Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, fikk IF Pique i gratispakken. Skulle gjerne solgt ham, men kanskje jeg heller finner plass til ham i 11eren

Grattis!! Beste jeg fikk var en 76 rated.. Uff. Anbefaler deg på det sterkeste å finne en plass til han!! Kommer gjerne med forslag også, om du vil ha litt inspirasjon. Jeg har ikke prøvd IF hans (venter til den er nede på MIN cap), men NIF´en hans er en av mine favoritt CB´s i år :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Synd at balansen ikke oppgraderes mer på informs. Er som regel +1, aner ikke hvorfor de ikke kan skru opp balansen mer. 45 blir litt i dårligste laget. Foretrekker egentlig 55 eller høyere på en stopper. Piqué er i tillegg treg, så jeg styrer unna. 

Miranda er den eneste stopperen fra BBVA jeg har spilt noe særlig med. Kombinerer med Thiago Silva, som også gjør at jeg får inn en ordentlig keeper (Sirigu).

Lenke til kommentar

Er jo ikkje ein selfølge at alle dere møter med bra lag har kjøpt coins, kan jo ha vert utrulig heldig i pakker og :D

Digg lag det der! TOTY-Lahm er nok min favoritt på spillet, med Robben rett bak. De er rett og slett vanvittige spillere. Har ikke testet TOTY-ADM, så vet ikke hvor beast han er. 

Lenke til kommentar

Di 4 fremste der er alle istand til utrulige ting, men defansivt er eg ein tragedie :) Har nå komt meg til 1 divisjon nå, men om det er meg eller laget det må du spøre gudene om :D

EDIT: Skal sies at eg atm er i andre, etter ein spelekveld med noen venner, derre veit kanskje kossen det blir :)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Stusser veldig på valg av chemistry styles. 

Deadeye Sanchez, finisher (evt sniper eller deadeye) Aguero, finisher Robben, deadeye Ramires, finisher Di Maria, finisher Lahm, sniper/deadeye Thiago Silva, artist Benatia, artist Pisz. Bare Luis og Neuer jeg har en viss forståelse for.

Lenke til kommentar

Ja, eg er nok ikkje den som har sottet meg mest inn i det, eg liker bare å bygge på pace og andre stats eg føler eg trenger. 

Eg dribbler veldi lite, og bruker heller mye fart på å komme meg gjennom. Men det kunne nok vert gjort mye bedre :)

Lenke til kommentar

Ja, eg er nok ikkje den som har sottet meg mest inn i det, eg liker bare å bygge på pace og andre stats eg føler eg trenger. 

Eg dribbler veldi lite, og bruker heller mye fart på å komme meg gjennom. Men det kunne nok vert gjort mye bedre :)

Men hvis du ser på pace'en så har Robben 98 pace. Det eneste av betydning som han ikke er god på er physical, og der er han ikke så skral at det er waste å boost'e.

Lukter litt pace abusing, men jeg skal ikke påstå at du er en pace abuser uten å ha sett deg spille. Jeg har masse pace i egne lag, og vet at det ikke er noen automatikk i at man dermed er en pace abuser.

Lenke til kommentar

Synes Miranda er den beste stopperen jeg har brukt i BBVA. Aldri likt Mathieu i spillet, vet ikke hvorfor. Synes Varane er den nest beste (har aldri hatt råd til Ramos, skal få tak i ham en gang). Skal prøve å bruke litt IF Pique og se hva jeg synes, tradisjonelt så synes jeg ikke det gjør noe å ha én treig stopper dersom man har folk som kan demme opp for det rundt seg.

Lenke til kommentar

Eg er sikkert pace abuser, veit ikkje eg :) har alltid likt raske spillere, trudde alle gjore det 

De aller fleste er pace abusere, men noen er verre enn andre. Jeg skal ikke si at jeg aldri pace abuser, men prøver å holde det på et minimum. Ganske latterlig å bare løpe slalåm mellom motspillerne eller løpe i bue rundt dem. Det gjør jeg omtrent aldri. Teit å gå på sprint dribble raid fra avspark også.

Gode argumenter for å bruke raske spillere er å kunne holde følge med motstanderen når han angriper, være rask til å dekke rom, intercept'e osv. Offensivt er det en fordel å være rask for å ikke bli løpt opp når du er igjennom, og å komme først til ballen når ingen har den.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Eg er sikkert pace abuser, veit ikkje eg :) har alltid likt raske spillere, trudde alle gjore det 

De aller fleste er pace abusere, men noen er verre enn andre. Jeg skal ikke si at jeg aldri pace abuser, men prøver å holde det på et minimum. Ganske latterlig å bare løpe slalåm mellom motspillerne eller løpe i bue rundt dem. Det gjør jeg omtrent aldri. Teit å gå på sprint dribble raid fra avspark også.

Gode argumenter for å bruke raske spillere er å kunne holde følge med motstanderen når han angriper, være rask til å dekke rom, intercept'e osv. Offensivt er det en fordel å være rask for å ikke bli løpt opp når du er igjennom, og å komme først til ballen når ingen har den.

Jeg har aldri vært noe pace abuser egentlig, men nå er jeg mer sånn " de skal få smake sin egen medisin ". Jeg har møtt folk som har brukt robben, neymar og messi med attribute card og bare løper slalåm hele tiden..prøver å switche formasjon til 5 bak, og bytte inn raske midtstoppere..jeg har alltid noen raske på benken selvom de ikke spiller i samme liga eller land...det har faktisk gått bra, men fy faen hvor kvalmende å møte sånne spillere da :p

Lenke til kommentar

Du kan jo lere deg å spille skikkeligt defansivt og, raske spillere skal vere vansklige å stoppe. Selv er eg elendig, defansivt, men det er mange som er gode.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Det er ikke feil å spille med hakket over gjennomsnittet raske spillere. Jeg reagerer voldsomt på at folk stempler folk som spiller med Doumbia, Ibarbo og Musa som pace-abusere med en gang. Der hvor spillere som spiller med Messi, Ronaldo, Robben og andre spillere som er like raske, men mye høyere ratede "misunnes".. Hvorfor bruker man Ibarbo? Sjansen er stor for at det ikke er på grunn av hans 71 i skudd, men likevel. Alt dette går på hvordan man bruker spillere. Kan pace-abuse med Messi like mye som det man gjør med Doumbia. I tillegg må man huske på at fart er en avgjørende faktor i ekte fotball også. Med tanke på den store patchen som kom i november, der hvor pace ble tonet litt ned, synes jeg ikke det er så galt.

Folk som klager på at folk "pace-abuser" har en jobb å gjøre defensivt.

Lenke til kommentar

Du kan jo lere deg å spille skikkeligt defansivt og, raske spillere skal vere vansklige å stoppe. Selv er eg elendig, defansivt, men det er mange som er gode.

Synes jeg klarer meg helt fint defensivt. Spiller i defensive posisjoner i pro clubs. Men blir oppgitt over de som bare pace abuser gjennom hele matchen. Er mange som bare skal vinne kampene, og hvordan de vinner er ikke så nøye.

Hender at jeg sjekker litt statistikk etter kampene, og da kan det for eksempel være slik at den spilleren hans som har spilt flest pasninger kanskje har ti pasningsforsøk. Noen har rundt fem pasningsforsøk. De mest ekstreme er de som skal pace abuse'e med alle spillerne. Spilte for eksempel mot en som prøvde å pace abuse'e med Fellaini.

Lenke til kommentar

Men det er fullt muligt å forsvare seg mot det, eg har mest problemer mot di som dribbler mye, eller skal eg kalle di " Dribble abusers "

Eg har kanskje lavt forsvar og så eg sliter litt mot " Heading abusers " også :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...