Jakobk Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 Skal nok ha Herrera. Matuidi hadde vært digg, men blir nok for dyr. Samme med Hulk, endelig en god spiss fra Brasil. Neymar - Hulk - Willian/Lucas. @Espp: Du kan jo kjøre SIF Rodriguez på LB og IF Alaba som CB sammen med Boateng? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. april 2015 Del Skrevet 8. april 2015 (endret) Vurderer også et IF-United-lag snart. Mangler ikke mange nå før en fulltallig 11er. Endret 8. april 2015 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Hvorfor er kontrakter blitt så dyre?:o Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Kan være fordi folk åpner mindre pakker? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 Har jo ikke råd til det her. Hadde ikke gjort noe med makspris på kontraker også........ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. april 2015 Del Skrevet 9. april 2015 (endret) Solgte noen spillere som jeg aldri bruker, og bygde et nytt lag. Tips til enkle forbedringer? Vet om Willian for Drenthe, men vil bare prøve ut Drenthe litt IF Alves Alves - Silva - Gabriel - Luis IF Melo - SIF Sneijder - Fer Drenthe - RvP - IF Depay Endret 10. april 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 @Espp Har hatt en lang pause fra FIFA jeg. Fikk nok etter endringen de gjorde, men tok noen matcher i går igjen. Tror ikke jeg kan bruke Alaba sentralt når han er den beste VB på spillet. Tenker at jeg heller skal selge unna noen spillere og gå til innkjøp av SIF Boateng. Da mangler jeg bare Reus og KP-Boateng for å ha et fullt lag med Bundes-IF. Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Hvor mye går kontraktene for nå? Har en hel drøss med gull og sølv(3500 ca) kontrakter, jeg aldri får brukt pga jeg mer eller mindre har gitt opp fut etter pricerange. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Spotify på PlayStation har iallefall gjort at man kan sitte å spille FIFA og samtidig gi litt faen. Noe som jeg ser på som ekstremt viktig i et spill som er så lite gjennomført og ødelagt. Lenke til kommentar
No Life Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 (endret) nvm Endret 14. april 2015 av No Life Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Håper at Lewandowski får seg en IF i morgen! Hadde passet laget mitt bra. Trener litt forandring. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Der kom IF Lewa til Espp.... Skal nok selv bare ha Young, digg spiller, som sikkert ikke blir for dyr Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Young, Bolasie og LEWAN! Kanon. Gleder meg til å teste Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Nå mangler jeg bare at KP-Boateng kan få seg et par IFs, så er laget komplett. Har totalt gitt opp at Reus skal få IF, så det får bare være fram til TOTS. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Noen av dere som har fått tak i Lewandowski eller Bolasie? Har søkt hver gang jeg har hatt FIFA på siden onsdag og har ikke sett de en eneste gang. Dette er det mest negative med det nye systemet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg synes det er latterlig at spillere som Diekmeier er utryddet på PS4. Han har 12K min og 22K max og har sett ham én gang på markedet (og da ble han kjøpt etter 5 sekunder). Jeg nekter å betale 22K for en back uansett hvem det er, men det er jo latterlig at det ikke finnes spillere på markedet pga. prissystemet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 (endret) Det mest negative er at spillere er priset for høyt, så man ikke får solgt og evt må betale blodpris om man er litt desperat. Endret 17. april 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Jeg har prøvd å få bolasie 2 timer i strekk uten suksess, har hatt diekmayer da, men solgte han rett etter jeg kjøpte han fordi jeg ikke visste hva jeg skulle med han Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 Så irriterende. Får håpe de kommer dumpende ut til slutt. Hvorfor selges ikke spillere? Beholder alle sammen spillerne de får nå eller kjøpes det 80% mindre pakker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå