Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan se ut som det blir umulig å kjøpe coins nå.

Kjempenyheter :) Om dem også ikke relanserer webapp (så folk kan bruke boter etc) kommer Fifa 16 til å være et bra spill for oss som ikke kjøper coins (som jeg ser på som juks).

Er vel strnegt tatt bare å kjøpe en sipiller som har en relativt stor forskjell på min pris og maks pris, kjøp selger inn til min pris og selg spilleren til en coinselger for max pris. Avtale hva startprisen er, evt legge på et random kjemikort, så skal det gå bra å identifisere kjøperen til tross for at man har fjernet selgernavnet fra overgangsmarkedet.

Det jeg ikke helt forstår er hvordan de ikke klarer å patche den metoden coinsellere bruker for å skaffe coins?

Lenke til kommentar

Jeg har scoret flere mål med Fellaini på SDM enn samtlige av midtbanespillerne mine. I tillegg er han et beist foran forsvaret. Liker han til og med bedre en Yaya. Har vel spilt 40-50 kamper med Fella, mot 10 med Yaya.

Lenke til kommentar

Dembele er god og overraskende lite brukt. Rask, høy, sterk, bra ballbehandling, 4* skills. Ingen store svakheter utenom weak foot. Defending'en er bedre enn den ser ut som. Er marking og sliding tackle som trekker ned.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Espp: Du har jo TOTY RB Lahm på midtbanen. Er det en ide å ha IF Alaba som CDM? Får vel 7 i Chem etter hvert.

Ikke aktuelt for meg uansett, er ikke så rik lenger...

Brukte Lahm lenge på midten sammen med Kroos, men har byttet til en mer fysisk midtbane. Bruker Lahm som RB nå.

Alaba kunne nok fungert utmerket som CDM, men jeg ville brukt Lahm uten tvil. Han mangler fysikk, men er så latterlig god uansett. Rodriguez fungerer ok som LB, men Alaba er så latterlig rå at jeg ikke blir å bytte på de.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

disse attributt-kortene bruker dere dem regelmessig? om man kjøper kortet som gir 10+ i alle stats, så kan spillere som evnt har 80 i alt få 90 i alt? høres jo for godt ut til å være sant... da kan man jo kjøpe spillere som er dårligere en messi og ronaldo og booste dem opp til å bli like god?

Endret av Underkiller
Lenke til kommentar

disse attributt-kortene bruker dere dem regelmessig? om man kjøper kortet som gir 10+ i alle stats, så kan spillere som evnt har 80 i alt få 90 i alt? høres jo for godt ut til å være sant... da kan man jo kjøpe spillere som er dårligere en messi og ronaldo og booste dem opp til å bli like god?

Ja, men de varer bare for én kamp. Attributtkortene, altså.

Lenke til kommentar

Synes de kortene er det dummeste EA har funnet på. Discarder. Veldig desperat å sette slike kort på de fleste spillerne i for eksempel en finale.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Vil det ikke være en kjempefordel å bruke + 10 kort hver kamp på keeperne så dem får nesten95+ på alt?

Kanskje, men er ikke sikkert at de spiller akkurat så mye bedre som boosten tilsier. Jeg synes uansett at det er flaut å spille med det, men tenker bare "jaja, det er bare én kamp og jeg har jo ikke boost på de andre".

Blir nesten som om EA skulle innføre teleportering eller et usynlighetskort (slik at bare du kan se din egen spiller). Null realisme. Chemistry styles er ille nok.

Tenk om Mourinho bare bestemte seg for å gjøre Terry raskere på null komma niks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...