AnewZ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Fordi hver eneste kamp man spiller så møter man J.Rodriguez, Bale etc. Fælt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Nettopp. I går møtte jeg et 4* lag som hadde spillere på 70-75, og Messi på topp. Messi scoret alle 3 målene hans. Jeg vant kampen til slutt, men det er drit kjedelig å møte Messi og Bale i annenhver kamp. De burde i det minste hatt kriterier for hvor gode spillere man kan låne. Laget burde være f.eks. 83/84+ før man får lov å låne Messi. Om laget er 72 burde man ikke få lov å ha spillere som er 20 i rating høyere. Man møter tross alt lag som har stoppere som ikke er "skapt" for å stoppe Messi. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kanskje. Det der vil det bli mindre av etterhvert når folk har lånt de spillerne som kan lånes. Forståelig at det er irriterende i begynnelsen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Flere som irriterer seg over at spillerne blir ekstremt fort skadet? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Flere som irriterer seg over at spillerne blir ekstremt fort skadet? Husker det var slik på Fifa 12 også. Skjedde irriterenes ofte. Likte det godt at de hadde fjernet skader på Fifa 13. Det er jo bare et irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Bare å selge. Jo lenger tiden går jo fler kommer på markedet og prisen stuper Gjelder dette "high rated" som Ronaldo, Bale, Hazard? Lenke til kommentar
Superby Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Når kommer markedet til å nå sin top? har masse spillere fra pakker som jeg vil få maks utbytte av Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Flere som irriterer seg over at spillerne blir ekstremt fort skadet? Japp, spilt ca 13 kamper og har allerede opplevd 4 skader. Bruker faen meg match coins i hytt og pine på å fikse skader. Var mye bedre på FIFA 14 mener jeg. Føler også at fitness faller veldig fort. Kan spille MAKS 3 kamper før jeg må bruke gull squad training for å få dem til 99 igjen. Frustrerende imo Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Man burde ha to lag. Men ja, fitness synker nok mer nå enn tidligere. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvilken legend er OP som koster rundt 400-1mill? Vurderer å lage landslag rundt han. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 http://www.futhead.com/15/squads/1734344/ Greit starter squad eller? Tar gjerne imot tips. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvilken legend er OP som koster rundt 400-1mill? Vurderer å lage landslag rundt han. Hvordan har du fått så mye som 1 mill? Har aldri hatt mer enn i underkant av 300 000 coins, og da spilte jeg mye Fifa 13. Imponerende om du har tradet deg til så mye. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) http://www.futhead.com/15/squads/1734344/ Greit starter squad eller? Tar gjerne imot tips. Både og. Hvis Fifa 15 UT er likt som tidligere år, så koster det svært mye å benytte seg av "CAM -> CM" kort. EDIT: Fin liten dobbeltpost her ja. Endret 26. september 2014 av G27 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Kjenner at jeg blir irritert nå. Har fått flere DNF nå, selv om kampene har vært ferdigspilt - serverne som har kræsjet i etterkant (eller kanskje under kampen for alt jeg vet). Har i alle fall aldri quitta en eneste kamp, men har en DNF-multiplier på 0.5... Vet ikke hva normalen er, men det er utrolig frustrerende :| Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvilken legend er OP som koster rundt 400-1mill? Vurderer å lage landslag rundt han. Hvordan har du fått så mye som 1 mill? Har aldri hatt mer enn i underkant av 300 000 coins, og da spilte jeg mye Fifa 13. Imponerende om du har tradet deg til så mye. Har jo allerede rundt 100k i match coins. Kjøpte en del spillere jeg visste som kom til å stige i pris, Cuardado var min beste investering.. Fikk Schweni i starter pakke så jeg hadde flaks kan du si.. Solgte han for drøyt 85k, kjøpte 15 stk Cuardado for 4-5k.. Solgte de for 40k noen dager senere.. Noe som ga meg 600k ca, Så har jeg kjøpt Aguero for 120k, reus for 70k.. Alle gikk opp 100k iløpet av dagen omtrent.. I mellom tiden så spilte jeg kamper og tjente penger.. Har gjort noen små investeringer i andre spillere. Men det var bare et par tusen i profitt så ikke så stor forskjell. FIFA 13 kjøpte jeg vel alt for mange pakker, jeg angret med en gang jeg var ferdig. Det gir så dårlig smak og man blir bare lurt.. De har gjort det enda vanskeligere i år med å få gode spillere, om man ser hvor få spillere som er "rare" i år så er det ikke rart man får dårlige spillere.. Spillere har en tendelse til å koste flesk bare fordi de "skinner".. Folk blir lurt rett og slett. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Flere som irriterer seg over at spillerne blir ekstremt fort skadet? Japp, spilt ca 13 kamper og har allerede opplevd 4 skader. Bruker faen meg match coins i hytt og pine på å fikse skader. Var mye bedre på FIFA 14 mener jeg. Føler også at fitness faller veldig fort. Kan spille MAKS 3 kamper før jeg må bruke gull squad training for å få dem til 99 igjen. Frustrerende imo Hadde Oscar som ble skadet i 20kamper på rappen. Ble så irritert at jeg solgte han og kjøpte Coutinho. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 (endret) Føler med folk nå. Markedet er klikk: Jeg fikk Fabregas for 2k og Matic for 1.9k. HAHAHAHHAHA Fikk også kapret Terry til 1.5k og Azpilicueta til 950. Godt fornøyd med handlene! Endret 26. september 2014 av Emils. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hvorfor får eg ikke logget på web appen? Står at eg ikke har noen klubb å må lage det osv osv.. menne..eg har det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 FUT er klikk nå. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Herregud, lånespillerne ødelegger alt med UT. Jævla lei av å møte spillere som Bale og Robben hver kamp når jeg bare har et begynner-lag. Nytteløst å gå fremover, fordi blir man tatt på en kontring bare tar alle noobsene gjennombrudspasning til de spillerne og da er man sjanseløs. Dummeste konseptet i UT på lenge, som folk her har sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå