oscrue10 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Ja, legends hadde vært ille. De hadde jo ikke innført egen season for oss som ikke vil ha det, eller egne turneringer på gullnivå. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det gikk dessverre rykter om at Legends skulle komme til ps4.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Realismen i FUT er jo helt ute uansett, så å spille med noen legender er da bare moro. Fått inntrykk av at PS4-folket ønsket det, jeg? Jeg spiller ikke med legender selv, men synes det er morsomt å møte dem, og en kul del av spillet.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg ønsker helt klart legender. Har vurdert å kjøpe XBO kun for å spille FIFA (+ Forza) med legender. Håper virkelig det kommer til PS4! Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Selv om det er mye man kan klage på som ikke er helt realistisk på FUT, vil det med Legender ta kransekaka... blir for dumt å møte lag med spillere som la opp før 10+ år siden Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Var innom MMOGA får å sjekke priser på coins nå, og så at det var veeeldig billig. Men det er tydeligvis for om en nå skal kjøpe coins så må spilleren du lister opp være innenfor den price rangen som de coinsa du skal kjøpe Kan liksom ikke kjøpe 500k coins og liste opp en bronsespiller ingen har hørt om lenger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Hva feiler det overgangsmarkedet på web appen da? Down for maintenance i flere dager..jadda. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Webapp blir ikke å komme tilbake pga disse som bruker boter etc for å autokjøpe spillere. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Autobuyers er verdiløst med price bands.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Fantastisk hvor ødelagt dette spillet er blitt. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 FUT 15 er ødelagt, men har troen på FUT 16 blir et spill som blir slik at innsatsen du legger i spillet (spille kamper\trading) gjør at man kan få gode spillere. Er jo sykt slik det er nå med at folk bruker 100 og tusenvis av kroner på å kjøpe seg de beste spillerne via coins selgere, og "oss" som ikke jukser og kjøper coins har aldri mulighet å kjøpe ronaldo og co pga dette Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Om det hjelper så hjelper det ikke med Ronaldo, Messi osv, de fleste med slike spillere suger balle. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Jo men coins kjøpere har jo gjort at ærlige folk aldri har mulighet å kjøpe Ronaldoer etc, greit nok mange dårlige, but still, skal være fair, like endringene EA har gjort, selv om jeg forstår kritikken mot å gjøre det midt i FUT 15, men er nok for å øve seg frem til 16 for å unngå store feil etc Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Joda helt enig. Glad at disse endringene er kommet, og at de kom midt i FIFA 15 driter eg i, jo før jo bedre. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Helt utrolig at de økte minsteprisen på SIF Rondon fra 60k til 65k. Får sikkert ikke solgt min selv om han er hunter, har 99 kamper igjen og +10 på alt. Virker som at mange ikke har skjønt hvordan price ranges fungerer når det er så mange kort som legges ut med minsteprisen som startpris og maksprisen som BN. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Når man spiller med sølvlag hvorfor møter man hele tiden gull-lag? Jeg prøvde å spille sølv turnering, og får opp at ingen er online for å møte, mens går jeg på vanlig online gamemode så møter jeg gullag ratet 86 når jeg er 72. Blir jo feigt! Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Når man spiller med sølvlag hvorfor møter man hele tiden gull-lag? Jeg prøvde å spille sølv turnering, og får opp at ingen er online for å møte, mens går jeg på vanlig online gamemode så møter jeg gullag ratet 86 når jeg er 72. Blir jo feigt! Du velger selv hva slags lag du vil spille med og hva slags type kamp. Det er ikke slik at hvis du spiller med sølvlag så møter du bare andre sølvlag i champions shield. Single matches hvis du vil spille mot en som har lag på ditt nivå. Når man spiller sølv- eller bronseturnering, så må man være villig til å gjøre noen søk. Lenke til kommentar
DFrog Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Noen kjøper tydeligvis mer coins enn andre! Det verste var at han var ikke spesielt god i det hele tatt... EDIT: Ikke spør meg hvorfor bildet vises opp/ned i innlegget, men det ser riktig ut om man trykker på det. Endret 22. mars 2015 av DFrog Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Derfor det blir bra om EA får bort coinselgere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå