Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benteke 150-300k, det er langt i overkant i dagens marked. Stor og sterk, men synes ikke at det er så viktig på FIFA 15. Møter gjerne Benteke eller Diego Costa. Tunge og litt klønete, bare 3* skills.

 

Sikkert effektivt med slike spisser hvis man kommer til innlegg og er god på det, men jeg slipper ikke inn mange mål på det.

Lenke til kommentar

Siden du er så jævla opptatt av antall stjerner på skills, er du sånn drible hore?

Jeg er ikke så dreven på skills, men bruker det litt og synes det er greit å for eksempel dra en berba-spin iblant, enten for å komme meg fri eller for å få frispark eller straffe. Bruker mer skill moves når jeg ligger an til å vinne, men ingenting avansert. Dragninga på 2*, berba, chops, scoops, den nye Hazard-piruetten, roulette, rainbow nå og da...

 

Er ikke en sånn som tror at det er lurt å dra en skill move hver gang man får ballen.

 

Mye verre å møte for eksempel Aguero eller Sturridge.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Bandidos Pelle: Hvilket lag har du? :)

Kjører to lag. Spiller med hvert lag to ganger og bytter (slik at alle får hvilt seg). Dersom begge lag skulle få en skade så har jeg et tredjelag, et Bundesliga-lag som jeg bruker for å få spillerne friske.

 

Hovedlag #1 (4-3-3(3)):

 

Casillas

De Marcos - Miranda - Varane - Nacho

Modric - Isco UP - James

Bale - Dos Santos - Griezmann

 

Hovedlag #2 (4-3-3(3)):

Cech

Walker - Koscielny - Onouha - Moreno

Fernandinho - Di Maria - Ramires

Willian - Sturridge - Schurrle

 

Ikke noe hokus pokus, ganske standardlag, veksler mellom hvilket lag jeg foretrekker. :)

Lenke til kommentar

Bale var vel verken med på Futhead eller i tråden på EA-forumet. De jeg har mest lyst på er Villa, Eremenko og Tremoulinas. Mistenker at Ramsey blir for dyr.

 

Du hadde vel rett i det, jeg betaler i alle fall ikke over 100k for IF Ramsey.(price band 100-200) Hadde sett for meg 40-60k, men det var vel urealistisk. Må ha Carrick uansett :)

Lenke til kommentar

Komisk at Ramsey har lavere price range enn Gibbs (faktisk skrudd opp til minimum 230k nå, forstå det den som kan). EA vil ikke at vi skal kjøpe/selge Gibbs, og det er vel ingen av oss som vet hvorfor.

 

40-60k på Ramsey var nok ganske optimistisk, men vanskelig å vurdere hva som er riktig prisnivå nå som markedet har blitt endret så drastisk. Ramseys price range er ikke så dum. Jeg vurderer å kjøpe ham inn til MOTM/inform-laget, som CDM.

 

Villas price range... Virker ikke som at EA skjønner at han er treg og spiller i feil liga. Man må gruble litt når man skal sette opp et lag rundt ham, men nå har de bare gjort ham helt uinteressant.

 

Kjøpt Eremenko for 10k som er minsteprisen og Tremoulinas for 20,5k. Se på Tremoulinas vs Gibbs.

 

Ikke rart hash tag'en #RIPFUT står overalt.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

 

Kan se ut som det blir umulig å kjøpe coins nå.

Kjempenyheter :) Om dem også ikke relanserer webapp (så folk kan bruke boter etc) kommer Fifa 16 til å være et bra spill for oss som ikke kjøper coins (som jeg ser på som juks).

 

Er for dette jeg også, timingen var litt dårlig da men dette kan bli bra på fifa16 eneste de burde gjøre for å trekke inn spillere igjen er å skru ned prisene på fifa points, og gi flere og større premier på turneringer..da kan dette bli ganske bra

Lenke til kommentar

Om noe på følgende liste er av interesse, si ifra.. God pris!!

 

Xbox.

6 x SIF Aurier (all fresh)

9 x IF Cabella (all fresh)
1 x MOTM Y. Toure (fresh)
2 x IF Shawcross
4 x SIF Sneijder (all fresh)
2 x IF Rafinha (both fresh)
6 x IF Lacazette
1 x IF Diego Alves (fresh)
2 x IF Schurrle (fresh)
1 x E. Hazard (pack fresh)
7 x IF Williams (all fresh)
2 x IF Klose
2 x TIF Silva (90-rated), both fresh
3 x SIF Isco (86-rated)

Lenke til kommentar

 

 

 

Kan se ut som det blir umulig å kjøpe coins nå.

Kjempenyheter :) Om dem også ikke relanserer webapp (så folk kan bruke boter etc) kommer Fifa 16 til å være et bra spill for oss som ikke kjøper coins (som jeg ser på som juks).

 

Er for dette jeg også, timingen var litt dårlig da men dette kan bli bra på fifa16 eneste de burde gjøre for å trekke inn spillere igjen er å skru ned prisene på fifa points, og gi flere og større premier på turneringer..da kan dette bli ganske bra

 

 

Ja har selv tapt på den nye ordningen, men regner med dem lanserte nå for å "øve" på problemer som kan oppstå til fifa 16 kommer. Jeg er helt enig med deg ang premier ved å vinne cuper, etc på spillet, 1 gold pack du aldri får noe bra i, er kjipt. Fifa points misliker jeg også sterkt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...