oscrue10 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Maks pace på alle utespillerne bortsett fra Marcelo (som også har pace boost). Attributtkort på flere også Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Ja, jeg tror FUT på 16 blir bra, nå som de har fikset dette problemet fra starten. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Da blir det pakkebonanza hver dag denne uka! Fornøyd med at jeg har hele meg to kontoer. Får håpe at det ikke bare blir servert bronzepakker. Endret 23. mars 2015 av Lorpen Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Da blir det pakkebonanza hver dag denne uka! Fornøyd med at jeg har hele meg to kontoer. Får håpe at det ikke bare blir servert bronzepakker. er det bare å logge på så får man pakke? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 man får garantert bare drit i pakkene uansett, rare items som kontrakter etc Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) man får garantert bare drit i pakkene uansett, rare items som kontrakter etc Det er ikke så sikkert. Jeg har untradeable Sanchez, Vidal og IF Sow. Mulig at Matic også var verdt litt da jeg fikk ham. Faktisk ikke brukt Matic ennå. Edit: Endret 23. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 man får garantert bare drit i pakkene uansett, rare items som kontrakter etc Si ikke det.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg fikk Rosicky. Kanskje den absolutt dårligste pakken jeg noensinne har fått. Vant også den FUT-cuppen som er ute, fikk Ashley Young som beste. Er en grunn til at jeg ikke har kjøpt en ENESTE pakke i år, de er så hinsides ræva at det går ikke an. 1 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg fikk leroy fer som beste i min pakke, latterlig Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Fikk Rooney og David Silva i pakke. (kunne ha gått verre), men skulle gjerne ha hatt Ronaldo i pakke, som jeg fikk under 5 års jubileumet ifjor. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Dette spillet er så forbanna latterlig at eg får makk. Var kommet til semien i den jævla "gratulerer med dagen FUT" turneringa og slår PSG 2-1. Trykker videre på menyen rett etter kamp og får beskjed at ett eller annet ikke kunne sendes til serverne. Trykker videre og til UT menyen der eg blir automatisk logget av UT som om eg mistet tilkoblingen (noe eg ikke gjorde) Tilbake i UT så er PSG kampen borte og eg må spille den igjen. Taper 3-2 og DA registreres jo alt og eg blir slått ut. Det var egentlig dråpen. Dette er bare trist blitt. Kommer ikke til å kjøpe ett Fifa til i fremtiden. Lenke til kommentar
Angst85 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg får ikke spilt en gang. Er på pc og server finner ikke noen å spille mot. Var slik i går kveld også. Andre som har det problemet? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Der vant jeg bursdagscupen! og hvem fikk jeg som beste i pakke? Gerrard.... jeg får bare drit i pakker!!!! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Fanni in da house, på dag 1. Maks 30k er så idiotisk, men skulle ikke mye søking til før jeg fikk tak i ham. Var rask nok andre gangen jeg fant ham. Tenkt å teste ut både Sissoko og Cabella på LCM. Endret 26. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Noen som har fått Alaba CB? Er han god? aldri sett han når jeg har søkt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Når DANIEL AGGER scorer på frispark EN METER INN PÅ MIN BANEHALVDEL!!! For et spill! Lloris redder ikke. Syntes for øvrig at han har elendig handlig, og at han ofte ikke går etter skudd han nok kunne tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå