Gå til innhold

FIFA 15 - Ultimate Team

Anbefalte innlegg

Små barn, store gleder. Ved en tilfeldighet fant jeg en glitch som gjør at jeg kan få folk til å måtte vente akkurat så lenge jeg måtte ønske etter en kamp, som for eksempel en halvtime. Motstanderen vil muligens gå lei og restarte spillet.

Ulempen er bare at jeg må vente nøyaktig like lenge som dem, men jeg kan jo finne på noe annet så lenge.

Det er ikke noe som jeg kommer til å gjøre ofte, men et greit "ess i ermet" i helt ekstreme tilfeller (triller ball i forsvar for å drøye tid for eksempel). Jeg taper fortsatt kampen, men de ryker jo også ut hvis de restarter spillet.

Hva går glitchen ut på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Små barn, store gleder. Ved en tilfeldighet fant jeg en glitch som gjør at jeg kan få folk til å måtte vente akkurat så lenge jeg måtte ønske etter en kamp, som for eksempel en halvtime. Motstanderen vil muligens gå lei og restarte spillet.

Ulempen er bare at jeg må vente nøyaktig like lenge som dem, men jeg kan jo finne på noe annet så lenge.

Det er ikke noe som jeg kommer til å gjøre ofte, men et greit "ess i ermet" i helt ekstreme tilfeller (triller ball i forsvar for å drøye tid for eksempel). Jeg taper fortsatt kampen, men de ryker jo også ut hvis de restarter spillet.

Hva går glitchen ut på?

Det kan jeg naturligvis ikke fortelle. Hadde blitt et gigantisk problem om mange kjente til dette.

Gjort det én gang etter at jeg fant ut hvordan det fungerer, og jeg fikk ikke coins for den kampen. Vet ikke om det er slik at man ikke får coins når man gjør dette, men det er uansett et veldig lite tap.

Edit: ser at prisene på flere av mine spillere har blitt satt ned, i tillegg til at det jeg betalte for Di Maria nå er makspris.

IF Gouweleeuw har fått en makspris rett over det jeg selv betalte, som jeg vil påstå at var en god deal. Han burde vært 50-150k eller noe, ikke 45-68k. En av de beste sølvstopperne på spillet, og maks 68k. Hvordan i all verden skal man klare å tjene noe på ham når maksprisen ligger så lavt? Jeg skal aldri selge ham, men for de som skal og vil ha litt profitt på kortet. Jeg kjøpte flere for ca 65k og solgte dem for ca 130k.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Hvis EA i det hele tatt justerer opp prisen på disse så kommer det aldri til å bli til et nivå som jeg kan akseptere.

Du taper ikke en dritt. Spillerne du i så fall ville kjøpt etterpå vil også koste langt mindre enn de gjorde før.

Det er akkurat som verdien på et hus. Du kjøper et hus i 2012 og selger det i 2014 for 500 000 kr over det du kjøpte det for. Har du tjent 500 000? Jada, men når du skal kjøpe et nytt hus, så koster det også 500 000 kr mer enn det gjorde for 2 år siden.

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor folk er så innmari pissed off for dette. Skjønner selvfølgelig frustrasjonen over å ha "tapt" alle de timene på trading, men samtidig er coinsa dine like mye verdt som de var før patchen.

Dette vet du selvfølgelig, så skjønner ikke helt hvorfor jeg prøver å forklare det, men må bare lufte det.

Niks, Neymar kostet 620.000 og Bale kostet 1.600.000, forholdsmessig betyr det at Neymar er 2,68 ganger mindre verdt enn Bale. Så kom endringene; nå er Bale 1.100.000 og Neymar 250.000, dvs at Bale er nå 4,4 ganger så dyr som han.

For å bruke din jamførelse; det er som å kjøpe et hus til 500.000 i 2012 og selge det for 300.000 i 2015. God deal, igrunn.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som jeg kommer til å gjøre ofte, men et greit "ess i ermet" i helt ekstreme tilfeller (triller ball i forsvar for å drøye tid for eksempel). Jeg taper fortsatt kampen, men de ryker jo også ut hvis de restarter spille.

Lite desperat...

Lenke til kommentar

Hvis EA i det hele tatt justerer opp prisen på disse så kommer det aldri til å bli til et nivå som jeg kan akseptere.

Du taper ikke en dritt. Spillerne du i så fall ville kjøpt etterpå vil også koste langt mindre enn de gjorde før.

snip

Niks, Neymar kostet 620.000 og Bale kostet 1.600.000, forholdsmessig betyr det at Neymar er 2,68 ganger mindre verdt enn Bale. Så kom endringene; nå er Bale 1.100.000 og Neymar 250.000, dvs at Bale er nå 4,4 ganger så dyr som han.

For å bruke din jamførelse; det er som å kjøpe et hus til 500.000 i 2012 og selge det for 300.000 i 2015. God deal, igrunn.

Ja, det vil være noen slike tilfeller. Poenget er fortsatt at når du skal kjøpe en spiller, så må du ut i det samme markedet som det markedet du selger spillere i.

Samtidig ser jeg den at det er urettferdig å tape coins pga du hadde investert i spillere, mens de som hadde coins liggende å råtne i banken ikke tapte en dritt.

Det er vel derfor jeg ser så mye lysere på situasjonen enn mange andre. Spiller jo så sjelden UT at jeg ikke hadde en eneste dyr spiller, men 2,3 mill liggende. Tapte altså ingen verdens ting.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe som jeg kommer til å gjøre ofte, men et greit "ess i ermet" i helt ekstreme tilfeller (triller ball i forsvar for å drøye tid for eksempel). Jeg taper fortsatt kampen, men de ryker jo også ut hvis de restarter spille.

Lite desperat...

Desperat? Jeg vinner jo som sagt ikke. Handler bare om at de verste drittungene får sitte der og vente, og kanskje ender opp med å restarte.

Lenke til kommentar

Lite desperat...

Desperat? Jeg vinner jo som sagt ikke. Handler bare om at de verste drittungene får sitte der og vente, og kanskje ender opp med å restarte.

Det er jo desperat å la spillet stå på i timevis for å få noen til å gå ut. Normale folk gir faen i et tap og går videre, ikke akkurat store penger på spill enten det gjelder opprykk eller hvilken som helst kamp.

Lenke til kommentar

Lite desperat...

Det er jo desperat å la spillet stå på i timevis for å få noen til å gå ut. Normale folk gir faen i et tap og går videre, ikke akkurat store penger på spill enten det gjelder opprykk eller hvilken som helst kamp.

Hvis du mener at det er desperat å la slike folk "lide" litt så får du bare mene det, jeg stusset bare på ordvalget.

Kobler til mic rett før kampslutt og gir beskjed om at de kommer til å dc, og sier hvorfor. Da øker sjansen for at de tror at de ikke kommer seg videre noen gang og bare må restarte.

Det er så ufattelig mange som tilsynelatende spiller FIFA først og fremst for å irritere andre. Noen skal bare vinne, koste hva det koste vil, som blant annet resulterer i at de triller ball i forsvar når de leder, men vi har også de som kombinerer shushing med å se alle reprisene. Den typen som kanskje kaller klubben sin "Umad" eller lignende. Jeg vet ikke hva det feiler dem. Jeg er selvsagt også en idiot når jeg gjør denne glitchen, men som tidligere nevnt er det ikke noe jeg gjør stadig vekk bare fordi jeg tapte. Kun en smekk på lanken til drittungene.

Hvis det for eksempel er en semifinale, så er det ikke så gøy for dem å gå glipp av finalen. Vil de veldig gjerne spille finalen, venter de kanskje lenge før de gir opp.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spekulere litt i hvorfor prisene på ps4 var høyere enn på xb1. Er det slik at det er lettere å skaffe seg coins på ps4 pga muligheten for remoteplay, dermed mulighet for å automatisere spillinga via skript på pc? Mens man på xbone ikke har mulighet for remoteplay? Derav forskjellen?

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spekulere litt i hvorfor prisene på ps4 var høyere enn på xb1. Er det slik at det er lettere å skaffe seg coins på ps4 pga muligheten for remoteplay, dermed mulighet for å automatisere spillinga via skript på pc? Mens man på xbone ikke har mulighet for remoteplay? Derav forskjellen?

Pengene vil jo bli fordelt på flere spillere med tanke på "legends" kort.

Endret av HArild
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Har et spørsmål om hvordan man klarer å få tak i så mye coins, uten å kjøpe dem selvsagt. Er det bare å kjøpe packs og håpe man får en IF eller SIF som man kan selge for masse coins?

Jeg er en rimelig habil FIFA spiller(har 60-11-23 i vinn/uavgjort/tap så langt i FUT), men aldri spilt FUT før jeg registrerte et lag i januar i år. Spilte tidligere bare "lokale" oppgjør med venner på besøk. Har komme tmeg til divisjon 3 og fått laget et BPL som jeg liker ganske godt(kjøper kun spillere jeg liker IRL, så Costa eller Di Maria kommer ikke med på mitt lag:-)), men har svært få coins å vise til...

Takker for svar/hjelp!

Lenke til kommentar

Hei!

Har et spørsmål om hvordan man klarer å få tak i så mye coins, uten å kjøpe dem selvsagt. Er det bare å kjøpe packs og håpe man får en IF eller SIF som man kan selge for masse coins?

Jeg er en rimelig habil FIFA spiller(har 60-11-23 i vinn/uavgjort/tap så langt i FUT), men aldri spilt FUT før jeg registrerte et lag i januar i år. Spilte tidligere bare "lokale" oppgjør med venner på besøk. Har komme tmeg til divisjon 3 og fått laget et BPL som jeg liker ganske godt(kjøper kun spillere jeg liker IRL, så Costa eller Di Maria kommer ikke med på mitt lag:-)), men har svært få coins å vise til...

Takker for svar/hjelp!

Markedet er ødelagt, så trading har blitt vanskeligere. Mye som synker i pris nå som følge av at folk ikke lenger kan kjøpe coins (virker vanskelig i hvert fall), sikkert mange som panikkselger fordi prisene synker osv. EA kan når som helst endre minstepris og makspris på spillerne. Alt er veldig uforutsigbart.

Kan ikke forvente å få noe bra i pakkene. Det vanlige er å få discard-spillere, kontrakter og div verdiløse ting. Plutselig får man et kort som er verdt litt, men det skjer ikke så ofte.

Ser at jeg har tapt rundt 150k på Hummels. Burde tenkt litt grundigere over ting før jeg begynte å kjøpe.

Hehe, lagt ut over hundre McGeady nå, med lavest mulig startpris og BN 4,9k. Men ikke så lav startpris at jeg kan tape etter skatt. Men så har jeg 50 McGeady på targets også, som jeg ikke får lagt ut siden transfer list er full :p

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

kjøpte 10 mcclean før 3000 (30.000 totalt) og solgte nå alle sammen for 110 000 Lol

hadde 10 Mccarty også 3000 investert og fikk solgt alle før 40.000 totalt... sykt, dem som jukser med mange accounts og har hamstret irske spillere, vil tjene seg søkkrik, solgte alle under 15 min,,,,

Lenke til kommentar

Hva går glitchen ut på?

Det kan jeg naturligvis ikke fortelle. Hadde blitt et gigantisk problem om mange kjente til dette.

Virker den? Har selv funnet ut hvordan jeg gjør det, men er ikke sikker på at spillet blir pauset for motstanderen også?

Endret av Giroud17
Lenke til kommentar

Hva går glitchen ut på?

Virker den? Har selv funnet ut hvordan jeg gjør det, men er ikke sikker på at spillet blir pauset for motstanderen også?

Spilte en testkamp mot en venn, og han måtte vente. Skulle tro at det fungerer. Er flere på EA-forumet som sier at de av og til må vente når de har vunnet, men aldri når de taper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...