New77Era Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 kjøpte 10 mcclean før 3000 (30.000 totalt) og solgte nå alle sammen for 110 000 Lol hadde 10 Mccarty også 3000 investert og fikk solgt alle før 40.000 totalt... sykt, dem som jukser med mange accounts og har hamstret irske spillere, vil tjene seg søkkrik, solgte alle under 15 min,,,, LOL haha, eg så en brone spiller på 52 gikk for 4500 coins .........han var irsk da, men herregud! Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Endelig Du må være rimelig god fifaspiller ved å ha et så "dårlig" lag med sølvspillere og spille mot folk i gull divisjonen. Da jeg skjønner hvormye jeg suger. Har et bedre lag en deg og er kun i div 5 lol Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Du må være rimelig god fifaspiller ved å ha et så "dårlig" lag med sølvspillere og spille mot folk i gull divisjonen. Da jeg skjønner hvormye jeg suger. Har et bedre lag en deg og er kun i div 5 lol Nei, jeg er høyst middelmådig. Men spiller omtrent bare turneringer da står med omtrent fem hundre kamper og har spilt uavgjort sju ganger (uavgjort 3 ganger mot venner). Ble to mål på El Kabir i debuten. Møtte en av disse... Min forrige kamp (herre...): Har 17 squads, men da har jeg slettet det norske laget, det argentinske sølvlaget, MLS-bronselaget og et fransk bronselag (men har fortsatt spillerne, har bare ikke plass til lagoppstillingene), så jeg har egentlig 21 squads Endret 14. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 nice... fikk du mye profit på de irske spillerne dine oscrue? Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Skjønner ikke at det er mulig. Jeg taper så å si alt av cuper jeg er med i. Jeg kommer stort sett til finalene, men på en eller annen måte så klarer jeg alltid å tape hver finale jeg havner i. Ifjor så kom jeg til 3 St Patrick Cup finaler, og tapte alle. Nå nettopp vant jeg St Patrick Cup på første finale forsøk. Etter alle finaletapene og uflaksen jeg stort sett har hatt på FUT, som å måtte hurtigselge TIF Iniesta på FIFA 1, så er det fa*n meg fortjent at jeg endelig kan vinne noe, akkurat som da jeg fikk Ronaldo i gratis pakke for 1 år siden. Jeg tjente ikke en dr** på cupen, når jeg måtte kjøpe inn irske spillere,I tillegg til at jeg hurtigsolgte mine 60 stk McGeady for noen dager siden. Men uansett deilig å vinne Endret 14. mars 2015 av Neymar10 Lenke til kommentar
Hazar2d Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Endelig Gratulerer, haha. Holdt på i 15 min totalt, ikke kommet en eneste på markedet. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) nice... fikk du mye profit på de irske spillerne dine oscrue? Nei, det var veldig skuffende. Tjente på noen, tapte på noen. Var sikker på at alle skulle gå for minst 2k, og egentlig trodde jeg at alle skulle gå for 4,9k som var BN. Giroud17: man må nesten regne med å søke over flere dager. Jeg var heldig. En på EA-forumet ville kjøpe av meg for 2 mill, men det funker jo ikke. Endret 14. mars 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hvem ville dere valgt som CAM i en 4-3-1-2 av Isco inform 86 eller silva inform 88`? begge har High\low workrate Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hvem ville dere valgt som CAM i en 4-3-1-2 av Isco inform 86 eller silva inform 88`? begge har High\low workrateIsco da jeg oppfatter han som best til å drible og er mer smidig. Har egentlig aldri fått til Silva iløpet av mine 4 FIFA år. Har riktignok bare brukt isco som cam og silva har jeg utelukkende brukt som LM Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Hehe, grattis. Null kjennskap til RB og skulle til å si at jeg har null kjennskap til LCM også, men det er jo Duarte var ikke klar over at han er i Heerenveen og kjente ham ikke igjen med en gang. Hadde 84 pace ifjor, nå har han 75. Downgrade på skill moves også dessverre. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 masse kort ute nå, og prisene synker stadig Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Burde man åpne de irske pakkene nå, eller vente til TOTY pakkene? Lenke til kommentar
Tresaks Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Spilte en kamp isted, og veit egentlig ikke om jeg skal le eller gråte. Lå under med 1 mål. Fikk straffe, bytta til Gerrard, holder inne knappen for hardt skudd og venter på at streken skal komme i rett posisjon for å trykke. Da plutselig fyrer skuddkraft seg opp, det resulterer i at ballen blåser over mål og landa sikkert i Kina. Tror jeg bare discarder alt snart og kjøper PES. Fut i år er ikke noe artig overhodet. Keepern min går ut for å fange oppspill, men trekker seg akkurat tidsnok til at motspiller får snappa ballen å score. Forsvarspillere ramler over hverandre, keeper slenger seg i mister ballen ut til corner, spissene bommer på åpent mål innenfor 16m... Ikke at jeg er så vanvittig god, men jeg begynner å bli vanvittig lei av bugs, og ikke minst de forbanna serverne. 4-5 ganger i finalen på champions cup har jeg blitt disconnected. Det lagger noe innforjævlig i mange kamper selv om latency er så grønn den kan bli. Men å fucke markedet, DET fikser de på en liten tretimers maintenance!! Jaja. At 1 av hver spiller fra 80+ i tillegg til en haug med if, sif og tif blir discardet betyr nok nada for EA eller resten av community, men jeg blir ihvertfall kvitt ett gigantisk irritasjonsmoment. IKKE takk for laget EA, you guys suck! Endret 15. mars 2015 av Tresaks Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Forslag til forbedringer?Har 7 i kjemi på suarez pga spansk manager. Bytter også inn Neuer ved start av hver kamp så han ikke påvirker kjemien fra start Er det under 7 som er minimumsgrensen for hva man bør "godta" på kjemi"? Endret 16. mars 2015 av Underkiller Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Forslag til forbedringer? Har 7 i kjemi på suarez pga spansk manager. Bytter også inn Neuer ved start av hver kamp så han ikke påvirker kjemien fra start Er det under 7 som er minimumsgrensen for hva man bør "godta" på kjemi"? Hva med noe sånt? http://www.futhead.com/15/squads/27362381/ Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Verste kampen min på FIFA 15. Tapte 1-5 mot en som jeg helt klart skulle vunnet mot, bare fordi IF Ruffier er så ødelagt. Lenke til kommentar
Underkiller Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Hva med noe sånt? http://www.futhead.com/15/squads/27362381/ Takk for forslag Det laget så jo genialt ut, bare synd de inform spillerne er så dyre, har 1 mill på bok. Eneste jeg ikke liker er work raten til Dani Alves, High\Low, Men er ikke neuer den beste keepern? Bytter jo bare inn Neuer fra start mot Robles så slipper jeg unna kjemi problemet. Men kanskje ingen dum ide å bruke clichy og benzema Endret 16. mars 2015 av Underkiller Lenke til kommentar
Lorpen Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Nå har jeg ikke testet ALLE keepere, ei heller gjennomført noe vitenskapelig testing av noen, men jeg har tidvis latt meg sjarmere av Enyeama siden han har "best" reflexes av alle NIF keepere, også er han billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå