt feil. Det skjer nemlig aldri at jeg får DNF på kamper jeg taper... :|

 

Som du sier, DNF-modifieren blir jo permanent ødelagt - min er nede på 0.44. Og jeg har aldri quitta en kamp med vilje. Vet ikke hva den skal være på default, men har i alle fall mistet 0.2 i DNF-modiferen så langt i Fifa 15.

 

Helt utrolig at ingen i America har tatt bladet fra munnen(søksmål).

Dem leverer et produkt som ikke virker så skal vi bare svelge?

 

Blir så forbanna på alt tøyset til EA!

Endret av HArild
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å være han som spør hvem som kommer til å gå opp i pris, men jeg gjør det allikevel. Tror dere Neuer vil øke eller synke i pris? Ligger på ca. 150 K. Soleklart den beste keeperen i spillet (statswise), men få er villig til å bruke så veldig mye mer på keepre vil jeg tro. (PS4)

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å være han som spør hvem som kommer til å gå opp i pris, men jeg gjør det allikevel. Tror dere Neuer vil øke eller synke i pris? Ligger på ca. 150 K. Soleklart den beste keeperen i spillet (statswise), men få er villig til å bruke så veldig mye mer på keepre vil jeg tro. (PS4)

Tror ikke det altså.. Men han kommer nok til å holde seg på litt over 50k hele spillet og under 100k..

Lenke til kommentar

 

Jeg liker ikke å være han som spør hvem som kommer til å gå opp i pris, men jeg gjør det allikevel. Tror dere Neuer vil øke eller synke i pris? Ligger på ca. 150 K. Soleklart den beste keeperen i spillet (statswise), men få er villig til å bruke så veldig mye mer på keepre vil jeg tro. (PS4)

Tror ikke det altså.. Men han kommer nok til å holde seg på litt over 50k hele spillet og under 100k..

 

Stiger Di Maria IF, Aguero og Bale?

Lenke til kommentar

 

Jeg liker ikke å være han som spør hvem som kommer til å gå opp i pris, men jeg gjør det allikevel. Tror dere Neuer vil øke eller synke i pris? Ligger på ca. 150 K. Soleklart den beste keeperen i spillet (statswise), men få er villig til å bruke så veldig mye mer på keepre vil jeg tro. (PS4)

Tror ikke det altså.. Men han kommer nok til å holde seg på litt over 50k hele spillet og under 100k..

 

Da "håper" jeg du har rett. Solgte Neuer for 170 000.

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg liker ikke å være han som spør hvem som kommer til å gå opp i pris, men jeg gjør det allikevel. Tror dere Neuer vil øke eller synke i pris? Ligger på ca. 150 K. Soleklart den beste keeperen i spillet (statswise), men få er villig til å bruke så veldig mye mer på keepre vil jeg tro. (PS4)

Tror ikke det altså.. Men han kommer nok til å holde seg på litt over 50k hele spillet og under 100k..

Da "håper" jeg du har rett. Solgte Neuer for 170 000.

Det kan hende han stiger litt, men etter det så kommer det til å falle drastisk nedover, før man vet ordet av det så har han gått ned 40-50k over natta en dag. Så ganske sikker på at du gjorde det riktige..

Jeg meg selv har solgt alt jeg har, og heller bruke 2k spillere, inntil markede har stabilisert seg..

I fjor så kjøpte jeg bare gode spillere i starten.. Før jeg visste av ordet av det så hadde jeg tapt 100k bare pga at de sank i pris fortere enn jeg oppfattet..

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg liker ikke å være han som spør hvem som kommer til å gå opp i pris, men jeg gjør det allikevel. Tror dere Neuer vil øke eller synke i pris? Ligger på ca. 150 K. Soleklart den beste keeperen i spillet (statswise), men få er villig til å bruke så veldig mye mer på keepre vil jeg tro. (PS4)

Tror ikke det altså.. Men han kommer nok til å holde seg på litt over 50k hele spillet og under 100k..

Stiger Di Maria IF, Aguero og Bale?

IF av en kanskje den beste CAM der ute er vanskelig å si. Får han flere IF (noe han garantert gjør) så vil han synke ja, så vidt jeg vet så har han gjort det allerede, men det går sakte.. Så tipset mitt er å følge med på markede, se hvor mange det er av han, hvor mye og om det har forandret seg etter en dag eller to.

 

Aguero derimot, har gått fra å koste 250k på Xbox til 200-220k sist jeg sjekket. Han kommer neppe til å droppe under 100k noensinne, max 80 for å være ærlig.. Å da er det på slutten av året.

Får han IF så stiger nok prisen hans igjen, å jeg har en følelse han fort kan stor spille nå til helga.

Men sånt sett, tar man bort ifra at han kan få IF senere, så er det absolutt nå man vil få mest ut av slike spillere. Det samme vil jeg påstå for spillere som falcao og RvP..

 

Bale er en vanskelig nøtt, han storspiller om dagen for Real Madrid, så er nok ikke lenge han popper en IF.. Men statuene hans er fantastiske, og det er vanskelig å se for seg at han vil stige mer enn hva han allerede gjør. Er litt usikker på hva han går for nå (over en mill ). Prisen hans synker nok, men det blir ikke noe drastisk dropp.. Innen man har lyst på coinsene så har man ikke tapt mye coins.

Tipper han vil ligge rundt 1 mill en god stund.. Kan ikke se for meg at han dropper under 600k faktisk..

 

Det jeg derimot selv er usikker på er en spiller med navn Neymar.. Fyren vil jeg tørre å påstå er super billig, for en fyr med de kvalitetene. I fjor var han ST og da ble han såklart svindyr.. I år er han LW.. Å i konkurranse med Ronaldo så er prisen hans presset ned veldig, spørsmålet er om han kommer til å droppe enda mer, eller gå opp betraktelig. Er usikker på om jeg skal slå til faktisk.. Ser han går for 220-230k nå. Frister noe sykt

Lenke til kommentar

Har ikke sett om Juventus Stadium fortsatt finnes, men det er isåfall en man burde ligge langt unna. Var så mye snø der på FIFA 14 at jeg quit'a før hver kamp når den kom opp (samme med BC, Veltins og San Siro). Synd at vær og skygger skal være så ødeleggende. Regner med at dette er likt nå.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...