oscrue10 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Nå har jeg ikke testet ALLE keepere, ei heller gjennomført noe vitenskapelig testing av noen, men jeg har tidvis latt meg sjarmere av Enyeama siden han har "best" reflexes av alle NIF keepere, også er han billig. Men dverg i keepersammenheng jeg hadde TOTS ifjor, og det gikk ikke spesielt bra. Annet spill, men likevel. Solgte Ruffier med en gang etter den kampen. Synd han bare ligger på 40k. Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Hehe, grattis. Null kjennskap til RB og skulle til å si at jeg har null kjennskap til LCM også, men det er jo Duarte var ikke klar over at han er i Heerenveen og kjente ham ikke igjen med en gang. Hadde 84 pace ifjor, nå har han 75. Downgrade på skill moves også dessverre. Duarte har et Ajax kort også. Fikk han for 350 coins på open bid så jeg måtte bare bruke han Brenet på RB fordi både van Rhijn og Ligeon var overpriset. EDIT: El Kabir har storspilt til nå, 8 mål på 4 kamper. Endret 16. mars 2015 av Giroud17 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Hva er det med denne hypen på El Kabir? Bra stats for en sølvspiller, klart, men det får da være måte på. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Kan hende at det har noe med FIFA 12 å gjøre. El Kabir, El Shaarawy, Pasquato, det var litt av en trio. Men tror ikke at El Kabir var særlig populær før han fikk IF-kortet, så det har nok en del med oppgraderingen å gjøre. EA har heller ikke klart å endre klubb på NIF-kortet, og da blir IF-kortet det eneste i Genclerbirligi. God allrounder. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Kan informere om at muligens Hjerpseth starter å lage videoer regelmessig? Han er med i en serie med flere FIFA Youtubere, og har den klart beste redigeringen av alle, men gode redigeringer er vell ikke nytt for Hjerpseth :-). https://www.youtube.com/watch?v=n5IRN4uEIeA Endret 16. mars 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Spilte nettopp mot en noob mens jeg snakket i telefonen og var på facebook. Han scora et par mål hver gang jeg var på facebook, og jeg scora ved 90% av sjansene mine. Jeg vant 11-8, latterlig Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Ossen er Brahimi MOTM IG? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 (endret) Tror jeg har brukt ham i én kamp. Klarte seg greit bortsett fra at han bommet på ballen da jeg skulle skyte innenfor 16-meteren. Men det er kanskje heller EA aids enn en svakhet ved Brahimi. Han presterer som forventet. MOTM Brahimi, Martinez, Cuadrado IF Herrera, IF Guarin, Hernanes Sandro, Silva, Luiz, TOTT Aurier Sirigu 4321 Endret 17. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg har akkurat råd til Bale nå, men burde jeg vente med å kjøpe han pga EA setter ned prisen? hva tror dere?? Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Kjøp han nå! Dersom han blir inform imorgen så vil du trolig kunne selge han for mer enn urdu kjøpte han for siden det blir mindre nif Bale på markedet til helgen.(forutsetter at Bale allerede ikke selges for Max av sin price range) 1 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Kjøp han nå! Dersom han blir inform imorgen så vil du trolig kunne selge han for mer enn urdu kjøpte han for siden det blir mindre nif Bale på markedet til helgen.(forutsetter at Bale allerede ikke selges for Max av sin price range) Kjøp han nå! Dersom han blir inform imorgen så vil du trolig kunne selge han for mer enn urdu kjøpte han for siden det blir mindre nif Bale på markedet til helgen.(forutsetter at Bale allerede ikke selges for Max av sin price range) Takk for tipset Tror du benteke blir inform også? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Altså, jeg hadde ventet. Han går ikke for minstepris engang nå, jeg har også nok, men venter et par uker. Når TOTW-uken hans er over så vil prisen hans sikkert ha sunket med 100-50K (EA justerer ned de som ikke selger til minstepris). Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Jeg kjøpte hunter utgaven for 700 000 nå, om jeg tjener på å selge han blir jeg å gjøre det iløpet av uken, og kjøper han igjen om prisen går ned. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Der kom CB Alaba ja... Jeg skal nok ha Carrick og Ramsey Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Kjøp han nå! Dersom han blir inform imorgen så vil du trolig kunne selge han for mer enn urdu kjøpte han for siden det blir mindre nif Bale på markedet til helgen.(forutsetter at Bale allerede ikke selges for Max av sin price range) Kjøp han nå! Dersom han blir inform imorgen så vil du trolig kunne selge han for mer enn urdu kjøpte han for siden det blir mindre nif Bale på markedet til helgen.(forutsetter at Bale allerede ikke selges for Max av sin price range)Takk for tipset Tror du benteke blir inform også? Ser ut som det ble bom på denne gitt. Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 (endret) Edit: dobbelpost Endret 18. mars 2015 av Lorpen Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg ville ha bale uansett hehe:) Men er jo kjipt om dem setter han ned f.eks til 500 000. Bandidos Peller når kjøper du bale? Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Kjøper dere denne 100 000 Pakken som er i gold shop nu? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Bale var vel verken med på Futhead eller i tråden på EA-forumet. De jeg har mest lyst på er Villa, Eremenko og Tremoulinas. Mistenker at Ramsey blir for dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå